Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel ni lagt ner 100-tals timmar på?


Pokémon Gold, Diablo 2 och Grand Theft Auto: San Anderas är nog dem spelen jag lagt ner mest tid på.
"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
  • 0
Empire total War - 174h

Team Fortress 2 - 206h

Rome & Medieval Total War - Inte säker men måste vara runt 100 timmar var.

Oblivion - ca +100h

Fallout 3 - ca 100h

Sen har jag väl slösat bort ett x antal timmar på Wow när jag spelade det för nått år sedan, spelade några år med x antals månaders mellanrum lite då & då.

Några andra spel som är värda att nämnas som ligger strax under "100h sträcket" är Left 4 Dead & Warcaft III.
"What military genious dares to march to Muscovy. Oh, it's the Swedes... I hate the Swedes and their aggressive marketing ploys. I bet there was an Ikea beside your grand theatre in one turn... "
  • 0
Det gamla goda call of duty 4 har jag lagt mest tid på
  • 0
Jag har spelat sen jag va 4-5 år. Är snart 17 det är alltså 12 år. Och ja, jag spelar några timmar om dan.
När jag gick i 7-8-9 kom jag hem halv 4, spelade tills det va mat vid halv 5, när jag va klar spelade jag tills jag gick och la mig. Mellan 12 och 3, ibland även till 4 halv 5.

Och sommaren som va, så pissade molnen konstant, vilket gjorde 2 månader till spel timmar.
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
Samtliga av de gamla Pokémon-spelen till Gameboy Color, samt Age of Mythology (PC).
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Fallout 3
Oblivion
Mass effect
Knight of the old republic 1,2
  • 0
Battlefield 2 - 1171 timmar, 12 minuter och 22 sekunder.
  • 0
Pokémon Röd, Gul, Guld och Silver spenderades det väldigt mycket tid vid förr.
Lotus III på Amiga 500 spelades också ohälsosamt mycket.
Oblivion spelades också väldigt mycket (tror det var ca. 3-400 timmar sammanlagt innan grafikkortet sade upp sig)
Command & Conquer: Tiberian Sun har jag nött som fan också, bara synd att skivorna försvann senast jag flyttade..
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
World of Warcraft The Burning Crusade, Battlefield 1942.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
WoW och CS, precis de spelen som man inte borde lägga 100-tals timmar på.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Super Smash Bros. Brawl.
  • 0
WoW, typ 35 dygn på en gubbe, säkert 50 dygn samanlagt
  • 0
Gears of war 2, zelda ocarina of time, super smash bros melee är några jag skulle tippa på över 100h-sträcket
Step into the bumper.
  • 0
Ja det ända spelet jag har gjort det på är någ WoW. Snart kanske counter strike.
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Fallout 3(GOTY)

Resident Evil 5

Guitar Hero 5

Rock Band 2

Gears Of War 2
  • 0
WoW, Oblivion och Halo 3
www.fpstactics.n.nu - Sajten för dig som vill bli en bättre FPS-spelare online
  • 0
Castlevania - Aria of Sorrow
Fallout
Fallout 2
Io chiamo pinguini!
  • 0
Medal of Honor: Airborne, Little Big Planet, Bad Company, (snart) Bad Company 2, TimeSplitters 3..
Världsherravälde
  • 0
the sims 2 gogogo
  • 0
Måste ha lagt ner minst 100h på både Crash Bandicoot och de flesta Pokémon-spelen
Whatever
  • 0
World of Warcraft. Hade en karaktär jag hade över 60 dagar spelat tid.
For relaxing times...make it Suntory time.
  • 0
Mass Effect
Mass Effect 2
Ninja Gaiden 2
Halo 3
  • 0
TES: Oblivion
Another Kind Of Hero
  • 0
Halo 3
Teamwork betyder att jag har någon att skylla i från mig på.
  • 0
Oblivion. Tror bara det är det..
Den som tar från den som spar, han har!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!