Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel ni lagt ner 100-tals timmar på?


  • Roo
  • Roo
Ja som titeln säger, vilket eller vilka spel har ni (troligtvis) lagt ner mer än 100h totalt speltid i?

Om det nu redan skulle finnas en liknande tråd så gräv gärna upp den, för jag hittade då ingen.

Personligen så har jag inte direkt stenkoll på hur mycket jag har spelet, men det finns några spel som jag kommer på sä här på rak arm.

Pokémon(Yellow, Gold, Sapphire, Diamond) Har långt över 100h speltid i alla 4:a.

Halo 1,2,3. Åtminstone i 2:an & 3:an, 1:an är jag inte lika säker på men skulle ändå tippa på att det är över 100h, har blivit väldigt mycket co-op & multiplayer i dessa spel genom åren.

Dead or Alive 4: Fick en achievement för att ha spelet i över 100h redan efter 1,5 månad efter det att jag skaffat spelet... Vågar inte ens tänka på vad min speltid skulle ligga på nu.

Dessa kommer jag på nu direkt, har säkert ett antal andra spel som jag lagt ner över 100h på, troligtvis något NHL-spel och kanske även Sonic The Hedeghog 3.
Sköntåse.
  • 0
Pokémon Guld. 200 timmar. Säkert också SSX 3.
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Pokemon silver (249 st pokemon samlade).

Smash Bros Melee, över 200 timmar

Det var nog alla so far.
  • 0
1. Counter-Strike (1000+ spelat sen 1.0betan)
2. Starcraft (minst 500)

Det e dom enda två som jag har spelat extreemt mycket, men jag tror
Bad Company kommer inom kort kunna läggas på 100+
  • 0
World of Warcraft
They say hope begins in the dark... The darkness, for me, is where I shine.
  • 0
Oblivion utan tvekan
The rise of evil
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
trackmania united har jag kört över 350 timmar. (det finns en läskig statistikavdelning :-O )
· · · - - - · · ·
  • 0
Pokemon Blå, Pokemon Guld, Vice City, Crash Bandicoot 3, MGS2...

Ganska säker på att dessa ligger över 100h. På Pokemon Guld hade jag lyckats fixa ca. 230 pokemon innan brorsan lånade spelet och råååkade trycka "New Game", har inte rört spelet sen dess.

  • 0
Oblivion

Fotball manager 06.07.08

mass effect
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
Guitar Hero II
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Gunsmoke...
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Oblivion ligger väl på ca 150 timmar, Pokémon Red och Crystal säkerligen på det tredubbla och Pro Evolution Soccer-spelen på långt, långt, mycket mer...
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Super Smash Bros Melee och World of Warcraft än så länge.Men det blir nog mer på Brawl.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
Pokemon Blue, Silver, Crystal, Sapphire.

Sen självklart WoW, som jag glatt kan säga att jag har lagt av med.

Dessa är jag oxå säker på: GTA SA, GTA VC, SvR 2006, Donkey Kong 64, Mario Kart 64.
Coca Cola Veins
  • 0
Hmm, let's see.

Halo:CE
Halo 2
Halo 3
Max Payne 2
Hitman: Blood Money
GTAIII
Saint's Row

Finns troligen fler, men dessa är de jag kommer att tänka på.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Heroes of Might and Magic-serien.
Long range death
  • 0
Call of Duty (250 timmar)
Call of Duty: United Offensive (50 timmar)
Call of Duty 4 (350 timmar)
Oblivion (320 timmar)
  • 0
Warcraft 3
Ron Paul 2012!
  • 0
Pokemon gul säkert över 600timmar.
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Mer än 2000 timmar i Guild Wars....
Ost.
  • 0
Eeh Pokemon Blå och Guld gav mig sömnlösa nätter i 7 års åldern

men annars likt de flesta andra

1. Counterstrike 500+
2. Pes 2008 (260 timmar har kollat i (gallery)
3. Oblivion har jag ett 50 tal timmar men det var ett underbart spel synd att jag inte han att spendera mer tid på det.
4. Age of conan fick spelet för några veckor sedan,... och är redan uppe i 70 timmar och är säker på att detta underbara lir kommer sänka ner cs från tronen
  • 0
Pokemon Pearl närmar är ca 130 timmar nu. Dead or alive 4 är kanske 3-400 timmar på. Gears of war är nog ganska mycket också. Pokemon ruby och några fler pokemon spel också. Guitar Hero 2... Tekken 3.

Massa gamla spel på playstation 1 också.
A million light reflections pass over me
  • 0
Smash Bros. Melee, Diablo II, World of Warcraft, Pokémon Red & Diamond,
Heroes of Might & Magic II & III, för att nämna några of the top of my head.
You can't spell manslaughter without laughter.
  • 0
counter strike typ 150 timmar oblivion kanske 100
I love the smell of napalm in the morning
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!