Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Beyond Good & Evil 2


Citerar Gixy:
Citerar gameplayer:Är jag den enda som inte tycker om ettan?

Förhoppningsvis.




Citerar Sravus:
Citerar gameplayer:Är jag den enda som inte tycker om ettan?

Verkar så.

Det här är en dröm i uppfyllelse. Ett utav världens bästa spel.


Citerar Gixy:
Jade är tidernas kanske mest intressanta och fräckaste karaktär. Det här spelet är sådär undebart magiskt och annorlunda som bara en Gixy kan begära - som sagt - en dröm som gått i uppfyllelse och glädjen över detta är obeskrivlig.


(Backar tre steg bakåt)

Nej men jag köpte ettan för ungefär 1 år sedan mest pågrund av hur mycket bra saker jag hade hört om det. Jag klarade ungefär 50 % och spelade sedan inte mer. Får kanske ta och ge spelet en till chans innan tvåan kommer för det här såg riktigt snyggt ut.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Är jag den enda som inte tycker om ettan?


Jag tycker om ettan, men tycker även att det inte är riktigt så bra som folk säger. Det känns lite som många spelade detta som deras första riktiga franska spel. Jag ÄLSKAR spel från frankrike, men om man har spelat Outcast, Omikron eller Little Big Adventure tidigare så måste jag säga att Beyond Good & Evil drar det kortaste strået där, men det är ändå ett otroligt bra spel!
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Visst, ettan var ett bra spel, men att påstå att det är ett mästerverk vore att gå till överdrift...
Krax.
  • 0
Citerar outcast:
Jag tycker om ettan, men tycker även att det inte är riktigt så bra som folk säger. Det känns lite som många spelade detta som deras första riktiga franska spel. Jag ÄLSKAR spel från frankrike, men om man har spelat Outcast, Omikron eller Little Big Adventure tidigare så måste jag säga att Beyond Good & Evil drar det kortaste strået där, men det är ändå ett otroligt bra spel!


Citerar Dudibay:
Visst, ettan var ett bra spel, men att påstå att det är ett mästerverk vore att gå till överdrift...


Tycker exakt som är faktiskt. Tyckte inte att ettan var usel liksom, jag gav det inte så värst mycket chans men att det är så fruktansvärt bra som alla säger tycker jag verkligen inte att det är.
The fuzz is here!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Citerar outcast:
Jag tycker om ettan, men tycker även att det inte är riktigt så bra som folk säger. Det känns lite som många spelade detta som deras första riktiga franska spel. Jag ÄLSKAR spel från frankrike, men om man har spelat Outcast, Omikron eller Little Big Adventure tidigare så måste jag säga att Beyond Good & Evil drar det kortaste strået där, men det är ändå ett otroligt bra spel!


Du sade det.

Visserligen är det svårt för mig att vara objektiv i mitt tycke, Ubisoft är utan tvekan tidernast bästa spelstudio.
  • 0
Citerar Th3 End:
Jag har hoppats på en uppföljare sedan 2003, härligt att få återse Jade!


Jag spelade spelet för första gången 2005 jag fastnade vid det. Jag hoppas det här blir lika bra som det första.
I'm livin' in a very confusing dream. I want to get out of it but i can't, not because it's a dream, because if you wan't to solve a murder you got to be prepared for the worst. I'm being tested, not by god, by the villian inside me.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Hoppas att spelet får rättvisa försäljningssiffror.

En flopp är inget alternativ, vi får hoppas på det bästa.
  • 0
Jag undrar vad som fick Ubisoft att initativet att göra en tvåa, eftersom ettan sålde si sådär?
I'm livin' in a very confusing dream. I want to get out of it but i can't, not because it's a dream, because if you wan't to solve a murder you got to be prepared for the worst. I'm being tested, not by god, by the villian inside me.
  • 0
Citerar Sravus:
Jag undrar vad som fick Ubisoft att initativet att göra en tvåa, eftersom ettan sålde si sådär?


Många skrek efter en uppföljare. De lyssnade, Ancel lyssnade, thank god he listened!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Försäljningsfloppen var nog ren otur, nu kommer spelet förhoppningsvis uppmärksammas en hel del i medierna och spelet kommer väcka intresse, nu när Ubisoft ändå är igång kan de väl äntligen göra en uppföljare till mästerverket XIII.
  • 0
Citerar Gixy:
Försäljningsfloppen var nog ren otur, nu kommer spelet förhoppningsvis uppmärksammas en hel del i medierna och spelet kommer väcka intresse, nu när Ubisoft ändå är igång kan de väl äntligen göra en uppföljare till mästerverket XIII.


Håller med, en uppföljare till XIII skulle inte sitta fel heller!
  • 0
Jag tycker Pe'j såg gamlare ut på bilderna till tvåan.
I'm livin' in a very confusing dream. I want to get out of it but i can't, not because it's a dream, because if you wan't to solve a murder you got to be prepared for the worst. I'm being tested, not by god, by the villian inside me.
  • 0
Citerar Sravus:
Jag tycker Pe'j såg gamlare ut på bilderna till tvåan.

Konstigt!?!?!
  • 0
Nej, 1:an var inte världens bästa spel, rent spelmässigt. Men det introducerade en av tidernas mest intressanta karaktärer, och ett universum som rent av krävde fler spel. JAAAAADE!!!!
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
  • Penn
  • Penn
Nu behöver vi bara Shemue III.
  • 0
Originalet hade en atmosfär, en värld, en själ och en karaktär som slog det mesta. Det räcker för att komma högt, högt upp på min lista över favoritspel.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Själv lyckades man missa detta då man satt nergruven i biokemi böcker. Men herregud ÄNTLIGEN! Woho!
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Beyond good & evil är ju spel kult.
I'm livin' in a very confusing dream. I want to get out of it but i can't, not because it's a dream, because if you wan't to solve a murder you got to be prepared for the worst. I'm being tested, not by god, by the villian inside me.
  • 0
Jag är så jävla glad!

Ubisoft <3
  • 0
Jag läste en i kommentarerna till nyheten att han inte köper spelet just för att det var Ubisoft som släppte det. Det lät ovanligt korkat.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Reqo:
Originalet hade en atmosfär, en värld, en själ och en karaktär som slog det mesta. Det räcker för att komma högt, högt upp på min lista över favoritspel.
Citerar Reqo:
Originalet hade en atmosfär, en värld, en själ och en karaktär som slog det mesta. Det räcker för att komma högt, högt upp på min lista över favoritspel.


Franska spel brukar på något sätt ha detta ofta, det är darför spel därifrån är mina absoluta favoriter. Du borde spela Outcast, mer atmosfär och själ i ett spel finns inte.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
  • G5I
  • G5I
Lite analyser och teorier om teasern.
http://z6.invisionfree.com/BGE2_Revolution/index.php?showtopic=
1559


Det ska förövrigt visst vara mer information på gång inom de närmsta veckorna.

Så vilka har förbokat spelet? Själv gjorde jag det för snart tre veckor sedan.
  • 0
Citerar Reqo:
Originalet hade en atmosfär, en värld, en själ och en karaktär som slog det mesta. Det räcker för att komma högt, högt upp på min lista över favoritspel.


This
The cake is a lie!
  • 0
Det är nästan så att man kommer att köpa en 360 bara för det här
  • 0
Citerar Kaonashi:
Det är nästan så att man kommer att köpa en 360 bara för det här

Lol, jag köper lätt en 360 för detta!
MW2 e en kul grej.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!