Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Diablo III och Reaper Of Souls - Officiell tråd


Citerar Herr Spenat:
Vilket ljushuvud lägger server-maintenance på kvällen?


Det har varit nere hela förbannade dagen!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar Herr Spenat:Vilket ljushuvud lägger server-maintenance på kvällen?

Det har varit nere hela förbannade dagen!


Allvarligt? Har dom sagt nått om när de ska upp igen?
  • 0
Servrarna är uppe, det är bara jävligt svårt att komma in. Jag spammade login och efter 5-6 försök kom jag in.
Smile from the streets you hold
  • 0
Citerar M_Balzary:
Servrarna är uppe, det är bara jävligt svårt att komma in. Jag spammade login och efter 5-6 försök kom jag in.

Spammade 5-6 gånger Jag har suttit i 1.5h och spammmat... typ 200+ försök minst
  • 0
Jag brukar stänga ner klienten och sen försöka logga in igen. Helt ologiskt att det skulle funka men har gjort det alla tre gånger jag har haft problem.
  • 0
Citerar M_Balzary:
Servrarna är uppe, det är bara jävligt svårt att komma in. Jag spammade login och efter 5-6 försök kom jag in.


Ibland älskar jag Blizzard...
  • 0
Citerar althor:
Skrivet 2012-05-30 20:25 Cit


Vissa har väl lite större otur antar jag då =/
Smile from the streets you hold
  • 0
Inte är de väl uppe nu? Enligt "Breaking News" så är servrarna nere

We are currently addressing and issue with the Battle.net service. DUring this time the Battle.net servers and any online games will be unavailable.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Jag har spelat utan problem sen jag vaknade runt 15:00, har inte haft några problem.
  • 0
Vaa, har servrarna varit nere... ? jag har spelar sedan 12:00 idag
PSN: X-rayZero , SSBB FC: 3180-4729-5887
  • 0
Citerar Wrench:
Jag har spelat utan problem sen jag vaknade runt 15:00, har inte haft några problem.


Citerar flacky:
Vaa, har servrarna varit nere... ? jag har spelar sedan 12:00 idag


Go f*ck yourself!
Aldin Sadikovic / Gamereactor
  • 0
http://www.petitionbuzz.com/petitions/diablo3complaint

Där kan ni visa ert missnöje tillsammans med de drygt 2500 andra EU-spelare som redan skrivit under. Visst är en efterlängtad titel som Diablo 3 mycket att axla, men något bättre har de ju kunnat leverera såhär långt. Vi är ju trots allt över två veckor efter släppet.
  • 0
Citerar TheNarrator:
Go f*ck yourself!


Alt-tabbade för att kolla denna tråden, när jag tabbade tillbaka till spelet så hade jag loggats ut och nu får jag error 37, DITT FEL!
  • 0
Inte heller haft problem idag förrän nu, ramlade ur och får lite 37 och 75 eller ngt. Tappa stacks och allt. inte kul inte kul
  • 0
Citerar Swesent:
Där kan ni visa ert missnöje tillsammans med de drygt 2500 andra EU-spelare som redan skrivit under


Känns ganska onödigt, jag tror Blizzard själva inser problemet och gör allt vad de kan för att lösa det, Inte precis som att de tjänar något på att ha massa missnöjda spelare.
  • 0
Har blivit utkickad nu 3 gånger på en halvtimme Så jag ger upp för ett tag. Orkar inte spela om den här delen igen nu xD
Smile from the streets you hold
  • 0
Citerar Playarn:
Battle.net servers and any online games will be unavailable.


Roligt att dem skriver så egentligen. Att online games inte är tillgängliga. För det är ju inte offline games heller.

Åt helvete är det iaf. Tog ner servrarna natten till onsdag, 8 h, upp igen idag kl 11.00. Men har varit problem med lagg osv i spelet hela dagen. Och nu är allt nere igen..
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Bara ta en whiskey, lugna ner sig lite med slutet på Terminator 3 (nåväl, inget bättre tv nu efter fotbollen). För att vara enbart online har D3 vart hyfsat smärtfritt trots allt. Sedan att spelet kunde vart "smartare" är en annan sak
  • 0
Citerar kalabalik:
I många filmer innan release så skröt blizz om att även området kring själva bannern skulle få mer tingeltangel som småvimplar, högar med skallar runt basen etc.
Men inte sett skymten av detta på screens eller nånting efter releasen?

Vad hände?
Någon som vet?

Vill ha mer grejer till den.


Håller med. Vafan hände? Har också frågat efter detta utan svar.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Dom kapade det och vi får nog vänta till en framtida patch istället.
  • 0
Citerar Wrench:
Dom kapade det och vi får nog vänta till en framtida patch istället.


Om du inte har en Shpongle låt till din nästa video så unsubscribar jag

On topic:

Fan tråkigt att man inte kan spela. Man har gått hela dagen på jobbet och längtat hem till D3 så ligger fanskapet nere. Jag e ju 59. Vill dinga 60.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Om man vill levla måste ju fan början av Act III vara bäst! jag gick upp från 40-45 där på en dryg halvtimme

Blev utkickad från servrarna 3 gånger, så jag spelade om samma del 4 gånger xD
Smile from the streets you hold
  • 0
Citerar JORGIL:
Om du inte har en Shpongle låt till din nästa video så unsubscribar jag


Jag vill, men orolig att videon blir nerplockad/mutad om jag har Shpongle.

F.ö så kan jag logga in nu, problemet varade bara i ca 30min för mig.
  • 0
Citerar Wrench:
Jag vill, men orolig att videon blir nerplockad/mutad om jag har Shpongle.

F.ö så kan jag logga in nu, problemet varade bara i ca 30min för mig.


Hm, jaja, du gör som du vill. Tror Levitation Nation skulle passa bra annars ^^

Ska också testa att logga in nu. Kämpa Blizz!
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Hoppas servrarna är stabila inatt. Jag har ju laddat upp med mariekex och energidryck inför natten!
Smile from the streets you hold
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!