Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel ni lagt ner 100-tals timmar på?


Känner mig mer misslyckad än nöjd men.

Modern Wardare 2 - 867 timmar (och då har jag inte försökt mig på ett enda trickshot vilket jag antar konsumerar en del tid).

För att summera, jag fick fler nukes än MVG.
  • 0
Har inte många men har lagt ner sorgligt många timmar på Skrim(runt 800) samt runt 300 på red dead redemption. Har säkert lagt ner mer än 100 på Fallout new vegas
  • 0
Skyrim
Red Dead Redemption
GTA VC, SA, IV och V
Saints Row 1,2
The Sims 1-3
Halo 3 och Halo Reach
Minecraft
Battlefield: Bad Company 2
Och antagligen Zelda: Ocarina of Time. Vet verkligen inte hur många gånger jag kört om det, men det måste vara upp emot 30-40 gånger minst! Det spelet kommer aldrig att bli gammalt!
  • 0
Red Dead Redemption, och tänker fortsätta ett tag till med att börja om från början, igen.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Sims 2
Age of Empires 2
Call of Duty 4: Modern Warfare
Pokémon Red
Pokémon Crystal
The Elder Scrolls: Skyrim
Halo 3
Halo Reach
FIFA06
FIFA07
FIFA12
FIFA14
Minecraft
League of Legends
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
GTA, BF3/4, NFS underground 1 o 2, most wanted och carbon och GT 3 och 4
  • 0
Har lagt ner en hel del tid på Jet Set Radio Future, både på Xbox och på Xbox 360.
Kebabtekniker?
  • 0
Har lagt tusentals timmar på LoL.... Har över 2000 wins.
I dont care if you die
  • 0
Tibia, Skyrim, Halo 3, Diablo 3. Det är nog bara de jag lagt över 100h på.
Mustig som fan
  • 0
Call of Duty Modern Warfare 2, Gears of War 2, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Battlefield 4, Diablo 3, Skyrim, Mass Effect 1 och 2 (om alla genomspelningar summeras, tror inte att jag är över 100h i trean än dock, men det kommer)

De är de som jag vet att jag lagt ner minst 100h i. Men det finns säkerligen äldre spel också, Mario Cart, Smash Bros och liknande som har tagit över 100h i tid men jag vet inte säkert med dem då det var ett tag sedan. GTA Vice City och GTA 3 tog säkerligen några hundra de med.
  • 0
  • Prey
  • Prey
Det är lite sjukt, men euro truck simulator 2 har jag spenderat mängder av tid på.
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Skyrim, helt klart. Troligen det bästa spelet jag spelat. Kanske också spenderat ca 100 timmar med Dark Souls, Assassin's Creed IV och snart även Dark Souls 2 (som jag för tillfället spelat i totalt ca 50 timmar).
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Lord of the Rings Online och Oblivion med all säkerhet! Tippar även på att NHL 94 ligger bra till, samt säkerligen några fler klassiker som bla Zelda, Punch Out och Ice Hockey.
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Dom som jag vet att jag garanterat spelat minst 100 timmar på är Metal Gear Solid 4 och Skyrim. Skyrim är jag uppe i ca 400 timmar på och MGS4 ca 150 skulle jag uppskatta det till. Har klarat det ett 30-tal gånger och har tagit god tid på mig de flesta gångerna (5-6 timmar). Har några speedruns också men det är inte lika kul...

Skyrim har jag mycket tid på för att det tar tid att göra allt!! Har abslut inge gjort allt, långt ifrån, men mycket har jag hunnit med. Är uppe i 100 timmar med min nuvarande gubbe. Och ändå har jag aldrig varit uppe i level 50....

Oblivion också förresten. Ett par hundra timmar minst på det!
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
Citerar Masterjay:
Baldur's gate 1-2 plus expansions
Diablo 1 2 o lod + 3 o kommer bli RoS med
Halo 1- reach
Elder scroll 3-5 : tror det är nog antingen D2 LoD eller morrowind som vinner tid messigt
Torchlight 2
CS
Quake 2
UT
Planscape T
SW Kotor
jade empire
dragon age o
the witcher
age of empire 1 o 2
Titan quest
NwN

där kan nog vara fler.

Härlig spelsmak har du! Quake 2 och Age of Empires. Kanske lite insnöad på rollspel sen, men jag var å andra sidan insnöad på plattformsspel (även om jag försöker söka mig till äventyrsspel, utöver shooters och strategiklassiker =)

Citerar Prey:
Det är lite sjukt, men euro truck simulator 2 har jag spenderat mängder av tid på.

Haha ja det låter lite sjukt. Men häftigt.
  • 0
Civilization V är det senaste som seglat upp över 100 timmar. Och fler kommer det lätt att bli. Ska se om frugan vill spela lite multiplayer ikväll =)
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
borde vara.
wave race 64
1080 snowboarding
Zelda Ocarina of Time
Super Mario 64
Mario kart 64
Pokemon Guld och Silver
tennis till Game boy
GTA 3, vice city, san andreas, 4.
Gran Turismo 2
Halo 2
CoD 4, MW2
Fifa 2001 ( tror det var 01 )
Nhl 04
nhl 98 (n64)

Är nog några fler men kommer ej på fler just nu
  • 0
Mario Party
  • 0
  • over
  • over
cs:source
cs:GO
Dayz
CoD blackops
CoD mw3
CoD black ops 2
battlefield 3
battlefield 4

sedan alla gammla spel
tekken 1 - 4
tony hawk 1 - 4
tony hawk undergound
granturismo 3
mario kart 64
red alert
ssx
amped 2
age of empires 1 - 3

är nog en del till men kommer inte ihåg alla just nu
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
BF3, BFBC2, Minecraft, Wow, Gran Turismo 5, BF2, FFX och fler.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Alla GTA jag spelat och Skyrim. Kanske de två första Modern Warfare också.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Cs go och fifa, säkert en massa timmar på Surival spel också...där går tiden fort.
i'll Be Back
  • 0
Lego starwars , wow, mw2, Pokémon gold,red,blue

Tillagt 2014-06-26 14:38:
Lego starwars , wow, mw2, Pokémon gold,red,blue
  • 0
Grand Theft Auto V. Tror att jag har lagt ungefär 400 timmar sammanlagt på det.

Säger sammanlagt då jag ägde det till Xbox 360 först, men sålde det när jag köpte ett PS3 och köpte ett exemplar utav spelet till det istället.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!