Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Har någon fått tillbaka sin raderade karaktär än?
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Citerar Grand Theft Auto:
Har någon fått tillbaka sin raderade karaktär än?


Ja, fick tillbaka min igår efter att ha laddat ner den nya patchen!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Lodde_49:
Kan väl passa på att säga att ni inte direkt går miste om något gällande iFruit-appen...


Egen registreringsskylt!!
Jepp, jag är barnslig jag vet, men jag tycker det är rätt läckert med en riktig custom grej på bilen.
  • 0
Citerar Midnatt:
Min Franklins favorit.


Går ju inte att få som booty call!

BOJKOTT!!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Citerar Midnatt:Min Franklins favorit.

Går ju inte att få som booty call!

BOJKOTT!!


Som en del utav det extra innehållet i Collector's Edition, kan man däremot det.

Franklin var lite förvånad till en början, men fann snart att han föredrog kåldolme i sin tallriksmodell.
  • 0
Citerar Midnatt:
Som en del utav det extra innehållet i Collector's Edition, kan man däremot det.

Franklin var lite förvånad till en början, men fann snart att han föredrog kåldolme.


loel
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Så nu har de patchat så att man får mindre pengar för en del uppdrag. För Violent Duct får man nu 3000.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Så nu har de patchat så att man får mindre pengar för en del uppdrag. För Violent Duct får man nu 3000.


Som om det fanns något att spendera de grindade pengarna på. Hur många bilar kan man köpa och pimpa, och hur många kläder kan man inhandla innan man tröttnar?

Nja, det ska till mer innehåll innan jag ger mig in i detta igen. Har man redan den dyraste lägenheten så försvinner ju motivationen att äga byggnader, då man av någon anledning bara kan äga en byggnad åt gången. Varför inte låta en äga enskilda affärsverksamheter/franchises och bygga ett imperium? Där snackar vi ökad livslängd och motivation att spela.
  • 0
Hittade äntligen en Futo.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Futo


futa : D
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar Playarn:


Tycker det låter som ett ganska korkat att kompensera på, jag menar, alla kommer ju ha råd med dyraste lägenheten och fortfarande ha 100k kvar.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Citerar Playarn:

Tycker det låter som ett ganska korkat att kompensera på, jag menar, alla kommer ju ha råd med dyraste lägenheten och fortfarande ha 100k kvar.


Grejen är att många inkl mig själv lagt ut runt 250k på bilar, garage och lägenheter för att sedan förlora allt, finns ju även värre fall än det. Tror även att Rockstar inte vill få för mycket heat när det kommer till allt nerfande av missions.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Får man automatiskt en tracker och försäkring ifall man köper bilar genom mobilen? Tänkte att man kanske skulle köpa en sportbil, men jag är ju för låg level för att modda dem.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Brawl:
Grejen är att många inkl mig själv lagt ut runt 250k på bilar, garage och lägenheter för att sedan förlora allt, finns ju även värre fall än det. Tror även att Rockstar inte vill få för mycket heat när det kommer till allt nerfande av missions.


Klart sant, har själv spenderat cirkus 200k på försvunna bilar.
Men ändå, det känns ändå inte bra.
Folk som började spela när allt var fixat, som inte haft några problem what so ever, de ska också bli "kompenserade"?

Tillagt 2013-10-11 16:06:
Citerar Sideshow95:
Hittade äntligen en Futo.


Hur mycket "pimp-possibilities" finns på den?
Är lite nyfiken då jag nu har pimpat ungefär de bilar jag vill (turbochargatpimpat en Mustang, turbochargat/pimpat en så där MB Jeep-kopia)
Futo skulle kunna bli ett nytt projekt.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Gta 5 testar verkligen ens vänskaps band. Jag och min kompis skulle ta några bilar. Då fick han en bounty för 9000 på sig. Sen gjorde jag en sak jag inte är så stolt över.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar felixisac:
Gta 5 testar verkligen ens vänskaps band. Jag och min kompis skulle ta några bilar. Då fick han en bounty för 9000 på sig. Sen gjorde jag en sak jag inte är så stolt över.


Är man två och en får en bounty på sig så delar man helt enkelt på summan efter det överenskomna mordet. Finns inget bättre än när någon surkart hämnas genom att berika vår kassa.
  • 0
Citerar felixisac:
Gta 5 testar verkligen ens vänskaps band. Jag och min kompis skulle ta några bilar. Då fick han en bounty för 9000 på sig. Sen gjorde jag en sak jag inte är så stolt över.


Jag och mina polare delar alltid på våra bounties. Får jag en så skjuter dom mig och vi delar på pengarna och tvärtom.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar felixisac:Gta 5 testar verkligen ens vänskaps band. Jag och min kompis skulle ta några bilar. Då fick han en bounty för 9000 på sig. Sen gjorde jag en sak jag inte är så stolt över.

Jag och mina polare delar alltid på våra bounties. Får jag en så skjuter dom mig och vi delar på pengarna och tvärtom.


Tyvärr så är jag en ond människa.
Jets are like comets at sunset
  • 0
tjena jag är level 5 tror jag ooch vill vara med i ett crew..... pjazz762 på xbox360 adda mej vill ha folk o spela med, vill göra jobb och allt annat så det är bara att adda mej.
Cool bananas
  • 0
Åter problem att joina games. undrar om det kan vara något med min uppkoppling eller liknande
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Åter problem att joina games. undrar om det kan vara något med min uppkoppling eller liknande


har inga problem med att joina men har inget vettigt folk o spela med så adda mej om du vill.
Cool bananas
  • 0
Citerar jonny129:
har inga problem med att joina men har inget vettigt folk o spela med så adda mej om du vill.


Kör Ps3.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar jonny129:har inga problem med att joina men har inget vettigt folk o spela med så adda mej om du vill.

Kör Ps3.


ok det var ju lite synd

Tillagt 2013-10-11 23:17:
Letar folk på 360 som vill bilda ett crew, bara att adda pjazz762

Tillagt 2013-10-11 23:57:
Citerar jonny129:
Citerar Humanisten:Citerar jonny129:har inga problem med att joina men har inget vettigt folk o spela med så adda mej om du vill.

Kör Ps3.

ok det var ju lite synd

Tillagt 2013-10-11 23:17:
Letar folk på 360 som vill bilda ett crew, bara att adda pjazz762


eller bara bli medlem i en
Cool bananas
  • 0
Nån som vill köpa mitt GTAV till ps3? Absolut nyskick, tycker det sög. Säljes till högstbjudande.

Skicka PM
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!