Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Super Smash Brawl Online tråden


  • Trog
  • Trog
en kram till Marten.
rätt, och en bra film är det oxá.

hade mycket hellre väntat och fátt med Mewtwo. och Krystal.
eller sá spar de honom till nästa del - SSB: Fray; Wrath of Mewtwo. Där Mewtwo är PO för att han inte fick Brawla.
Fast när han átervänder till serien vill jag ha honom omgjord, han ser ju ut som chibi-Mewtwo. och byta ut hans fB och dB. och göra honom tyngre, och längre. han är 2m láng!
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Tonsana:
Han är ingen toptier heller vilket jag tycker är bra.

"Silly Bowser. Tiers R 4 queers"
Triv
  • 0
Mewtwo borde ha sin "reflector" som han anänder i filmerna istället för den fB som han hade i mellee. Och istället för dåvarande dB så skulle han ha recover
Hehe fast kanske inte, men psychic ?
Brawl FC: 1504-7622-8727
  • 0
Citerar Trog:
han är 2m láng!

och bowser är ca 6 meter, och olimar... vet inte, men pytteliten var det. Skalenlighet är inte SSB-seriens starka sida
(egentligen död)
  • 0
Citerar Trivalde:
Du verkar annars ha svårt att släppa taget om Sonic.


Ja. Jag kunde inte hjälpa det, spelade Sonic 2 och 3 idag.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Varför ska han släppa taget om Sonic om han gillar att spela han?
Skill is what you put into the character. Pwnage is what comes out.
  • 0
Citerar Necro-Mech:
och bowser är ca 6 meter, och olimar... vet inte, men pytteliten var det. Skalenlighet är inte SSB-seriens starka sida


Jag har för mig att Kirby bara är 33 cm (!) hög.

Tillagt 2008-10-29 21:09:
Citerar Tonsana:
Varför ska han släppa taget om Sonic om han gillar att spela han?


För att Sonic är ganska dålig. Har testat att hitta en ny main, men jag spelar inte särskilt bra med någon annan, därför brukar jag ta random ibland.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
någon som vill lira
You'll never walk alone
  • 0
Har någon någonsin undrat varför man kan välja gul och vit som alternativ färg för Kirby? Här har ni svaret: "As Kirby's first appearance was on the monochrome screen of the Nintendo Game Boy, his "true" color could not be represented in-game. Sakurai intended Kirby to be pink. However, Shigeru Miyamoto had envisioned him as yellow.[3] Because of this ambiguity, Nintendo of America was left with some confusion when the game was ported to the West. The American box art, cartridge label, instruction booklet, and even the television commercial for Kirby's Dream Land features Kirby entirely white in color. The Japanese box art, however, depicts Kirby as pink."

Taget från Wikipedia.org.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar TheWii:
Dom här skulle också va med: Dr. Mario, Mewtwo, Roy, Toon Zelda/Shiek, Dixie Kong, and Plusle & Minun


Dr.mario? IGEN!? ... Fan va lamt
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Saaaa - tan vilket lagg asså!
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Jag menar när jag slängde Snakes C4 när du kom tillbaka till banan.
"Knowing your enemy is the quickest path to victory".
  • 0
Citerar Pepito:
Jag menar när jag slängde Snakes C4 när du kom tillbaka till banan.


Om du menar hans ner+b (håller inte koll på vad hans attacker heter) så trodde jag inte att det var något speciellt då det hände ganska ofta. Rätt snyggt i alla fall och ganska svårt att göra något åt kände jag.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Kirby hette Popopo frán början.
när N inte ännu visat alla karaktärer, brukade jag fantisera om Mewtwos final smash.
Leta fram en bild pá honom frán melee, och en frán filmen, sá ser ni hur fel han ság ut i melee
I just dont know what went wrong
  • 0
T-man! Varför har det börjat lagga så mycket när du joinar numera? Har de hänt nåt me anslutningen?
Brawl FC: 1504-7622-8727
  • 0
Bara om Roy var med då skulle jag maina han och Link om han var mer som i Melee. Men tyvärr gjorde idioterna TL melee Link och TL är bara kul att spela som ibland. Links gale boomerang är bara bra för Gale Guarding som man nästan aldrig får in. Men Zair äger Det går liksom inte i Brawl att äga med Link (det vill säga 2 stock och sånt) om man inte heter Legan, Izaw eller Deva.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
gå in nån!
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Jag har Izaws msn men han e typ aldrig inne
[IMG]http://i399.photobucket.com/albums/pp76/dustgamer/sweetspotted.jpg[/IMG]
  • 0
jag går in nu
  • 0
Tonsana: Måste få en revansch mot din Fox, jag går alltid på dom jävla laddade up smashen! Whistle Armor alltid för tidigt för jag blir lurad för den laddas up och så dör man på typ 80 %.

Men du är fortfarande skitbra med Fox även om du inte spelar med hans så mycket.



I alla fall Ike ska bli min andra main, mainar han och Olimar och Link som secondary.

Citerar dustgamer:
Jag har Izaws msn men han e typ aldrig inne


è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Tack Thewii. Fox är en av de som det går bäst för mig nu. Man ska inte underskatta en middle tier . Sen de andra två matcherna gick ju sådär. Men då var jag ju iof Wario och Yoshi. Karraktärer jag aldrig spelar

Tillagt 2008-10-30 14:58:
Dustgamer - Spelar Isaw något i wifi? Skulle vilja prova att möta en "kändis".

Tillagt 2008-10-30 15:20:
Tonsana och Fulgores awesome edgeguarding. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=1r_tPTYMPo4
Skill is what you put into the character. Pwnage is what comes out.
  • 0
Citerar Eastby:
T-man! Varför har det börjat lagga så mycket när du joinar numera? Har de hänt nåt me anslutningen?


Det laggade då, men sedan testade jag att köra en ny match efteråt, och då var det laggfritt. Det kan kanske bero på vädret, här regnar och blåser det skitmycket.

Någon som vill spela en stund? Jag vill träna lite med Kirby och kanske lite med Yoshi.

Tillagt 2008-10-30 15:29:
Citerar Tonsana:
Tonsana och Fulgores awesome edgeguarding. Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=1r_tPTYMPo4


En Sonic? Var jag med då?
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Mycket möjligt T-man. Jag tror det var du iaf.
Skill is what you put into the character. Pwnage is what comes out.
  • 0
Nae Izaw spelar inte så mycket pga lagg men jag måste kontakta honom så jag får honom till att vara inne mer ;)
[IMG]http://i399.photobucket.com/albums/pp76/dustgamer/sweetspotted.jpg[/IMG]
  • 0
Citerar T-man:
En Sonic? Var jag med då?
Skulle gissa på att det var du T-man
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!