Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Nu hände de mig oxå
Tillbaka på rank 1...
Ska man vänta o hoppas på att den kommer tillbaka eller?!
Skitspel!!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Nu försvann min karaktär också. Har kvar mina pengar men 17 levlar är borta.
Protect ya neck
  • 0
Ja, karaktärer försvinner, min har varit borta i snart 3 dagar. Vad du än gör skapa inte en ny karaktär, inte ens på slot 2. Rockstar känner till problemet och försöker lösa det.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Jaha... där försvann även min andra karaktär...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar felixisac:
Har nån annan problem med pengar? Varje gång jag loggar in så har pengar antingen kommit eller försvunnit från mitt bankkonto.


Brukar du bli dödad av idioter som inte har något bättre för sig? Det kostar nämligen 2000 per död...
Brum Brum!
  • 0
Första jaktuppdraget med Trevor är lite udda. Man borde få som alla andra missions poäng för head-shots istället för att träffa hjärtat. Gör hela grejen så mycket lättare än de andra uppdragen.

Tillagt 2013-10-06 21:03:
Dagens lol: Jag körde med en polisbil på två hjul och två trasiga däck. Kunde varken styra eller svänga. Lyckades fly från polisen i ungefär fem minuter innan de fick fast mig under en bro. Sega snutar där.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Kom på att jag aldrig blivit tagen av polisen... går det ens?
Jag blir mest wasted..
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Lodde_49:
Citerar felixisac:Har nån annan problem med pengar? Varje gång jag loggar in så har pengar antingen kommit eller försvunnit från mitt bankkonto.

Brukar du bli dödad av idioter som inte har något bättre för sig? Det kostar nämligen 2000 per död...


Gör det? Fast man har pengarna på banken?
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar felixisac:
Gör det? Fast man har pengarna på banken?


Japp, kolla din transaktionlogg. Riktigt irriterande måste jag säga.
Brum Brum!
  • 0
Kul, hade nyss köpt ett hus för 205.000$, när jag satt igång spelet igen var ja tillbaka i mitt billiga garage och hade bara 110.000$ i banken
hoppas de fixar skiten snart.
  • 0
Måste klara spelet snart är på 50 %
Evil Is Back
  • 0
Jag trodde att online-delen var ofärdig, men inte tillnärmelsevis så katastrofal som den verkligen är.
  • 0
Inte lönt att börja köra online än låter det som.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
*slettet*
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Snacka om fail. Inget free mode. Rockstar kan ta onlinedelen och stoppa upp det där solen inte skiner. Hade jag velat spela ett MMO med level upp hade jag spelat WoW.
  • 0
Citerar P A Z U Z U:
Snacka om fail. Inget free mode. Rockstar kan ta onlinedelen och stoppa upp det där solen inte skiner. Hade jag velat spela ett MMO med level upp hade jag spelat WoW.


Inget free mode?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar stacker:
Kul, hade nyss köpt ett hus för 205.000$, när jag satt igång spelet igen var ja tillbaka i mitt billiga garage och hade bara 110.000$ i banken
hoppas de fixar skiten snart.


Finns det hus också? Trodde det bara var lägenheter som gällde. Vore ju fantastiskt med ett hus i stil med det som Franklin "lånar".
  • 0
Citerar Midnatt:
Citerar stacker:Kul, hade nyss köpt ett hus för 205.000$, när jag satt igång spelet igen var ja tillbaka i mitt billiga garage och hade bara 110.000$ i banken
hoppas de fixar skiten snart.

Finns det hus också? Trodde det bara var lägenheter som gällde. Vore ju fantastiskt med ett hus i stil med det som Franklin "lånar".

Ja menade lägenhet ;)
  • 0
  • kraz
  • kraz
Inte värt att börja med onlie-delen än låter det som? Jag har fortfarande inte gjort någon karaktär men då har jag kanske inte missat så mycket.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Inte värt att börja med onlie-delen än låter det som? Jag har fortfarande inte gjort någon karaktär men då har jag kanske inte missat så mycket.


Dom senaste 2 dagarna har det funkat perfekt för mig. Fungerade inte igår kväll.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar kraz:
Inte värt att börja med onlie-delen än låter det som? Jag har fortfarande inte gjort någon karaktär men då har jag kanske inte missat så mycket.


Jodå, kör på.
Har funkat prima för mig sedan patchen.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Blir helt j-vla galen på att bilar inte sparas i sitt garage! pimpat 2 bilar för en j-vla massa pengar och så är de bara väck!
  • 0
  • Räv
  • Räv
Något som irriterat mig enormt den senaste tiden är att det är omöjligt att muta folk i lobbyn till jobs. Riktigt jobbigt, faktiskt.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Nerdowitz:
Blir helt j-vla galen på att bilar inte sparas i sitt garage! pimpat 2 bilar för en j-vla massa pengar och så är de bara väck!

Köp los santos customs så blir det gratis
  • 0
Citerar kraz:
Inte värt att börja med onlie-delen än låter det som? Jag har fortfarande inte gjort någon karaktär men då har jag kanske inte missat så mycket.


Nej, vänta. Har fungerat relativt bra de senaste 2 dagarna, men igår förlorade massvis av spelare sina karaktärer, inklusive mig. Så det är verkligen inte spelbart även fast man för en stund kan tro det!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!