Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Alltså, är det bara jag som inte tycker att de är kul att fuska in online delen. Är det inte meningen att man ska ha kul medans man tjänar pengarna?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Nu har rockstar fixat så att vi inte behöver se dns moddare längre
  • 0
Bara jag som drabbades av den här buggen så att jag inte kunde ladda sparfiler när jag var online...?
  • 0
Citerar williamcool:
Åhh nej va alla dns moddare förstör online fick 30 miljarder efter att ha kört ett race bara för någon jäkel modda. Vill bli av med dom och inte bli bannad :/


Önskar jag hade lika tur som du.

Tillagt 2013-12-30 18:23:
Jäkla **** Hade jag varit inne igår eller tidigare så hade jag kunnat skaffa mig RP och pengar i mängder. men vad jag förstår så är det nu patchat för evigt.
  • 0
ALLTSÅ HELVETE

Var med om det här No country for old men-eventet. Tog väskan och sprang som sjutton mot bilen för jag visste att något skulle hända.

När jag hade åkt en liten stund så dök två bilar upp. Båda sköt mot mig och träffade mig hur bra som helst genom fönstret av någon anledning. Jag kastade sticky bombs som jag inte lyckades detonera.

Efter ett tag stannade jag bilen mitt på vägen, gick ut och aktiverade trevors power. Fortsatte kasta sticky bombs. Lyckades detonera dem - även en bomb som jag satt på min egna bil. Överlevde tack vare Trevors power. Lyckades tyvärr inte döda förföljarna. Misstänker att en dog.

Löpte ner på stranden. Det var på västkusten, inte långt därifrån man jagar. Sprang längst vattenbrynet samtidigt som de sköt mot mig. De hade behövt träffa mig en gång. Som tur tog idioterna en omväg, så jag fick ett ordentligt försprång. Efter ett tag vilade jag för att fylla min hp. Såg dem springa längre bort på stranden. De fick precis det avståndet att de började skjuta igen. Då tog jag prickskyttegeväret och plockade ner alla tre.

SATAN ALLTSÅ. Så nervigt.
  • 0
Vad har hänt med GTA V egentligen?

Har klarat spelet 2 gånger nu. Första sparningen var orörd i cirka 3 månader, tänkte leka runt lite i slutet av december men det gick inte och ladda, stod och tuggade i 1h minst. Då jag nu har klarat den andra genomkörningen så vill jag börja om på nytt för att försöka få 100% och göra allting som kommer så fort de dyker upp på minikartan MEN nu har spelet bestämt sig att jag inte kan skapa ett nytt game.

Trevligt.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar internethandlare:
Citerar williamcool:Åhh nej va alla dns moddare förstör online fick 30 miljarder efter att ha kört ett race bara för någon jäkel modda. Vill bli av med dom och inte bli bannad :/

Önskar jag hade lika tur som du.

Tillagt 2013-12-30 18:23:
Jäkla **** Hade jag varit inne igår eller tidigare så hade jag kunnat skaffa mig RP och pengar i mängder. men vad jag förstår så är det nu patchat för evigt.


Men problemet är att jag inte vil ha gratis RP eller Cash.....
  • 0
Hej!

Är det någon här inne som har problem med att ladda story mode på PS3?

Jag kan bara starta spelet men ej ladda upp det själv. Villa jag ladda om spelet måste jag starta om det helt och hållet. Jag har läst att vissa har haft samma problem men det verkar inte finnas ett svar.

Någon som vet vad felet kan vara? Jag är tacksam för ett svar...
  • 0
Citerar mindkiller:
Är det någon här inne som har problem med att ladda story mode på PS3?


Jag hade problem med att ladda min första sparning, den funkar helt enkelt inte.
Då jag hade börjat om på en andra omspelning och blev klar med den ville jag börja om IGEN, men då fastnade spelet i loading screen och jag lät det hålla på i 1 timme bara för att.

Startade då om mitt PS3 , gav fan i att logga in på PSN - startade GTA V och då helt plötsligt kunde jag starta ett nytt spel.

Vet inte om det funkar med gamla sparningar men det är la värt ett försök!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Tack Kanutus!

Problemet har fixat till sig men det kan säkert dyka upp senare. Jag har läst och även sett lite klipp på youtube. Det verkar vara som att det har blivit problem med den senaste uppdateringen. Xbox 360 ska även haft lite problem. Det verkar vara lite som du säger om man inte loggar in på PSN så funkar det igen. Men det ska inte behöva vara så.

Sen har ju inte Rockstars spel varit riktigt skonad från buggar.

Än en gång tack för ditt svar Kanutus ha en trevlig kväll.
  • 0
Har det fortfarande inte kommit något datum på när heists ska komma till online?
  • 0
Citerar mindkiller:
Än en gång tack för ditt svar Kanutus ha en trevlig kväll.


Inga problem!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Tänkte kolla i tråden om det finns någon gruppering här med folk från GR som lirar GTA IV online?
With licence to chill!
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Ingen som lirar på PS3 online? Söker kompanjoner, då jag endast har en vän som lirar på PS3, och det räcker inte.. haha
  • 0
Så tråkigt att dena tråden är så död
  • 0
  • ses
  • ses
I strävan att klara 100% av spelet har jag nu bara ett par huvuduppdrag, stunt jumps och att besöka strippklubben med en vän kvar.

Strippklubben dyker dock inte upp som valbart alternativ att besöka på kartan, varken med Franklin+Trevor, Franklin+Michael eller Franklin+Lamar. Är det någon som vet vad detta beror på och hur man löser det?
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar ses:
I strävan att klara 100% av spelet har jag nu bara ett par huvuduppdrag, stunt jumps och att besöka strippklubben med en vän kvar.

Strippklubben dyker dock inte upp som valbart alternativ att besöka på kartan, varken med Franklin+Trevor, Franklin+Michael eller Franklin+Lamar. Är det någon som vet vad detta beror på och hur man löser det?


Det är inte en multiplayer-achievment då? Alltså att du med en vän online ska besöka en strippklubb.
  • 0
Citerar Aaandy:
Det är inte en multiplayer-achievment då? Alltså att du med en vän online ska besöka en strippklubb.


Nope. för att få 100% måste man göra fyra friend activities. Som bar, stripklubb, bio och pilkastning.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar Aaandy:
Det är inte en multiplayer-achievment då? Alltså att du med en vän online ska besöka en strippklubb.


Som Humanisten skrev är det en single player-grej. Har sökt frenetiskt på internet men ännu inte hittat en lösning på detta (vilket kanske är lite av ett i-landsproblem hehe).
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar Kanutus:
Jag hade problem med att ladda min första sparning, den funkar helt enkelt inte.
Då jag hade börjat om på en andra omspelning och blev klar med den ville jag börja om IGEN, men då fastnade spelet i loading screen och jag lät det hålla på i 1 timme bara för att.

Startade då om mitt PS3 , gav fan i att logga in på PSN - startade GTA V och då helt plötsligt kunde jag starta ett nytt spel.

Vet inte om det funkar med gamla sparningar men det är la värt ett försök!


Gammalt, men jag måste starta om routern för att kunna ladda sparfiler ibland. Funkar att starta upp men ej att ladda från själva spelet; då hänger det sig i loading-screen
  • 0
Tänkte antingen idag eller någon gång nästa vecka plocka upp ett ex utav GTA V till PS3. Om någon vill lira online och starta en klan så är det bara att skicka ett PM till mig.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Undrar hur lång tid det ska ta för rockstar att fixa heists.... finns absolut inget sätt att skaffa pengar. Och helt ärligt så vafan, de sa ju att heists skulle finnas möjligt på online innan det ens släpptes... Och nu ett halvår efter har de inte kommit
  • 0
Lugn i backarna... Pengarna är lätta att rulla in med rätt metoder!

Rooftop rumble är nog det enklaste alternativet men också det mest enformiga... = Ca 4-5 min, 18750$. Från lvl 75 kan du själv vara host för uppdraget men annars är det väldigt enkelt att komma in genom quick match på mission.
Defender ger också en liknande summa men tar något längre tid. (Lvl 70)

Stocks and Scares (Lvl 70), Dock to stocks II (75), American Exports (Lvl 65), Landing gear (Lvl 55) tar avsevärt längre tid men är lika belönade.

För låglevlade spelare är alltså quick match på missions en bra väg för att komma med i dessa uppdrag.

Försök ta bountys så fort du ser någon med en, åtminstone om den är +5000$. Vanligtvis minst en per server!

Race, Deathmatches och Captures är... ja, värt för den som vinner i flesta fall, ibland något underbetalde... Senaste patchen har i alla fall höjt summorna för dessa när man är färre än 4 spelare.

Visst har jag spelat väldigt mycket men utan att tröttna på spelet har jag nu över 3.000.000$ och garaget fullt av snygga bilar. Enda anledningen till långsamt insamlade pengar må vara lathet och litet tålamod, allt serveras inte på silverfat!
  • 0
På tal om cash, vad hände med den andra halvmiljonen med pengar spelare skulle få?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
På tal om cash, vad hände med den andra halvmiljonen med pengar spelare skulle få?


Man skulle bara få en halv miljon, men den skulle splittas på 250.000x2
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!