Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


För ett litet tag sedan skrev jag i denna tråd angående om det fanns något aktivt officiellt GR crew... Responsen var, tja, sådär.

Nu riktar jag mig till er som spelar GTA V, främst till PC, och som söker efter ett aktivt crew i mindre skala. Ett crew där vi hjälps åt och har roligt - såklart!

Är du intresserad? Skicka ett PM!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Tja.
Någon som vill lira heist eller annat skoj (ps4)?

Lägg till mig: gmartinez929

Skype: [email protected]
  • 0
Citerar gmartinez929:
Tja.
Någon som vill lira heist eller annat skoj (ps4)?

Lägg till mig: gmartinez929

Skype: [email protected]


Vänta dig igen respons. Tråden är död, tråkigt nog... :/
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Vilka här inne lirar på PC, adda gärna Razxeros
Evil Is Back
  • 0
Synd att det inte skrivs så mycket här! Aja, vill ni ha en n00b till i ert ps4-crew så heter jag storkhane ;)

Skickade en request till Deadly Geeks, är ni igång nånting?
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Min flickvän har precis skaffat PS3 och några spel till. Det är en PS3 super slim, alla spel funkar utom GTA V som slutar funka efter det första uppdraget, sen bli skärmen svart och det slutar funka. Någon som vet hur man löser detta?

Maskinen är inte ansluten till internet, är detta ett känt problem som kan fixas lätt, eller behövs det bara en uppdatering? Maskinen är formaterad till fabriksinställningar.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
årets skämt är Lowrider DLC:n... Visst tycker det är as bra med allt stuff dom har lagt in men priserna är skrattretande. F*ck rockstar
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!