Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Btw, jag är level 13 (ja, 13, spelet raderade två karaktärer för mig i början och sen kunde jag inte komma online på två månader så jag har knappt spelat skiten) och hamnade såklart i deathmatch med folk på över 100. Jag har inte mycket att säga till om mot deras maskingevär, granatkastare och RPG:s.

Citerar Maximilian-R:
Man skulle bara få en halv miljon, men den skulle splittas på 250.000x2


Okej, blev förvirrad då jag redan hade en av lägenheterna i toppskiktet och tvivlade på att jag hade cash till det från första början.
Har man fått båda utbetalningarna?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ja det där med karaktärer som försvann var ju inte alls kul...
Men då är det ju absolut mycket bättre och spela missions och survivals där man sammarbetar. Ge det fler försök, det finns bland annat deathmatches med forced weapons då alla får samma, och så lär du haft otur eftersom majoriteten inte är över level 100, även om det förekommer en del, ja.
Om du spelar på ps3 är det bara och skicka friends request så kan vi lira rooftop rumble, ger riktigt bra med xp också.


Båda utbetalningar ska ha kommit för länge sen, tror de kom med några veckors mellanrum
  • 0
Någon som vill spela lite online ikväll? Gamertagen är Stenzebra på XBL
The man your man could smell like
  • 0
Blev så sjukt glad igår kväll när jag såg att Rockstar hade verifierat min capture och därmed valt mig som en av de fyra vinnarna i #captureweekend. Hade lagt ner mycket tid på det och trodde jag hade en bra chans men började tvivla när de tog så lång tid. Men lyckan vände tillbaka, $1,000,000 in-game money och en license plate med CAPTURE på, wohooo!
Testa den gärna, den finns tillgänglig på både ps3 och Xbox, ni hittar den under verified captures, GTA: payback time.
  • 0
Tips till alla er som spelar GTA online, 2-3 maj eastern timezone bjuds det på dubbla pengar och RP för det flesta aktiviteter! Majoriteten lär väl pressa rooftop rumble för att håva in 18750x2 $ var 5:e minut men men... ;) det gäller alla race, deathmatches, captures, parachutes, missions, survivals, export vehicles och ja, nästan allt du kan tänkas göra i spelet.

Läs mer här
  • 0
Har inte spelat GTA Online på säkert 3 månader. Har heiste kommit ut än?
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar Ronaldinho:
Har inte spelat GTA Online på säkert 3 månader. Har heiste kommit ut än?

Nope, inget exakt datum än heller. Åtminstone är det bekräftat att High Life update kommer nu i maj vilket ger möjligheten att ha två lägenheter samtidigt och totalt 20 bilar, nya fordon och kläder m.m och efter denna borde de vara heists som släpps eftersom både uppdateringarna var annonserade samtidigt med texten "This spring".
  • 0
Citerar Maximilian-R:
Nope, inget exakt datum än heller. Åtminstone är det bekräftat att High Life update kommer nu i maj vilket ger möjligheten att ha två lägenheter samtidigt och totalt 20 bilar, nya fordon och kläder m.m och efter denna borde de vara heists som släpps eftersom både uppdateringarna var annonserade samtidigt med texten "This spring".


Inte konstigt att Rockstar tappar spelare så som de håller på . Det bästa som har gjorts var när snö infördes och gav en ny upplevelse , kläder , ett par nya vapen och bilar är inget att hurra över direkt .
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Inte konstigt att Rockstar tappar spelare så som de håller på . Det bästa som har gjorts var när snö infördes och gav en ny upplevelse , kläder , ett par nya vapen och bilar är inget att hurra över direkt .


Får jag bara fråga, hur vet du att de förlorar spelare? (Finns inga publicerade siffror på det, bara högljudda klagomål från en minoritet av spelarna?) Tror heists blivit lite för hypat bland alla er som inte spelar i väntan på det. Det finns så otroligt mycket annat att göra i spelet och för oss som spelat aktivt under en lång period hurrar mer än glatt över nya bilar, kläder och lägenheter!
  • 0
Citerar Maximilian-R:
Det finns så otroligt mycket annat att göra i spelet och för oss som spelat aktivt under en lång period hurrar mer än glatt över nya bilar, kläder och lägenheter!


20 dagar in-game time här, speciellt mycket finns det inte att göra som är av kvalitet (eller kanske ska säga att det finns men ingen bryr sig om att spela det som är roligt). Felet ligger för det mesta hos Rockstars val och i den överlag tråkiga spelarbasen som inte vill spela bra jobb gjorda utav flitiga användare utan istället är det RR som farmas för pengar. Pengar användes inte i GTA IV på det sättet som i GTA V och det resulterade i en roligare spelarbas där inte alla betedde sig som svin och var pengakåta hela tiden. Att det har sjunkit i spelare märker man om man var med från start, många lobbys står tomma och det är numera svårt att hitta spelare under en del timmar av dygnet (beror nog dock ibland på den fantastiskt usla spelarbasen som bara boostar RR) + att GTA V har tappat i listorna av mest spelade spel.
Scoreacek scores again
  • 0
Hade det inte varit najs om R* skulle släppa typ en "western DLC" där man får western klädsel, vapen och typ kunde jaga online.

Ser framför mig när jag pangar med min winchester

Tillagt 2014-05-06 18:53:
Citerar Maximilian-R:
Citerar Ronaldinho:Har inte spelat GTA Online på säkert 3 månader. Har heiste kommit ut än?
Nope, inget exakt datum än heller. Åtminstone är det bekräftat att High Life update kommer nu i maj vilket ger möjligheten att ha två lägenheter samtidigt och totalt 20 bilar, nya fordon och kläder m.m och efter denna borde de vara heists som släpps eftersom både uppdateringarna var annonserade samtidigt med texten "This spring".


Vill minnas att de sa "multiple" inte bara 2 bostäder.
  • 0
Tycker att heists får ta och komma snart i onlineläget. Jag och en vän brukar starta en privat server och skypa samtidigt. Visst, det är skitkul, men jag längtar till den dagen vi kan råna banker och liknande tillsammans.

Spoiler:Nej, att råna små mackar/butiker duger inte på långa vägar.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Tycker att heists får ta och komma snart i onlineläget. Jag och en vän brukar starta en privat server och skypa samtidigt. Visst, det är skitkul, men jag längtar till den dagen vi kan råna banker och liknande tillsammans.


Ja, du är absolut inte ensam om den tanken. High Life DLC:n kommer imorgon, men den inkluderar "bara" ett nytt vapen, 4 fordon, nya bostäder och möjligheten att ha flera garage samtidigt.

Men det ryktas om att heists kommer ut i juni, vilket borde låta rimligt (om det inte är så att RS tänker mjölka någon månad till bara för de släppt ännu en dlc).

Men något jag skulle tycka vara roligt var om man kunde ha sin egna server på samma vis som på IV då man körde mer free roam utan några pengar och så man kan justera in-game inställningarna
  • 0
Längtar till någon expansion till singel player med nya karaktärer
  • 0
Jag längtar till heists och Gta 5 till nya konsoler och PC
i'll Be Back
  • 0
Vad ska man spela för något för att få spela med många andra? Oftast får man som mest ihop 4 personer på de flesta playlists.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Är det fler som har problem med att starta spelet?

Jag har problem med att starta GTA till PS3. När Rockstars logotyp presenteras flimrar skärmen och gröna rutor dyker upp lite varstans. Därefter fryser spelet när det når laddningsskärmen, eller rättare sagt, bakgrundskollaget fryser och laddningscirkeln står och snurrar i en evighet tills jag stänger av konsolen. Jag har laddat ned senaste uppdateringen och provat att ta bort och installera om all speldata, utan resultat. Alla andra spel fungerar utan problem.

Har letat lite och inte hittat någon med samma problem. Jag kunde spela spelet utan problem fram till för ungefär tre-fyra veckor sedan när de här problemen började.
Ta det tillbaka
  • 0
kommer dem att lägga till fler spelare online på ps4/xboxone/pc versionerna?
  • 0
Citerar PS360:
kommer dem att lägga till fler spelare online på ps4/xboxone/pc versionerna?


Inget är sagt om saken och jag hoppas inte det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar The Frostexx:
Vad ska man spela för något för att få spela med många andra? Oftast får man som mest ihop 4 personer på de flesta playlists.


Enklast är nog att bestämma tid med flera spelare genom något crew eller forum om det är en playlist. Väldigt få som quickjoinar det annars skulle jag tro, men prova auto-invita i 5 minuter åtminstonde, ibland går det vägen.
  • 0
kojima var deprimerad när han såg gta v trailen på next gen. =)
  • 0
Citerar ShadowKing99:
kojima var deprimerad när han såg gta v trailen på next gen. =)


Han var väl deprimerad för att det var så himla bra? Förstod aldrig riktigt vad han menade
  • 0
Nån som vill köra gta online? Heter Gandalf743
  • 0
Kör igenom GTA V för andra gången nu och jag måste säga att det är en av de svagare titlarna i serien. För mig har all radio med all politisk satir varit det roliga och även den strålande musiken. Men jag tycker femmans radiokanaler är de tristaste med enorm marginal sen GTA III. Det finns bra grejer men det håller inte i närheten samma nivå som tidigare.
"There is no refutation of Darwinian evolution in existence. If a refutation ever were to come about, it would come from a scientist, and not an idiot." Richard Dawkins
  • 0
Citerar jonte91n:
Men jag tycker femmans radiokanaler är de tristaste med enorm marginal sen GTA III. Det finns bra grejer men det håller inte i närheten samma nivå som tidigare.


Kört GTA III lite kort, och oerhörd mängd timmar i San Andreas. Gillade båda radiokanalerna, både sett till musiken och radiopratarna. Däremot så kände jag inget speciellt för IV-kanalerna. Helt ointressant i jämförelse med tidigare delar. Femman känns som snäppet bättre, men nådde inte heller upp till tidigare nivåer.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!