LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Assassin's Creed 2


      Citerar softpotatisen:
      Det står på Gamereactors information om Assassin's creed 2 att det kommer ut 2009, så det är väl bara att hoppas.


      Hoppas kan man ju alltid, men jag skulle faktiskt inte tro det :/ om spelet släpps iår kommer Ubisoft bara ha jobbat på det i typ 2 år, det är ganska lite tid för ett spel. Så det sista av spelet kommer förmodligen vara framstressat, och det vill vi väl inte? Så jag tror och hoppas att det dröjer ett år till innan det kommer.
      • 0
      Citerar Adarian2:
      om spelet släpps iår kommer Ubisoft bara ha jobbat på det i typ 2 år, det är ganska lite tid för ett spel.


      Vad är det som säger att de, liksom så många andra studios, inte kan ha påbörjar arbetet med spelet redan innan de var färdiga med det första spelet?
      Vik hädan, troll.
      • 0
      Citerar Adarian2:
      Hoppas kan man ju alltid, men jag skulle faktiskt inte tro det :/ om spelet släpps iår kommer Ubisoft bara ha jobbat på det i typ 2 år, det är ganska lite tid för ett spel. Så det sista av spelet kommer förmodligen vara framstressat, och det vill vi väl inte? Så jag tror och hoppas att det dröjer ett år till innan det kommer.

      Det står även på Game.se att AC 2 kommer ut i år.
      "Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
      • 0
      Finns ju flera trådar i det här ämnet, och inte heller den här tråden är väl perfekt (tänker på startinlägget). Anyhow, det har ju kommit lite rykten om Assassin's Creed 2:

      _ _ _ _ _

      "The focus testers were asked to decide on their favorite of three character designs. Each image had different colored costumes and varying numbers of pouches or bags for the main character, though the overall design was the same: Similar to Altair's, but more colorful and fitting for the time period. Under each image was the word "ezio," an Italian name derived from the word for "eagle"."
      http://www.joystiq.com/2009/02/24/rumor-assassins-creed-2-detail
      s-uncovered/


      "He told tales of lovely ancient Venice as a setting. He told me that Jade Raymond has a lot less to do with this title. He said lots of really nice things about what he saw behind closed doors."

      Detta ska vara skrivet av mannen som fick se spelet:
      "Venice 15th/16th century, The camera pans onto the city focusing on the hussle and bussle of daily life. think the civilians from assassins creed 1 but more interactive with each other. During this scene we see a man passing money to the hands of an attractive girl, (originally i didn't notice this but was told by the rep that it does happen).

      2 Men, a relatively large one and a skinny one step off a boat with a cohort of guards and proceed to a Square within the city, where a masked ball was taking place. Every ones dancing around, not much to say here other than that it was a ball.

      The girl seen previously accepting the bribe, approaches the skinnier of the two men and takes him off to the crowd, for a dance, she was good looking, who'd say no. The camera spins around them centrally, but focusing on the dancers as a whole.

      A guy comes out from the side, dressed in dancers garb and proceeds to stab this skinnier man in the neck, with what looks like the finger blade from AC1. Man dies spewing blood, garbble garbble etc etc.
      "

      http://www.destructoid.com/rumortoid-assassin-s-creed-2-details-s
      neak-out-122677.phtml


      _ _ _ _ _

      Detta behöver ju inte vara sant, men jag skulle verkligen inte tacka nej till Venedig, även om jag tyckte att ryktena om Frankrike under revolutionen lät väldigt bra, också. När jag tänker på det känns Venedig som en ganska naturlig stad för ett AC-spel, eller hur?
      Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
      • 0
      Låter ju nice faktiskt, undrar bara om det blir några connections mellan ettan och tvåan. Hoppas ju fan att det blir så.
      'Prepare for unforeseen consequences'
      • 0
      Citerar Al Za3eem:
      Låter ju nice faktiskt, undrar bara om det blir några connections mellan ettan och tvåan. Hoppas ju fan att det blir så.


      Jo, det låter bra. Ja, några connections både tror och hoppas jag på!
      Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
      • 0
      Citerar Al Za3eem:
      Låter ju nice faktiskt, undrar bara om det blir några connections mellan ettan och tvåan. Hoppas ju fan att det blir så.


      hmm...med tanke på ettans slut kan vi nog förutsätta connections.
      Deathawaits existerar inte längre!
      • 0
      Det var kul med alla små "secrets" som fanns i ettan, hoppas att vi kommer att se mer av den biten i tvåan.
      Kill em All!
      • 0
      undrar om man fortfarande ska vara i jerusalem och såvidare nån som vet??
      world would be better with peace
      • 0
      Jag skulle vilja att det utspelar sig ungefär samma tids period men i något europeiskt land t.ex England

      Och förästen så har jag hört rykten om att dem skulle släppa Assassins creed och Prince of persia varannat år fram över
      "I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
      • 0
      Citerar Th3 Lich King:
      Jag skulle vilja att det utspelar sig ungefär samma tids period men i något europeiskt land t.ex England

      Och förästen så har jag hört rykten om att dem skulle släppa Assassins creed och Prince of persia varannat år fram över




      YESSSSSS
      world would be better with peace
      • 0
      • Arna
      • Arna
      Vore nice med en dag- och nattcykel.. Uppdrag som bara kan göras på natten och uppdrag som bara kan göras på dagen osv. Och lite mera variation i lönnmörderiet tack!
      Hej och hå!
      • 0
      Citerar Arna:
      Vore nice med en dag- och nattcykel.. Uppdrag som bara kan göras på natten och uppdrag som bara kan göras på dagen osv. Och lite mera variation i lönnmörderiet tack!



      Sluta klaga-X

      Tillagt 2009-02-26 19:59:
      <quote author="Jockebus">Citerar Arna:
      Vore nice med en dag- och nattcykel.. Uppdrag som bara kan göras på natten och uppdrag som bara kan göras på dagen osv. Och lite mera variation i lönnmörderiet tack!



      Sluta klaga
      world would be better with peace
      • 0
      • Arna
      • Arna
      Citerar Jockebus:
      Citerar Arna:Vore nice med en dag- och nattcykel.. Uppdrag som bara kan göras på natten och uppdrag som bara kan göras på dagen osv. Och lite mera variation i lönnmörderiet tack!


      Sluta klaga-X


      Spelet var fortfarande bra, men du måste också erkänna att det inte var perfekt? Tycker ändå att det i tvåan borde bli en större variation på uppdragen och att det borde finnas något roligare än att samla på flaggor ;p
      Hej och hå!
      • 0
      Citerar Th3 Lich King:
      Jag skulle vilja att det utspelar sig ungefär samma tids period men i något europeiskt land t.ex England


      Skulle bli lite Robin Hood över det hela man bra idé.
      When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
      • 0
      Sen hoppas jag att man får använda armborsten som fanns med på filmen i början av 1:an men som man inte fick använda
      "I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
      • 0
      Citerar Th3 Lich King:
      Sen hoppas jag att man får använda armborsten som fanns med på filmen i början av 1:an men som man inte fick använda


      Jag minns att jag blev så jävla arg när man inte fick använda den.
      When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
      • 0
      Blir glad bara man slipper springa så långt för varje uppdrag.
      Story>Gameplay>Graphic
      • 0
      Citerar John_Mclane:
      Blir glad bara man slipper springa så långt för varje uppdrag.


      Det var ju det roliga, att springa på taken och påowna.
      When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
      • 0
      Sämsta teasern någonsin!
      IPG x KyleN på LIVE.
      • 0
      Citerar Bullet008:
      Sämsta teasern någonsin!


      Har faktiskt sett sämre.
      'Prepare for unforeseen consequences'
      • 0
      Citerar Bullet008:
      Sämsta teasern någonsin!


      Tyckte faktiskt den var ganska bra! Särskilt då jag fick se den strax efter jag fått ett kryptiskt mail från Ubisoft. Mailet hette "Truth will be written in blood" och så fick man se en screen från teasern. Det var allt. Det var först när jag kom ut på spelsiten jag insåg vilket spel det var, och lite coolt att de har en massa grejer att klicka på men ändå inget att se

      Gillar såna här hemlighetsmakerier!
      The smell of strange colours are heard everywhere.
      • 0
      Tror ni det blir bra?
      When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
      • 0
      Ja, da Vincis människa i teasern. Blir med andra ord Italien 1400- till 1500-talet. Så kanske stämmer ryktena med Venedig.
      If you try to fail but succeed, what have you done then?
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!