Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 09 - Officiell tråd


Fan va gött med dom engelska kommentatorerna, började bli riktigt less på Glenns gälla stämma!
Hell yea!
  • 0
ps3 för då kan man va med i fifa interactiv world cup
Pew! Pew! Pew!
  • 0
Spelade lite av demot nyss då det hände något underligt. Jag fick friläge med Boriello men Cannavaro kapade honom, solklart rött kort till Fabio tänker jag, och visst får han det, sedan springer domaren fram till Boriello (som varit helt osynlig och inte gjort någonting fram till denna situation) och visar honom det röda kortet också!? Lite kul men hade det varit i en viktig kärriärsmatch hade jag blivit rasande

Tillagt: Nu hände det igen fast med Kaladze och Pepe, denna gång var det dock bara gult kort. Samma match men ändå en rätt underlig bugg (som jag antar att det är).

Tillagt: Vet inte om detta ska gå men Sergio Ramos skadade sig tydligen två gånger under matchen (34 och 51 minuten). Hursomhelst var det en rolig match som jag förlorade på straffar (Om jag bara hade haft Boriello )
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gyga
Hur byter man nummer på spelarna i karriärsläget?? På alla andra fifa spel har man kunnat gör det! Kan någon hjälpa mig??
HEY HO LET'S GO!
  • 0
Hur får man dem engelska kommentatorerna?
  • 0
Så jävla pisamt. Spelade som Arsenal (no shit?), hur som helst sade kommentatorerna:

- "Henry är en duktig spelare men är det inte farligt att man (arsenal) gör sig beroende av en spelare?"
- Jo det syns tydligt när henry är borta."

PINSAMT!
Det var två år sedan han spelade i Arsenal!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Be a pro suger fortfarande.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Måste veta hur man får engelska kommentatorer istället för de svenska som är värdelösa!
  • 0
Frågar igen:

Går det bara att spela o-rankade matcher i Be A Pro läget online?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Ja
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Så jävla pisamt. Spelade som Arsenal (no shit?), hur som helst sade kommentatorerna:

- "Henry är en duktig spelare men är det inte farligt att man (arsenal) gör sig beroende av en spelare?"
- Jo det syns tydligt när henry är borta."

PINSAMT!
Det var två år sedan han spelade i Arsenal!


Hehe, har väll inte uppdaterat kommentatorerna ; )



Citerar Berras:
Be a pro suger fortfarande.


Ehh, nä. Det är ju skit kul.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Citerar The_gunners:
Så jävla pisamt. Spelade som Arsenal (no shit?), hur som helst sade kommentatorerna:

- "Henry är en duktig spelare men är det inte farligt att man (arsenal) gör sig beroende av en spelare?"
- Jo det syns tydligt när henry är borta."

PINSAMT!
Det var två år sedan han spelade i Arsenal!

Håller med. Oerhört pinsamt!

Citerar kajkk:
Måste veta hur man får engelska kommentatorer istället för de svenska som är värdelösa!

I inställningarna som man kan välja inför varje match kan man välja språk på kommentatorerna. Tror man hittar det bland de avancerade inställningarna.

Körde faktiskt några matcher med engelska kommentatorer innan idag, utan att bli imponerad. De låter ganska livlösa och tajmingen i replikerna är minst lika dålig som de svenska. Och tro det eller ej, jag bytte tillbaka till Henrik och Glenn.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Hur ändrar man svårighetsgrad i manager mode?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Powergrace:
Jag tycker att det borde ta tillbaka något av de gammla frisprakssystemen där man t.ex. kunde ställa in skruv, hur hårt man skulle skjuta och så vidare.

Gillar verkligen inte det i 08! Kan inte göra mål ju


man kan skruva och sånt nu också (det är skitsvårt) om du läser manualen där det står allt du behöver veta
  • 0
be a pro är överskattat
"Det är champions league ska vi kolla på totti? Inte en chans , jag ska Först dinga 80" - Tragiska WoW Nördar.
  • 0
Citerar The_gunners:
Hur ändrar man svårighetsgrad i manager mode?

Inför varje match kan man ställa in svårighetsgrad i "Spelinställningar" tror jag det heter. Alltså i den lilla "menyn" som dyker upp precis innan matchen börjar laddas.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Fy fan vad lätt 09 är. Jag kör på världsklass och vinner varje jävla match, ofta med 3-0. Nyss vann jag över MFF med HIF med 5-0. Visserligen har jag Henke i mitt lag, som blivit 84/100, men det är ändå på tok för lätt. Ska testa högsta svårighetsgraden snart...

Citerar Drjunior93:
be a pro är överskattat


Helt klart. Får se om det blir roligare att lira online.

Tillagt 2008-10-04 12:54:
Citerar elge:
Och by the by G-force vet inte vad det är för fel på ditt FIFA men på mitt vräker regnet ner ibland.


Va? Du skojar?! Skojar han eller?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gyga
VET NÅGON HUR MAN BYTER TRÖJNUMMER I KARRIÄRSLÄGE?? OM DET INTE FINNS ÄR DET KATASTROF!
HEY HO LET'S GO!
  • 0
Citerar G-Force:
Citerar elge:
Och by the by G-force vet inte vad det är för fel på ditt FIFA men på mitt vräker regnet ner ibland.


Va? Du skojar?! Skojar han eller?



Jag spelar Be A Pro med Inter i Italien, regnar nästan aldrig. Min bror spelar i Manchester United, England, och där vräker regnet ner väldigt ofta. Väldigt verklighetstroget och realistiskt, riktigt kul att dem gjort det så faktiskt!
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Åhh, vill ha spelet nuuu!!! Trött på att nöta tvåminutersmatcher i demot:/ Pengar är problemet
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Åhh, vill ha spelet nuuu!!! Trött på att nöta tvåminutersmatcher i demot:/ Pengar är problemet

Lämna in gamla spel.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar kajkk:
Måste veta hur man får engelska kommentatorer istället för de svenska som är värdelösa!

Det går att ställa in i settings nån stans, alternativt så väljer man engelska som språk när man startar spelet så slipper man tänka på't ;)

Måste säga att jag är väldigt besviken på att man inte får göra och spela med sin egen gubbe i online ligan! (Som i NHL) väldigt b att välja ett lag å sen spela med de spelarna, jamenar hur många kommer då INTE välja Man U, Arsenal, Barcelona osv. skittråkigt är årets "understatement"!
  • 0
Citerar Vanguard:
Det går att ställa in i settings nån stans, alternativt så väljer man engelska som språk när man startar spelet så slipper man tänka på't ;)

Är inte kommentatorerna på Svenska ändå?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar ICApåse:
Jag spelar Be A Pro med Inter i Italien, regnar nästan aldrig. Min bror spelar i Manchester United, England, och där vräker regnet ner väldigt ofta. Väldigt verklighetstroget och realistiskt, riktigt kul att dem gjort det så faktiskt!


Det låter ju bra. Men jag har lirat över 30 allsvenska matcher, och en med Inter på San Siro, och det har aldrig regnat för mig. Det är ju bara förjävligt.
  • 0
Har alla lagen i allsvenskan sina riktiga dräkter och namn detta året elelr det det som förra året en katastrof förra året hade dem ju missat aik,djurgårns och ifk göteborgs märken och namn
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!