Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guitar Hero: Metallica


Citerar Artillery Force:
Dessutom är det en satans massa pengar.


Så dyrt är det inte, ^^
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar zeldazelda:
torbli79- seriöst ?!?! är de på väg till dej nu ?

var beställde du det ?!??!!


Jag beställde på game.se igår, och i morse så får jag mailet som meddelar att min beställning är skickad. Om det stämmer så kommer det imorrn!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Snart dags! Jag är riktigt, riktigt glad, och jag kommer bo hos marten77 både på fredag och lördag. Snacka om att vi ska spela!
  • 0
Citerar Crank:
Snart dags! Jag är riktigt, riktigt glad, och jag kommer sova hos marten77 både på fredag och lördag. Snacka om att vi ska spela!


Sova? Det är ju på natten man lirar!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Sova? Det är ju på natten man lirar!


Det är bara ett uttryck.

Jag kommer helt enkelt att bo hos honom, om det låter bättre.
  • 0
Citerar torbli79:
Gissa vem som just fick ett mail som sade att ens Guitar Hero Metallica har skickats!





Tillagt 2009-05-19 16:29:
Citerar torbli79:
Citerar zeldazelda:torbli79- seriöst ?!?! är de på väg till dej nu ?

var beställde du det ?!??!!

Jag beställde på game.se igår, och i morse så får jag mailet som meddelar att min beställning är skickad. Om det stämmer så kommer det imorrn!





Tillagt 2009-05-19 16:29:
Lyckost!
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
Lyckost!


Man ska inte ropa hej förens räven fastnat surt i kylskåpet med svansen, på andra sidan ån där gräset är grönare. Men jag hoppas!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar heheyeah:Lyckost!

Man ska inte ropa hej förens räven fastnat surt i kylskåpet med svansen, på andra sidan ån där gräset är grönare. Men jag hoppas!



Om det inte kommer imorgon så måste det ju komma på fredag för posten jobbar ju inte på torsdag..
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
Om det inte kommer imorgon så måste det ju komma på fredag för posten jobbar ju inte på torsdag..


Wtf?! Är det en mesig röd dag på torsdag? Vem fan bryr sig om Kristi Flight To Heaven eller Pingst eller vad det nu är.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar heheyeah m det inte kommer imorgon så måste det ju komma på fredag för posten jobbar ju inte på torsdag..

Wtf?! Är det en mesig röd dag på torsdag? Vem fan bryr sig om Kristi Flight To Heaven eller Pingst eller vad det nu är.



Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Någon som fått sitt ex än?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
D'oh. Inget i brevlådan, verkar som om jag får det på fredag iaf. Ska gå och säkerhetskolla en gång till.

Fast det gör inte så mycket ändå, jag ligger bara hemma och spyr, magsjuka tror jag .
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Bah, inget GH Metallica för nån eller?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar Crank:
Snart dags! Jag är riktigt, riktigt glad, och jag kommer bo hos marten77 både på fredag och lördag. Snacka om att vi ska spela!


Riktigt kul ska det bli. Kommer som sagt bli en hel del spela.
  • 0
What's Up Bitches!!! Fick just hem det, det var ett SMS som kom, inget med posten. Fuck magsjukan, här ska spelas (och spys) en hel del!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
fan längtar som in i helvete!! på freda smäller de

nån mer en ja som ska köpa me gitarren?
  • 0
torbli79 har det nu..

Tillagt 2009-05-20 17:18:
Citerar torbli79:
What's Up Bitches!!! Fick just hem det, det var ett SMS som kom, inget med posten. Fuck magsjukan, här ska spelas (och spys) en hel del!


Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar heheyeah:
torbli79 har det nu..


And I'm looooovin' it!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Hm, efter att ha läst några inlägg så blir man ju nästan sugen..
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Meh, inget Metallica idag... Fredag får det väl bli då.
  • 0
Jag måste säga att låtarna ser riktigt roliga ut att spela.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar heheyeah:torbli79 har det nu..

And I'm looooovin' it!




Du gör mig bara mer och mer avundsjuk för varje minut..
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Citerar Artillery Force:
Jag har tappat intresset helt.


Citerar Artillery Force:
Hm, efter att ha läst några inlägg så blir man ju nästan sugen..


Citerar Artillery Force:
Jag måste säga att låtarna ser riktigt roliga ut att spela.




Fan, jag bara spyr, orkar inte spela. Men det lilla jag hunnit med äger! Dubbeltramp är svårt!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag och massa polare ska dra och köpa det, vid 12 på fredag och sen ska vi spela det hela dagen och HEADBANGA!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Jag fick mitt guitar hero: Metallica idag... och det ÄGER!

Har spelat ett helt drös Metallica låtar, finns några dåliga saker.
Jag kanske skriver en recension senare.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!