Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Playarn:
Nej, vänta. Har fungerat relativt bra de senaste 2 dagarna, men igår förlorade massvis av spelare sina karaktärer, inklusive mig. Så det är verkligen inte spelbart även fast man för en stund kan tro det!


Mitt spel hängde sig två gånger igår under laddningen av uppdrag. :/
  • 0
Citerar Aaandy:
Mitt spel hängde sig två gånger igår under laddningen av uppdrag.


Gjorde det för mig med. Och givetvis, så sparas inte spelet när det fryser fast sådär. Förlorade 60 tusen samt gick tillbaks 3 lvlar.
Dock så gör det inget nu, då hela karaktären är borta
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Uuh, kanske en pinsam fråga, men hur startar man Jobs i GTA V Online? Jag och kompisarna börjar bli redigt trötta på att råna 24/7's.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Hmm, min karaktär är fortfarande borta. rekordtid för honom nu faktiskt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Hmm, min karaktär är fortfarande borta. rekordtid för honom nu faktiskt


Hur menar du? Brukar de återkomma?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Hur menar du? Brukar de återkomma?


Nja, snarare att jag tidigare inte kommit åt Social Club och spelet därför trott att jag inte hade en karaktär. Men det har varit temporärt då han kom tillbaka när jag testat igen senare. Nu verkar det inte fullt lika... temporärt Ser honom inte ens på hemsidan nu.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kan man få tillbaka karaktären efter den har blivit raderad, har fortfarande pengarna kvar konstigt nog.
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Nån jävla tomte tryckte Continue istället för restart på Violent Duct..
Dö.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Man kan väl inte ens göra om uppdrag? Funkade inte för mig iallafall, replayknappen finns inte o.O

Spelar dock inte online just nu, med tanke på alla problem med att karaktärer försvinner så väntar jag nog ett tag istället, så kanske jag får behålla honom

Har ett Crew utan medlemmar, joina om ni vill
http://socialclub.rockstargames.com/crew/leaders_of_the_rats

Det är minst lika kul med SP :
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8349/nJOUHQ
Vwyka9KyhxZi8-uw/0_0.jpg
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Undrar om det inte är fixat nu. Flyter på oerhört mycket bättre idag måste jag säga. Fick även frågan om jag ville ändra utseendet på min karaktär när jag loggade in, någon annan som varit med om detta?
Failure is not an option. It comes bundled with every Microsoft product.
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Man kan väl inte ens göra om uppdrag? Funkade inte för mig iallafall, replayknappen finns inte o.O


Man trycker RT efter att man har röstat.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Mr Clint:
Uuh, kanske en pinsam fråga, men hur startar man Jobs i GTA V Online? Jag och kompisarna börjar bli redigt trötta på att råna 24/7's.


Gör man inte det genom ens mobiltelefon?
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Mr Clint:Uuh, kanske en pinsam fråga, men hur startar man Jobs i GTA V Online? Jag och kompisarna börjar bli redigt trötta på att råna 24/7's.

Gör man inte det genom ens mobiltelefon?


Jo, vet inte hur långt ni har kommit, men ju längre man kommer, alltså i rank, ju fler kontakter låser man upp och dessa kontakter ger en jobb. Så man får kolla mobiltelefonen, eller ringa upp kontanter och fråga efter jobb.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Fler än jag som haft problem med att ansluta kompisar som spelar i "closed crew session"? Fungerar prima om man än två stycken, men när en tredje person ska ansluta tar det stopp. Är väl knappast en spärr på två!?
Brum Brum!
  • 0
Har inte haft några problem med onlinedelen. Testade i lördags natt och igår, är redan uppe i rank 15-16 tror jag, tar inte så lång tid att ranka upp, kul är det också, jag som inte brukar spela online.
Mmm, Melody...
  • 0
Meh. Gjorde en ny karaktär nu. Fick behålla pengarna som tur var. Ska levla upp honom när jag kommer hem igen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • lywo
  • lywo
Någon som vill spela lite och snacka över skype samtidigt? Hatar att inte kunna kommunicera med folk. Samma namn på psn.
  • 0
När kommer heistsen? Lite tråkigt med enbart deathmatch och race. Finns några få missions som Meth'd up som är riktigt kul. Men ogillar hur vissa är kallad för missions men är egentligen TDM xD Mer objective orienterade grejer tack
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Hoppas att en ny patch kommer snarligen. Vart ganska förtjust i onlineläget när man väl hade låst upp grejer, men det kan ju bli ett jäkla strul ibland när man ska joina kamraternas spel. Jävligt långa laddningstider dessutom.

Tillagt 2013-10-08 14:43:
Citerar Aaandy:
Gör man inte det genom ens mobiltelefon?


Jag såg det nu! Verkar som att man inte låser upp uppdrag förrän man når särskilda levels.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Hade det inte varit bra om man typ kunde skapa ett party så att ens kompisar kom med i allting man gör? hade varit rätt bra....
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar williamcool:
Hade det inte varit bra om man typ kunde skapa ett party så att ens kompisar kom med i allting man gör? hade varit rätt bra....

Söker också en sådan funktion, går det överhuvudtaget? Fruktansvärt jobbigt att behöva invita polarna varje gång man startar ett uppdrag eller liknande.
  • 0
Citerar Andy:
Söker också en sådan funktion, går det överhuvudtaget? Fruktansvärt jobbigt att behöva invita polarna varje gång man startar ett uppdrag eller liknande.


Lika jobbigt är det att trots man har startat en Friends Only-server och vill exempelvis spela dylikt med sina kamrater, så är det helt random utifall man verkligen hostar eller joinar någon annans server som är mestadels fylld.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Om det är något litet jag hade velat tweaka så är det penaltyn när man dör. Att förlora pengar är ingen big deal i sig, men att förlora ammo är inte lika kul när man är i en situation som jag var igår. Jag och min kompis blev anfallna av en spelare som var i högre nivå än oss och hade bättre vapen. Vi fick honom någon gång eller två men överlag så dödade han oss och tog min bil. Så vi skulle ta tillbaka den, bara det att han fortsatte döda oss. Det var då jag upptäckte att ammunitionen försvinner lite åt gången när man dör. Så helt plötsligt hade jag inte skott nog att försvara mig när han jagade efter och anföll mig när jag spawnade. Han kostade min karaktär alla skott och något på 20k i pengar och jag kunde i princip inget göra

Så en liten balansering där hade jag gärna sett.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Pungade precis ut 400 000$ för den dyraste lägenheten. Vet inte om det var värt det, haha, men äsch. Nu ska jag börja fylla garaget.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Pungade precis ut 400 000$ för den dyraste lägenheten. Vet inte om det var värt det, haha, men äsch. Nu ska jag börja fylla garaget.


Nice. Köpte igår en lägenhet med plats för 10 bilar för 205K. Riktigt nöjd med hur den ser ut.
Protect ya neck
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!