Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed 2


Det var först inte menat att man skulle kunna boka Back Edition utan att endast ett ex. per butik skulle säljas och det skulle bli först till kvarn som gällde, men det verkar som vissa butiker skiter i det....
http://www.youtube.com/MarakazuGaming
  • 0
5dagar kvar
why drink and drive when you can smoke and fly
  • 0
Citerar zeero:
5dagar kvar


Japp, längtar som fan.
Evil Is Back
  • 0
Är det kört om man vill få tag på en black edition?
Även den starkaste måste ta i när han skiter.
  • 0
Citerar matlen:
Citerar zxcz:Lite nytt från Assassins Creed II http://www.gametrailers.com/video/ufc-warrior-assassins-creed/58
953

Kul att se att Sony sett till att PS3-kontrollern flashar förbi med jämna mellanrum i filmen. Produtplacering nån?


Notera hur 360-Loggan inte syns på annonsen här i Gamereactor.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
  • zxcz
  • zxcz
Längtar verkligen till Fredag. Ska Assassin's Creed 2 som bara den då.
Evil Is Back
  • 0
Ni måste bara se dom här filmerna om ni inte har gjort det. Dom handlar Giovanni som är Ezios pappa och dom är riktigt grymma

Assassins Creed Lineage Part 1

Assassins Creed Lineage Part 2

Assassins Creed Lineage Part 3
"That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die"
  • 0
Någon som har någon aning om varför bara GAME har våren 2010?
Annars får jag ju köpa vanliga nu snart, och vänta tills jag får black... :/
  • 0
Var hemma hos en kompis som hade...hör och häpna...en flashad konsol. Har inte spelat det, lät han spela och fick istället titta på.

Jag vill inte vara någon bad guy och spoila, det ingår inte i min filosofi. Har ändå inte hunnit se mycket. Bara inledningen av spelet,vilket var mycket spännande och lite rolig.
  • 0
Assassin's Creed 2 kommer bli grymt som tusan.
Evil Is Back
  • 0
Hoppas jag får det i julklapp och självklart hoppas jag att det får bra betyg men det tror jag att det får
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
  • furt
  • furt
Assassins creed II Släpps väll 19:e november överallt? Står på game 19/11. vadå försenat?
Play Game Be Pro. /Uncharted 2, När är Release datumet?
  • 0
  • Ric
  • Ric
Det släpps 17/11 i USA va?
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
  • furt
  • furt
Ja, på tisdag.
Play Game Be Pro. /Uncharted 2, När är Release datumet?
  • 0
Har detta spel! Det är svensk text i spelet!! >__<

Jobbigt som faaan! Speciellt när de använder så konstiga svenska ord! Ibland förstår man inte ens va de menar :< ...
Dock är vissa questnamn faktiskt lite vitsiga på svenska
  • 0
När släpps det i sverige? 19?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Är det på torsdag det kommer?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Dezzan:
Har detta spel! Det är svensk text i spelet!! >__<

Jobbigt som faaan! Speciellt när de använder så konstiga svenska ord! Ibland förstår man inte ens va de menar :< ...
Dock är vissa questnamn faktiskt lite vitsiga på svenska




Fan, såg just igenom Lineage-avsnitten. Rätt coolt gjorda, kanske lite väl mycket slowmotion, men ändå.

Citerar whitemaster14:
Är det på torsdag det kommer?


Yep.
To Dare is To Do
  • 0
Fan vad trevligt. Kommer lägga undan det till jul dock, likaså med The Sabotuers och Call of Juarez Bound in Blood som jag har skaffat.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Ska nog beställa idag men nu är det så jävligt att mitt Xbox gick sönder fredagen den 13:e och att jag ska skicka in det på lagning i veckan så kommer ändå inte kunna spela förren nästa om typ en och en halv vecka
"That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die"
  • 0
  • Kudo
  • Kudo
Mycket mer variation i detta än ettan. Mycket fler sido-uppdrag att göra m.m.. och MÅNGA fler vapen att använda och köpa. Har precis fått poison-knives vilka är underbara att leka med och förgifta fiender
PSN: Pontzy86
  • 0
Citerar Kudo:
Mycket mer variation i detta än ettan. Mycket fler sido-uppdrag att göra m.m.. och MÅNGA fler vapen att använda och köpa. Har precis fått poison-knives vilka är underbara att leka med och förgifta fiender


Är du en pirat?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
  • Jokz
  • Jokz
Aargh, piraterana har redan tillgång till spelet. Känns orättvist att vi som betalar måste vänta.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!