Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Speltips ps4


Behöver ett nytt spel att lira. Älskade Batman:Arkham Knight och Last Of Us. Har svårt att hitta något nytt, alla de senaste spelen jag provat har blivit dissade. Mad Max, pissig spelkontroll, att behöva hålla inne en knapp för att utföra stör mig enormt. Bloodborne la jag ner snabbt också. Metal Gear Solid kändes enformigt, likaså Shadow of mordor. Vad ska jag spela? Jag vill en bra och lätthanterlig spelkontroll och en bra story, ska det vara så svårt.
  • 0
Citerar Mikael Skoog:
Behöver ett nytt spel att lira. Älskade Batman:Arkham Knight och Last Of Us. Har svårt att hitta något nytt, alla de senaste spelen jag provat har blivit dissade. Mad Max, pissig spelkontroll, att behöva hålla inne en knapp för att utföra stör mig enormt. Bloodborne la jag ner snabbt också. Metal Gear Solid kändes enformigt, likaså Shadow of mordor. Vad ska jag spela? Jag vill en bra och lätthanterlig spelkontroll och en bra story, ska det vara så svårt.


God of War 4 som kommer ut denna månad kan vara värt att hålla ögonen på annars kanske det är värt att kika på Horizon Zero Dawn
Do what you can, with what you have, where you are.
Har spanat in Horizon Zero Dawn ett tag, kanske dags att slå till!
Tack!
Uncharted? Välputsat de flesta bemärkelser. Inklusive kontroll.
Elva människor och en bäver!
  • 0
Uncharted, God of War, Horizon: Zero dawn, Tomb raider
  • 0
Assassin's Creed: Origins. Destiny 1 och 2, men dessa 2 är väl roligare om man har några kompisar att spela med. Går att spela själv men alltid roligare med delad upplevelse.
Gissar att LEGO spel inte är nånting
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
På tal om att köpa spel, nu kan man köpa PS4 Greatest Hits-spel på PlayStation Store, t.ex. The Last of Us Remastered för 199 kr. Spelet har en röd remsa längst upp på spelets fodral/ikon med texten Greatest Hits. Om man köper spelet, kommer man att ha den där röda remsan på spelets fodral/ikon (Greatest Hits) när man bläddrar bland sina spel i PS4-menyn? Eller kommer det se "vanligt" ut, att fodralen/ikonen är utan den röda remsan med texten Greatest Hits?
  • 0
Chansade. Valde Yakuza Zero för 119 kr. Och... det är ingen röd budgetremsa på fodralet/ikonen! I PlayStation Store var det rött med texten Greatest Hits steg för steg, ända in i till den sista bekräftelsen av köpet, men nu när spelet är installerat ser det lika "vanligt" ut som mina övriga spel. Gud så skönt, kommer att köpa många fler Greatest Hits-utgåvor nu via PlayStation Store!
  • 0
Är det värt att köpa en ps4 pro? Nån som vet!? Har pc, switch och xbox one.
"Dont listen to me if you dont want to, I only deal in wisdom anyway.." Alarak ST2
  • 0
Citerar SvartaNinjan:
Är det värt att köpa en ps4 pro? Nån som vet!? Har pc, switch och xbox one.
Har inte nu PS4 pro själv (Har PS4 slim) men om du har pengarna och det är något spel på PS4:an som intresserar dig, kanske Horizon, God of War eller Spider-Man så säger jag slå till.

Men det kan också vara värt att fundera hur mycket du är villig att betala för de PS exklusiva spelen eftersom PC och Xbox One annars har de flesta andra spel som släpps spelen.
Hur mycket är du villig att betala för de timmars underhållning du får? Vi vet ju att God of War är runt 50+ timmar, Horizon minst lika mycket och Spider-Man skulle jag tippa på är typ samma. VI får se.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!