Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar gurage:
Jag tycker att man ska kunna sjunga.


En aktivitet kan ju vara karaoke där du sjunger in i din mic eller något!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar gurage:
Jag tycker att man ska kunna sjunga.


Öh, nej? Ge oss en anledning till hur det skulle kunna vara användbart i GTA? Jag tror de flesta skulle finna denna finess väldigt kufisk.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Citerar gurage:Jag tycker att man ska kunna sjunga.



Öh, nej? Ge oss en anledning till hur det skulle kunna vara användbart i GTA? Jag tror de flesta skulle finna denna finess väldigt kufisk.


Det finns ingen finness i att bowla, se på komiker, besöka konstiga klubbar, dricka sig full.
It's just plain fun!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Öh, nej? Ge oss en anledning till hur det skulle kunna vara användbart i GTA? Jag tror de flesta skulle finna denna finess väldigt kufisk.


Jag minns att jag hade himla kul med att rapa och fisa i GTA II, ser gärna en comeback på det!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Citerar gurage:
Jag tycker att man ska kunna sjunga.


Öh, nej? Ge oss en anledning till hur det skulle kunna vara användbart i GTA? Jag tror de flesta skulle finna denna finess väldigt kufisk.


Har någon av aktiviteterna någonsin varit användbara i GTA?

Tillagt 2011-05-04 19:59:
Svarar du träningen eller martial art-sessionerna tar jag det inte seriöst, för de var inte aktiviteter.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Hahaha drev egentligen.. Hade en bild av att man sjöng sin falsksång i gränderna, vilket får alla att be dig hålla käften.. Kanske får man en kruka i huvudet, klassiker ni vet.

Jag skulle vilja kunna prata med folket på gatorna, kanske inte som ett renodlat rollspel men ungefär som i SA där man kunde svara negativt eller positivt med ett knapptryck. Lite mer utvecklat än SA då man inte kunde starta konversationer själv.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar sammiboii:
Det finns ingen finness i att bowla, se på komiker, besöka konstiga klubbar, dricka sig full.
It's just plain fun!


Japp, det där är ju kul att göra Men har svårt att se på vilket sätt det skulle vara kul att sjunga Hur skulle man ens konfigurera ihop det? Knapptryckning känns enligt min mening lite lamt...
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Citerar sammiboii et finns ingen finness i att bowla, se på komiker, besöka konstiga klubbar, dricka sig full.

It's just plain fun!



Japp, det där är ju kul att göra Men har svårt att se på vilket sätt det skulle vara kul att sjunga Hur skulle man ens konfigurera ihop det? Knapptryckning känns enligt min mening lite lamt...


skaffa sig en mic och skrika sig hes?

Jag vet att jag lugnt hade gjort det!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Men har svårt att se på vilket sätt det skulle vara kul att sjunga


Återigen: varför måste allt vara kul?! GTA för mig går ut på att vara en enorm sandlåda där man kan göra en massa lustiga saker, utan direkt syfte. Nu kanske inte sång är det bästa exemplet, but you get my point.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Återigen: varför måste allt vara kul?! GTA för mig går ut på att vara en enorm sandlåda där man kan göra en massa lustiga saker, utan direkt syfte. Nu kanske inte sång är det bästa exemplet, but you get my point.


För att spel handlar om att ha kul Men whatever, det är ju inte svårt att förstå vad du menar
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
För att spel handlar om att ha kul Men whatever, det är ju inte svårt att förstå vad du menar


Mjo, förstår vad du menar också, men i och med alla konstigheter som funnits med genom åren så skulle det väl inte kännas helt malplacerat.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Mjo, förstår vad du menar också, men i och med alla konstigheter som funnits med genom åren så skulle det väl inte kännas helt malplacerat.


...dessutom var det ju ändå ganska kul att spöa Roman i bowling, lira biljard eller dricka sig full och försöka köra hem honom packad.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Vill ha större interaktivitet med i stort sett allt. Vill jag gunga på gunghästen ska jag kunna göra det. Vill jag börja prata med någon likaså.
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Vill ha större interaktivitet med i stort sett allt. Vill jag gunga på gunghästen ska jag kunna göra det. Vill jag börja prata med någon likaså.


Fast blir det inte lite väl mycket Sims över det hela då?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Fast blir det inte lite väl mycket Sims över det hela då?


Nog blir det så, och det vill vi ju inte.
Rockstar gör bäst i att fortsätta på sitt eget vis.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Ok då men lite mer vill jag kunna göra..
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar gurage:
Ok då men lite mer vill jag kunna göra..


Samma här. Men att kunna starta en konversation med alla människor i staden kanske känns lite för ambitiöst. Väldigt mycket manuskript som måste in i spelet då.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Längtar till E3.. Hoppas det utannonseras där
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
gta 5 kmr vara bätre än gta 4
"He is a liar i just dont know what the lie is yet" - Horatio caine
  • 0
Jag skulle uppskatta om det fanns några barn i spelet, tonåringar likaså...


..stackars barn isåfall..
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Kan vara fejk, eller så har några bilder leakat. Ser ut som VC. Asläckert.


Det kan vara Los Santos också, man har palmer där med

Och varför kan det aldrig vara en bra kamera i närheten när saker ska "läcka" ut? -.-
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Chrippen:
Jag skulle uppskatta om det fanns några barn i spelet, tonåringar likaså...


..stackars barn isåfall..


Kommer aldrig att hända. Barn i mördarspel är sällan accepterat i dagens samhälle. Dessutom, ju populärare spel(serien)et är, med barn i som man kan slakta, desto mer hat kommer det att få, och med tanke på GTA:s storhet, vore det en väldigt dålig idé.

Tillagt 2011-05-08 11:23:
Citerar Humanisten:
Och varför kan det aldrig vara en bra kamera i närheten när saker ska "läcka" ut? -.-


Ja, det är lite konstigt... Men man kan ändå se att det ser riktigt snyggt ut. Kartan ser ut att vara olik den man har i GTAIV, men hälsosystemet ser oförändrad ut. Den stora frågan är ju, vem karaktären är.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0
Citerar WhySoSerious3:
Ja, det är lite konstigt... Men man kan ändå se att det ser riktigt snyggt ut.


Well, cams ska man ta med ett hav av salt. Jag spelade in San Andreas med en gammal mobils VGA-kamera en gång, och det spelet såg skitsnyggt ut genom det skräpet. Detta är för suddigt för att man ska kunna säga något om det.

Citerar WhySoSerious3:
Den stora frågan är ju, vem karaktären är.


Någon med hemsk klädsmak verkar det som i alla fall

Citerar WhySoSerious3:
Kartan ser ut att vara olik den man har i GTAIV, men hälsosystemet ser oförändrad ut.


Mjo. Man får hoppas att det inte bara är en GTA IV-mod som man fotograferat eller något.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Någon med hemsk klädsmak verkar det som i alla fall


Av bilden att döma ser han ut att vara ganska sportig iaf.

Tycker iaf att det här gta-temat är väldigt snyggt.
Product Is Yet To Be Rated
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!