Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel ni lagt ner 100-tals timmar på?


  • ersa
  • ersa
rainbow six vegas det var mycket mycket bättre än priset det var värt minst 250:-
  • 0
Tales of vesperia kom jag upp i strax över 100 timmar.
Känns som Transformers war for cybetron är på väg upp till den siffran med så småningom
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
Mw2, Gears of War 2, Cod4, Oblivion, WC3, FFX.
Stoppa Ipred-lagen till VARJE pris!
  • 0
SFIV och SSFIV, skulle nog inte överdriva om jag sa att jag spelat dem två tillsammans i i alla fall 150h och mer lär det bli.

Diablo 2 serien blev det nog en hel del i också.
  • 0
Runescape
  • 0
Modern Warfare 2, Pokemon Gul, Pokemon Ruby Version, Oblivion, Counter Strike Source, Garry's Mod och Team Fortress 2. Mer än så minns jag inte.
  • 0
oblivion ligger jag latt over 1000 tim med samanlagda sparfiler
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
Fallout 3 har tagit 250 timmar, minst
CoD 4 har jag spelat igenom kampanjen 4-5 gånger + att jag har kört 220 timmar online... så cirka 260 timmar
MW2 har jag också kört cirka 230 timmar online + kampanj = 250 timmar
Blue Dragon ca 100 timmar
BF BC 2 ca 120 timmar
Mass Effect 1&2 har jag väll lagt ner 200 timmar tillsammans
Halo serien
+ MASSOR av spel som jag inte har spelat extremt mycket men blir sin lilla del tillslut...
GT: skosula
  • 0
Fallout 3 utan tvekan och snart Fallout - New Vegas
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Valfritt GTA-spel.
  • 0
Det måste vara utan tvekan vara alla multiplayertimmar jag lagt ner på Halo 3 inte som "galen *general* som bara spelar för rankingen" utan bara spelat med kompisar för kuls skull. Sen kommer dock pokemonspelen från min tidigare barndom väldigt nära...

Tillagt 2010-08-11 22:55:
Citerar NYZ95:
Runescape
hahah xD nu när jag tänker efter så måste jag nog tyvärr säga "jag med"...glömde hur mycket jag spelat det som yngre
Swordbreaker
  • 0
Finns väl inte så många eftersom jag gillar att variera mig och inte hålla mig till ett spel. Men GTA: San Andreas har jag garanterat spelat över 100 timmar och så också Oblivion, Pro Evolution Soccer 6, Ghos Recon: Jungle Storm samt möjligen Battlefield Modern Combat. Pokémon Röd spelade jag en hel del som liten grabb och det kan nog också räknas in till samlingen.

Metal Gear Solid 3 har jag klarat massvis med gånger, men det är tveksamt om timmarna varit så många.
  • 0
NYZ95 påminde mig. Runescape ligger högt över 100 timmar här.
Nostalgi spel.
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
World of Warcraft , i princip alla Pro Evolution Soccer-spel, Pokémon Gul och Crystal, Kingdom Hearts, Banjo Kazooie & även Tooie, och möjligen Halo 3.
  • 0
  • mamz
  • mamz
Call of duty: Modern warfare 2 och Team fortress 2 är några jävligt jobbiga spel som jag har suttit för länge vid
  • 0
San andreas multiplayer 1000 timmar
CoD 4 400 timmar
Css 230 timmar
Mw2 170 timmar
etc
och det var bara på data det
Teached Zero Take no prisoners comrade´s
  • 0
Har över 1000 timmar på Call of Duty 4.

World at War och Modern Warfare 2 är två andra spel som jag lagt många timmar på, men inte alls i samma utsträckning som Call of Duty 4.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Aztec:
Ibland kan man börja fundera hur mycket folk sitter vid sina Tv och klagar på spelande när de sitter X timmar av sitt liv framför skärmen samma som en dator.


Facebook är okej, men WoW nej fyfan!!!
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Lihtenem:
Facebook är okej, men WoW nej fyfan!!!


Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Fallout 3: 150-200 tim
MW2: 90-140
  • 0
Starcraft 2 snart 100 timmar^^
MW 2: 90-200 tim:
Evil Is Back
  • 0
BF 2, WoW och Fallout3
  • 0
WoW
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Citerar HellSpawn:
Starcraft 2 snart 100 timmar^^


Oh, shit
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Patte-117:
BF 2, WoW och Fallout3
Yay Fallout 3!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!