Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Diablo III och Reaper Of Souls - Officiell tråd


Blizzard skickade ut 100.000 invites igår till betan men BARA TILL NA

Undra när vi i EU ska få lite kärlek från Blizzard ?
  • 0
Redan fått min kärlek
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Citerar Dark Xion:
Redan fått min kärlek


Då kan du låna ut ditt konto en helg åt mig då?
  • 0
Otippat att spelet skjuts upp, igen. :9
  • 0
Citerar Wrench:
Otippat att spelet skjuts upp, igen. :9


Har man inga förväntningar på något förutom själva spelet så blir man inte besviken när dessa nyheter dyker upp.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Har man inga förväntningar på något förutom själva spelet så blir man inte besviken när dessa nyheter dyker upp.


Precis, dessutom tycker jag det är bra. Jag blev lite orolig när de sa att de siktade på en Q1 release samtidigt som dom ändrade så mycket i betan, så jag blev rädd att det skulle kännas alldeles förhastat när releasen inte var långt bort. Nu när jag väl tänker efter så var det såklart fånigt tänkt utav mig, Blizzard tar ju som vi alla vet god tid på sig att få sina spel att kännas så välpolerade som möjligt.

Hursomhelst, ska bli kul att höra om dom spikat ett releasedatum ännu när jag ligger på min dödsbädd.
  • 0
Citerar Wrench:
Blizzard tar ju som vi alla vet god tid på sig att få sina spel att kännas så välpolerade som möjligt.


Japp, låt dem hållas!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag fick tag på en betanyckel igår, mehehehe.

Nu ska här liras!
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
Jag fick tag på en betanyckel igår, mehehehe.

Nu ska här liras!


Via Diablofans?
  • 0
Citerar Rallye:
Via Diablofans?


Näe, Reddit. Man skulle befinna sig på en IRC-kanal samtidigt som några personer strömmade en genomspelning av betan, när personen som strömmade dog så delades fem nycklar ut på måfå i IRC-kanalen, 200 totalt.

Det roliga är att jag inte skulle ha fått en om inte en polare skulle ha känt igen mitt användarnamn när det kom upp, jag hade nämligen gått och lagt mig och om man inte svarade inom en viss tid så gav de nyckeln till någon annan. Så han ringde mig två på natten (skulle upp klockan 6) och röt åt mig att ta mig till datorn ASAP, blev lite lagom sur först men sedan var det förlåtet! =D

Skriver väl lite smått om mina intryck när jag klarat den, delar mitt konto med ovannämnda polare och det är inte "min tur" just nu, haha.
Fuck yeah!
  • 0
Gr delar ut beta-keys! Skynda fynda
It's time for PS VITA!!!
  • 0
No keys remaining, sorry

Helvete vad sur jag blir, jag finner inga ord.
  • 0
Ge mig en beta-key ffs
Evil Is Back
  • 0
Otroligt att man fick tag i en nyckel, jag brukar aldrig ha sån tur. :o
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one" - Albert Einstein.
  • 0
Fml!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Usch, vad ledsen jag blev... Aja, får väll vänta på riktiga spelet Man kan ju tycka att dom som har bokat det skulle få en beta invite
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Måste någon unge kan ge mig beta-key
Evil Is Back
  • 0
Stör mig på att det var först till kvarn snarare än någon slags utlottning, känns så mycket surare att ha varit 2min för sen snarare än att förlorat en dragning.
Dessutom lär ju större delen av de som norpade en nyckel knappt lira det särskilt mycket, oss riktiga fans får kuk i sig. Helvete vad förbannad jag är.
  • 0
2,60 GB kvar AHOOO!!

Tillagt 2012-02-22 18:49:
må fan gå och köpa Cola snart xD
FUS RO DAH!!!
  • 0
Hoppas att alla giriga små fittor som grabbade en nyckel till ett spel dom aldrig hört talats om går och dör.
  • 0
Citerar Wrench:
Stör mig på att det var först till kvarn snarare än någon slags utlottning, känns så mycket surare att ha varit 2min för sen snarare än att förlorat en dragning.
Dessutom lär ju större delen av de som norpade en nyckel knappt lira det särskilt mycket, oss riktiga fans får kuk i sig. Helvete vad förbannad jag är.

Citerar Wrench:
Hoppas att alla giriga små fittor som grabbade en nyckel till ett spel dom aldrig hört talats om går och dör.



Du fann visst några ord!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Wrench:
Hoppas att alla giriga små fittor som grabbade en nyckel till ett spel dom aldrig hört talats om går och dör.


Bokade mitt D3 2008-06-30 18:46

vad jag har LÄNGTAT!!!
FUS RO DAH!!!
  • 0
Ge oss fler beta-keys...

Evil Is Back
  • 0
Citerar Playarn:
Du fann visst några ord!


Min ilska växer och växer.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!