Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel ni lagt ner 100-tals timmar på?


Kingdom Hearts 1 o 2, Final Fantasy 7,9,12, Tales of Vesperia, Timesplitters 3, CS dem jag kommer på...
Den man ligger med får bädda
  • 0
bf2, bfbc2 och gw. Sen kanske över 100h på wow på private... Och aoe2
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Fantasy star online (dreamcast) över 600 Timmar med min första Karaktär. Blev totalt karaktärer innan jag gav upp spelet, vågade aldrig summera hur många timmar det blev
  • 0
CoD 4 , Mw2 , Oblivion , Halo 3
When life gives you lemons, make lemonade!
  • 0
Oblivion och myyycket WoW.
  • 0
Inte speciellt många, faktiskt. Det skulle väl vara Pokémon Red och Mario Kart 64 i så fall. Det ena för sitt mästerliga enspelarläge, det andra för sitt mästerliga flerspelarläge.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
  • Exeo
  • Exeo
Väldigt mycket WoW och Heroes III.
Ja, jag äter fisk.
  • 0
Timesplitters 2
Paj är svaret på livets alla frågor!
  • 0
Oblivion och Halo 3
  • 0
Age of Empires
Halo: CE
Halo 2
Halo 3
Mario Kart 64
Super Mario Galaxy 2
  • 0
vet faktiskt inte hur många timmar jag lagt ner på Halo 3 online men vet att min speltid på oblivion ligger i stora drag på 900 timmar alla karaktärer inräknade ja kan det spelet väldigt bra nu..

Sen lira man ju mycket pokemon när man va mindre
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Fallout 3 - 107 timmar.
Jävla vildar..
  • 0
Ajustja, Mass effect också skulle jag tro. Tror dock att jag inte är uppe i 100h på Me2 ännu...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
LittleBigPlanet har jag lagt på tok för mycket tid på. Jag kan garantera att jag har spenderat åtminstonde runt 1000 timmar med ban-byggande så långt!

Sen är man ju rätt bra på att bygga också, it pays off..
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare 2

21 dagar

eller

504 timmar.
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
Modern Warfare 2 och Call of Duty 4 har jag spelat sjukt mycket, men det är nog de enda spelen alls. Möjligtvis Age of Mythology också.
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Har inte räknat på exakta timmar, men troligtvis följande spel:

World of Warcraft
Lord of the Rings Online
Star Wars Galaxies
Age of Conan
Guild Wars
Tibia
Pokémon-serien
Counter-Strike och Counter-Strike Source

Spel jag kommer lägga ner mer än 100 timmar på i framtiden:

Star Wars the Old Republic
Guild Wars 2
  • 0
Runescape spelade det mycket för några år sen. Blev lvl 70 och jag tror att jag lagt ner minst 100 timmar på det.
  • 0
Citerar Luke:
Fantasy star online (dreamcast) över 600 Timmar med min första Karaktär. Blev totalt karaktärer innan jag gav upp spelet, vågade aldrig summera hur många timmar det blev


Holy Jesus!
Ju större desto bättre!
  • 0
Counter-Strike
Counter-Strike: Source
World of Warcraft (Lagt ner ca 1200 timmar på det)
Call of Duty 4
Kanske Battlefield 2
Kanske Runescape
Tony Hawk: Underground
GTA IV

Mycket möjligt att jag glömt något.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Måste nog vara MapleStory, väldigt kul spel fortfarande, även fast jag inte lirar det.
  • 0
MW2 Lagt ner 82 dagar på de
  • 0
HAhahaha sa åt polarn på skype att dra /played på sin main i wow.... 4440h xD Ganska djurigt ändå
@SmoothCooperata
  • 0
BFBC1 ungefär 11 dagar och Bfbc2 ungefär 250 h.
Nice From Dice , SKITKULT
  • 0
cod mw 2, pokemon emerald, pokemon dimond,halo 3 sen kommer jag inte på något annat
Det är lättare att förlora än att vinna.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!