Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Diablo III och Reaper Of Souls - Officiell tråd


Kul. Nu kommer man in men någon achivement för att döda doablo på hell fick man då inte. Horungar.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Diablo 3 måste vara det mest instabila spelet i världen
  • 0
Citerar Nufc2012:
Diablo 3 måste vara det mest instabila spelet i världen


Jag tror inget slår SWTOR och WAR, inte sett maken till ostabila spel.
Tycker det är konstigt att Diablo III rullade på så smärtfritt under de första två veckorna, men nu är det tydligen åt helvete för massa folk.

Tur för mig att jag sluppit allt strul.
  • 0
Påbörjar Inferno nu
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Påbörjar Inferno nu


Sweet, vilken klass?
  • 0
hur fan överlevar man i HELL om man e barbarian? jag dör direkt av AOEn på golvet o den går inte att undvika i små utrymmen, jag kitar dom hela tiden, dör endå
  • 0
Citerar Wrench:
Sweet, vilken klass?


Barbar

Tillagt 2012-06-01 20:20:
Citerar Nufc2012:
hur fan överlevar man i HELL om man e barbarian? jag dör direkt av AOEn på golvet o den går inte att undvika i små utrymmen, jag kitar dom hela tiden, dör endå


Jag överlever inte något utan Revenge med 'Vengeance is Mine' runan och Ground Stomp.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Jag överlever inte något utan Revenge med 'Vengence is Mine' runan och Ground Stomp.
vad har du mer för spells?
  • 0
Citerar Nufc2012:
Citerar Playarn:vad har du mer för spells?


Nu var det ju inte mig du frågade, men kan ju dela med mig av min build ändå så det blir lite mångfald. Precis som Quagmire och du så spelar jag som barbarian, och har även jag precis börjat på inferno, så har alltså Hell i färskt minne. Och hell var det verkligen, bossarna är inte svåra, men rare mobbsen är ju ett helvette.

Här är builden i alla fall:

http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WVikRP!edU!ZcacZ
Z


Shoutsen är ju mer som passiva buffar som är på 24/7, revenge använder jag så fort jag kan, ignore pain när man tankar som mest stryk, och berserker för att göra mos av elite packs osv.

Kan inte säga att jag inte dog, men vafan, klarade det ju i alla fall.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Citerar JORGIL:
Kan inte säga att jag inte dog, men vafan, klarade det ju i alla fall.


Precis, samma här

Värsta mobben jag varit med om. Molten, Plegued och frozen. Jag dör direkt...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Appropå det här med achievments just nu. Jag kan inte visa mina , och jag kan inte heller se när jag får några. Men en vän till mig såg att jag fick en achievement i sin chat även om jag själv inte gjorde det. Så förhoppningsvis registreras de ändå
  • 0
kan man ha battle rage och war cry samtidigt? hur fixar man det? jagkan inte det

Tillagt 2012-06-01 20:58:
Btw kör ni med 1 hand och sköld eller 2 hand?
  • 0
Inferno är ju bara larvigt svårt. Klarar inte av en ända rare mobb utan att dö MINST 5 gånger

Citerar Nufc2012:
kan man ha battle rage och war cry samtidigt? hur fixar man det? jagkan inte det

Tillagt 2012-06-01 20:58:
Btw kör ni med 1 hand och sköld eller 2 hand?


Gå till options -> gameplay och kryssa i "Elective Mode". Då kan du ha dina skills hur som helst.

Jag kör med ett vapen i varje näve!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
lol, blev ägd i hardcore. Spelade med tre polare och alla sprang ensamma. Hoppade in i en grupp på ~15 getter och blev ägd. Jag är pro men var först att dö... pinsamt. -.-
  • 0
Ska försöka mig på speedrun acgivementen. Act I på under en timma som barb. Tror ni jag komemr lyckas?
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Citerar JORGIL:
Ska försöka mig på speedrun acgivementen. Act I på under en timma som barb. Tror ni jag komemr lyckas?


Lirar du Normal borde det väl inte vara några problem? Bara välja så många movement skills som möjligt och plöja igenom det på nolltid. :p
  • 0
Citerar Wrench:
Lirar du Normal borde det väl inte vara några problem? Bara välja så många movement skills som möjligt och plöja igenom det på nolltid. :p


Det jag gjorde. Gick på typ 40 minuter. Ganksa stor skillnad mot hur jag brukar spela, utforska varenda pixel, plocka upp varenda drop, klicka på allt som går att klicka på, lyssna på all lore osv. ^^

EDIT: Inferno. Är. Omöjligt.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Barbs behöver så mycket physical resistence som möjligt, gärna lite elemental resistence också som grädde på moset,
Jag hade 37k hp och noll i resistance sen ändrade jag så jag fick 24k ho och 356 resistance och då blev hell inte svårt längre.
Stigopopoluz
  • 0
haha.. nu är det error 33 när man loggar in..
  • 0
Inferno är helt omöjligt Får nog farma bättre gear i Hell först. Var är det "bäst/lättast" att farma gear och gold?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Inferno är helt omöjligt Får nog farma bättre gear i Hell först. Var är det "bäst/lättast" att farma gear och gold?



http://www.youtube.com/watch?v=H5n7swkNax0&feature=related


Prova den här tekniken för att farma
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
Citerar Einstain:
Prova den här tekniken för att farma


Jag har inte lyckats komma så långt på Inferno
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Någon mer än jag som har problem med AH ?

Står bara att min stash är full när jag försöker köpa något fast den är mer eller mindre tom!!!!

riktigt jävla frusterande när man hittar världens grejer för låga priser på AH och sen kan man inte köpa det på grund av någon jävla bugg.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!