Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fallout 76 - Officiell Tråd


Här ska det snackas Fallout 76.

Har börjat spela och fullkomligt älskar spelet, är level 14, men skulle vilja ha några att lira med. Ja lirar på xbox.

Ni som vill spela tillsamans, skriv era gametag här i tråden
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag också älska detta spel, kan inte fatta att så många tycker inte om Fallout 76. Jag tror jag blev level 12 sist jag spelade. Synd att jag spela detta spel på PC. Alla MMORPG spel spelar jag nästan på PC.
  • 0
Citerar Martina79:
Jag också älska detta spel, kan inte fatta att så många tycker inte om Fallout 76. Jag tror jag blev level 12 sist jag spelade. Synd att jag spela detta spel på PC. Alla MMORPG spel spelar jag nästan på PC.


Blundar du för alla buggar då eller?
  • 0
Spelet har nyligen släpps och jag vet med min MMORPG spel lista (har spelat WoW vanilla och PSO på Dreamcast), att många spel var buggiga i början men blir bättre med tiden. Och jag har alla Elder Scrolls spel och Fallout så de är två av mina favorit spel serie.
  • 0
Citerar Martina79:
Spelet har nyligen släpps och jag vet med min MMORPG spel lista (har spelat WoW vanilla och PSO på Dreamcast), att många spel var buggiga i början men blir bättre med tiden. Och jag har alla Elder Scrolls spel och Fallout så de är två av mina favorit spel serie.


Fallout är en av mina favorit serier också och Skyrim gillar jag. Men det här spelet måste lösa sig med alla buggar innan jag köper det. Det är helt kaputt som det är nu typ. Verkar väldigt dött också, tråkiga uppdrag verkar det vara.
  • 0
Jag njuter mest hur quest fungerar i detta spel. I de flesta andra spel i MMO genren där du får ett eller flera från npc och sedan kanske samla ett antal av djurhud eller speciella vapen från mobs.

Jag gillar att utforska världen och jag gör det i min egen tempo. Jag spelar ESO varje morgon och Fallout 76 på kvällen. Om jag hinner, jag har över 300 spel att välja bland. ^^;

Jag tror att Bethesda har långa planer med Fallout 76. Jag minns att ESO var också tråkig till i början för mig. (Jag spelar på PS4, och första åren det fanns ingen text chat option.) Men nu finns det och det hjälper mig mycket.
  • 0
Citerar Martina79:
Jag njuter mest hur quest fungerar i detta spel. I de flesta andra spel i MMO genren där du får ett eller flera från npc och sedan kanske samla ett antal av djurhud eller speciella vapen från mobs.

Jag gillar att utforska världen och jag gör det i min egen tempo. Jag spelar ESO varje morgon och Fallout 76 på kvällen. Om jag hinner, jag har över 300 spel att välja bland. ^^;

Jag tror att Bethesda har långa planer med Fallout 76. Jag minns att ESO var också tråkig till i början för mig. (Jag spelar på PS4, och första åren det fanns ingen text chat option.) Men nu finns det och det hjälper mig mycket.


Gillar också utforska världen i Fallout spelen, försöker göra det så sakta som möjligt. Nu till Juletider dammar jag fram Fallout 4 med jul-moddar på Xbox one, så det blir lite julstämning ^^ riktigt mysigt.

Ojdå över 300 spel till vilken konsol? =O

Jo jag hoppas på det också, för då kanske det blir ett köp tillslut =D Som det är nu verkar det rejält ofärdigt, så bättre att vänta tänker jag.
  • 0
Nä, till all enheter jag äger. Jag har skrivit min konsol lista i den tråden som handlar om det. Kul med moddar. Jag äger Fallout 4 till Xbox och PC. Jag har spelat sen hösten 1988 med NES. Jag har faktiskt NES konsolen kvar. : )
  • 0
Citerar Martina79:
Nä, till all enheter jag äger. Jag har skrivit min konsol lista i den tråden som handlar om det. Kul med moddar. Jag äger Fallout 4 till Xbox och PC. Jag har spelat sen hösten 1988 med NES. Jag har faktiskt NES konsolen kvar. : )


Okej roligt var en del spel det, får kika där då =D kul du har NES kvar, ångrar jag sålde min =( Kör du med moddar till Fallout 4?
  • 0
Jag har en del av moddar till Fallout 4 men det är på PC version jag har dem på.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!