Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Gamer 94:
Funkar det för någon på 360?


Funkar perfekt för mig.
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Funkar perfekt för mig.


Alltså, hur gör man?
Har fan testat allt folk har rekommenderat, fryser ändå på första laddningskärmen.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Alltså, hur gör man?
Har fan testat allt folk har rekommenderat, fryser ändå på första laddningskärmen.


Vänta tills patchen kommer. ^^
  • 0
Citerar Captain Oncilla:
Vänta tills patchen kommer. ^^


Den lär väl (precis som iFruit-appen till annat än iPhone) inte komma på ett tag.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Den lär väl (precis som iFruit-appen till annat än iPhone) inte komma på ett tag.


Update: The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.

Får hoppas att den dyker upp senare inatt eller imorgon.
  • 0
Citerar Captain Oncilla:
Update: The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.


SVINIIIIGT
Glory to Arstotzka!
  • 0
¨

Finns det något Crew som jag ocn 1-2 till kanske kan joina? Playstation 3
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Är det pengar från banken eller det man har kontant som man förlorar när man blir dödad av en annan spelare?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Är det pengar från banken eller det man har kontant som man förlorar när man blir dödad av en annan spelare?


Du förlorar det du har på dig. Därför det är viktigt att lägga in pengarna på banken så fort du kan, antingen via bankomat eller via mobilen (mobilen är snabbast och enklast).
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Sorry, men blir så less på att det funkar för alla utom mig.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Jag raderade patchen och min online gubbe, kom in direkt och spelade nån timme, försökte nyss och dp gick det efter några försök men här finns inga missions att göra så även när det fungerar fungerar det inte.......
Stigopopoluz
  • 0
Jag skött en stackars online spelare medans han köpte kläder.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Nu försvann min karaktär. Kul...
  • 0
Jaså.. dags för karaktärer att försvinna nu igen? Min brorsas försvann iaf igen, Ps3.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Hela det här är ju fan otroligt, har aldrig varit med om en mer kaosartad launch
Glory to Arstotzka!
  • 0
Ingen karaktär har blivit raderad på evigheter, men spelet har problem att komma ihåg mina pengar.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Vad jag vet så är det bra att byta till sina offline karaktärer då och då, Trevor, Franklin och Michael, för då sparas ens online-karaktär, även pengar osv.

Men jag antar att det är något annat problem än att man "glömt" spara sin karaktär... Sedan så bör den väl sparas automatiskt.

Men om spelet fryser eller låser sig vid någon laddningsskärm så tror jag inte karaktären sparas alls om man går ut via dashboarden.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Hur i helvete stänger man av allas jävla mickar?!
Mute!!! På ps3 snälla!! Jävla idioter som sitter o skriker! Fan va lack man blir

Man måste väl kunna stänga av skiten?!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Hur i helvete stänger man av allas jävla mickar?!
Mute!!! På ps3 snälla!! Jävla idioter som sitter o skriker! Fan va lack man blir

Man måste väl kunna stänga av skiten?!


Håll ner SELECT. Gå ner till "chat". där kan du välja "everyone, friends, crew, friends+crew, no one"

Så vill du enbart kunna höra vänner så väljer du friends, osv, ja du förstår! Dock så om du väljer vänner så kan även enbart dina vänner höra dig.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Jag har kommit på att bröla á la Arnold när man rånar en butik är det roligaste någonsin, speciellt när expediten skriker tillbaka saker i stil med "stop screaming, I'm tryin"
Glory to Arstotzka!
  • 0
En karaktär på lvl 14 med 60k i banken, ett hus för 128k och 20 timmar, borta.

Känner mig förbannad över denna release, efter att ha försvarat Rockstar med att jämföra de med andra releaser har jag fått nog, det har snart gått en hel vecka och problemen kvarstår.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar Brawl:
En karaktär på lvl 14 med 60k i banken, ett hus för 128k och 20 timmar, borta.

Känner mig förbannad över denna release, efter att ha försvarat Rockstar med att jämföra de med andra releaser har jag fått nog, det har snart gått en hel vecka och problemen kvarstår.


Försvinner karaktärer fortfarande...

Pengarna på banken försvinner dock inte, de kommer du ha kvar på nästa karaktärer... men surt ändå
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Gillar inte uppdrag när man ska åka in i Cargo plane.
Evil Is Back
  • 0
Om de är nån i Gamereactor SE crewt som lirar nu, lägg till mig i nåt skoj
ps3 - Teddycoree

Finns de nån mer cool crew här man kan joina?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Kan ni köra online nu, på PS3?

Får bara

ALERT
Timed out locating session.
Please return to Grand Theft Auto V and try again later.


För att sedan trycka på continue, men det går inte att trycka på continue så det är bara att starta om spelet...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!