Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed 2


Citerar JK-112:
Går det att spela om gamla minnen i AC2 som man kunde i ettan?


Jag har inte listat ut hur i såfall, tror inte det går.
  • 0
Citerar JK-112:
Går det att spela om gamla minnen i AC2 som man kunde i ettan?


Vanliga sidemissions och tombs går att spela om, men lönnmorden gör inte.
To Dare is To Do
  • 0
Blev precis färdig med själva huvudstoryn och måste säga att det här är det spel under 2009 som gjort mig mest sugen på uppföljaren. Utan att för den delen vara ett kort spel eller något sådant.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
  • Phip
  • Phip
Längtar tills PC versionen kommer.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Spelar spelet nu, Ungefär hur långt är det?
  • 0
Citerar JoelMagnusson:
Spelar spelet nu, Ungefär hur långt är det?


Beror på hur mycket sidouppdrag du väljer att göra. Jag har gjort en hel del, och har mycket kvar. Långt enligt dagens standard om du frågar mig.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Inarion:
!

Varför helt enkelt inte bara youtuba?


Vem vill se en film uppdelad i delar? Inte jag iaf.. plus att Youtub's kvalitet är snusk dålig.
  • 0
Citerar Xp0se:
plus att Youtub's kvalitet är snusk dålig.


Skojar du eller? Är verkligen imponerad av hur bra kvalité Youtube har fått på sista halvåret.
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
Citerar Felx:
Någon som gjort det och kan säga ungefär hur lång tid det tog?


Ca: 3-4timmar.
Semper fidelis
  • 0
Ska klara SAn Marco palaset idag
Evil Is Back
  • 0
Spoiler



Jag klarde precis sekvens elva (tror jag) och är nu förmodligen inne i tolvan. Och i början där ska man sätta ihop alla kodexark på väggen. Jag har hittat alla, men hur pusslar man ihop dem? Jag klarar det inte och är ju fast i det rummet.
Free Agent
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar JOHN-117:
Spoiler


SPOILER

Använd eagle vision så får alla bilder röda streck. Pussla ihop dem så dem bildar världskartan. Förövrigt är det sekvens 14, sekvens 12 och 13 får man inte spela.

SPOILER
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
sekvens 12 och 13 får man inte spela.


kan de vara expansionerna?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar BoNne123:
Citerar Ric:
sekvens 12 och 13 får man inte spela.


kan de vara expansionerna?


Möjligen.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar ExagoN95:
Ca: 3-4timmar.


Danke!

Citerar BoNne123:
kan de vara expansionerna?


Smart!
  • 0
Kan man bara flyga Leonardo's flygmaskin 1 gång i spelet?
Vill ju flyga den igen!
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Bombaclaw:
Kan man bara flyga Leonardo's flygmaskin 1 gång i spelet?
Vill ju flyga den igen!


Tycker man skulle kunna köpa den av Leonardo för en dyr peng och så använde man den, sedan får man köpa en ny när man använt den. Eller så skulle de kunna ligga ute på lite olika höga torn.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Klarade spelet för någon timme sen, underbart.
  • 0
  • Ric
  • Ric
SPOILER

I tvåan ska man ju också bli en lönnmördare i verkligheten och inte bara som Ezio. Känns som att man kommer få spela mer som Desmond i trean då. Något jag bara tänkte på.

SPOILER
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Fick två koder med mitt spel. En för att låsa upp den svarta dräkten. Har skrivit in den och det stod att den funkade men (Fråga 1) var tar man på sig den? (Fråga 2) Är det efter ett speciellt tillfälle i spelet som man kan börja använda andra dräkter?

Fick även en kod för någon Avatardräkt (tror jag. Något i den stilen i alla fall) men det står att koden är ogiltig när jag skriver in den.
  • 0
Citerar Ric:
SPOILER


Ja det hoppas jag verkligen då det är det jag älskat mest med båda spelen!
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
Citerar ThaNooB:
Fick två koder med mitt spel. En för att låsa upp den svarta dräkten. Har skrivit in den och det stod att den funkade men (Fråga 1) var tar man på sig den? (Fråga 2) Är det efter ett speciellt tillfälle i spelet som man kan börja använda andra dräkter?

Fick även en kod för någon Avatardräkt (tror jag. Något i den stilen i alla fall) men det står att koden är ogiltig när jag skriver in den.


1: Kläder byter du i ett rum i ditt hus, men du kanske inte kommit dit.

2 u får huset någon/några timmar in i spelet.

Ang. avatardräkten: Det är en dräkt som kan låsas upp i Avatarspelet, inte Assassin´s Creed 2 (det skulle ju se asfånigt ut att springa runt som avatar i Assassin´s Creed).
  • 0
Tack så mycket. Och lol att jag var så dum
  • 0
  • I
  • I
Kan man ändra till engelska som menyspråk? Det känns helt fel med svenska. För övrigt: kan man ta av sig armor utan att sätta på sig något annat?
Ad finem ambulo.
  • 0
Jag fick spelet igår och idag när jag körde hittade jag typ nåt tecken med eaglevision som dom i framtiden började snacka om och sedan kom det några tavlor jag skulle välja ut 5 av och sätta i ordning, jag klarade inte detta och spelade vidar men jag undrar om det där är något jag måste göra?
"That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!