Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar ICApåse:
Btw, GTAO är ju upp till 16 spelare, men har läst någonstans att det ska bli 32? Stämmer det? Eller är det PC/Next-gen?


Det var ett grundlöst rykte om 32 spelare och inget är bekräftat för Next-Gen eller PC.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
via mobil

Att kalla online-delen för trasig är för generöst.
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
När man läser allt gnäll om hur trasigt online-läget är, kan man bara konstatera vilken tur jag verkar ha. Har fungerat felfritt från dag ett för mig

Notis: Pisswasser aktierna fortsätter att stiga i pris, investera NU om ni inte redan gjort det
Trevors förmögenhet har vuxit från ynka 24miljoner, till respektingivande 170 miljoner på bara lite drygt en vecka
  • 0
Jag och kompisen körde en Team Deathmatch och det var en trevlig liten upplevelse. Inget duperfancy utan bara... Team Deathmatch.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Och när det är uppe kring 16 spelare samtidigt så känns det väldigt lagom
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Där förlorade jag min första karaktär. Kan inte starta några uppdrag efter Tutorial, den bara laddar på Launching session sen stängde jag av spelet för att jag inte kom någonstans och då var karaktären borta när jag satte på igen.
  • 0
Strulade för mig med men verkar intressant. Tråkigt att man inte kan köpa alla fastigheter, garage etc i singleplayer som man kan i multiplayer. Trodde verkligen man skulle kunna köpa massa sånt skit i SP. Men men, Online verkar roligt rent teoretiskt.
  • 0
Min online karaktär försvann runt.. ja, 20.00 ikväll.
Även min bror har sagt att hans karaktär är borta..

Antar att fler har detta problemet?

Frågan är ju ifall karaktärerna är raderade eller ifall det "bara" är problem med att kopplas upp till molnet?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Min online karaktär försvann runt.. ja, 20.00 ikväll.
Även min bror har sagt att hans karaktär är borta..

Antar att fler har detta problemet?

Frågan är ju ifall karaktärerna är raderade eller ifall det "bara" är problem med att kopplas upp till molnet?


Amerikanerna har börjat komma online så det kan vara tungt nu. Vänta ett tag till.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Avslutningen i spelets enspelarkampanj var förvånansvärt svag och klyschig.
Näh.
  • 0
Då var man stolt ägare av en $400.000-lägenhet, med plats för 10 bilar.

Online-läget har flertalet funktioner som jag saknar i enspelarläget, bl.a leverans av bilar t.ex.

Har inte haft ett enda problem idag
  • 0
Citerar Midnatt:
Då var man stolt ägare av en $400.000-lägenhet, med plats för 10 bilar.


Vilket var bästa sättet för dig att skaffa pengarna som behövs?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Rockstar ska släppa en patch idag som ska fixa alla problem.

Update: We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.

Källa: http://www.rockstargames.com/newswire/article/51512/grand-theft
-auto-online-launch-updates.html?false
  • 0
Vissa säger att det här är något som funkar, har inte möjlighet att prova själv nu däremot.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Vissa säger att det här är något som funkar, har inte möjlighet att prova själv nu däremot.

Provat, hjälper tyvärr inte.
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Midnatt å var man stolt ägare av en $400.000-lägenhet, med plats för 10 bilar.

Vilket var bästa sättet för dig att skaffa pengarna som behövs?


Grinda Violent Duct, som Gerald ger, på Hard. Se till att få in en bra teknik och att bara köra med pålitliga spelare - då går det snabbt som bara den efter man fått in rytmen och risken att bli rånad efter det att man, med sina 200.00-400.000k avslutar rundan, minskar markant.

Ännu ett tips är att ATMs är överflödiga. Maze Bank i mobilen - där kan du göra deposits och withdraws istället, till och med innifrån själva uppdraget.

Bara att hojta till om du vill vara med på en grindingrunda.

Vakthund > XBL
  • 0
Nu ska vi se om Patch 1.02 fungerar.

Citerar Midnatt:
Ännu ett tips är att ATMs är överflödiga. Maze Bank i mobilen - där kan du göra deposits och withdraws istället, till och med innifrån själva uppdraget.


Det är något jag inte riktigt förstår när jag märkte det (första timmen jag spelade). Om alla kan skicka och dra pengar, vad är poängen med ATM:s?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det är något jag inte riktigt förstår när jag märkte det (första timmen jag spelade). Om alla kan skicka och dra pengar, vad är poängen med ATM:s?


ATMs är där som ännu sett att tjäna lite kosing, då man rånar de NPCs som precis gjort ett uttag. Att man som spelare också kan använda de för transaktioner känns som ett naturligt bihang.
  • 0
De verkar fortfarande inte ha löst problem med att joina polare
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
http://youtu.be/-AdrCxkpdDc

Hahah snacka om en episk biljakt. Fy fan. Vissa sekvenser när han är uppe på berget påminde mig om senaste fast and furious filmen där han har en slags ramp i fronten på bilen. Tänkt en sådan modifikation i gta, daammmmn.
  • 0
Jag och min kumpan har nu fått tag på Violent Duct igen - adda Vakthunden på XBL om ni vill vara med och grinda. Endast plats för två till - bara seriöst oseriösa brottslingar tack.
  • 0
Läste att patchen har landat på Playstation 3, någon som vet när den släpps på Xbox 360?
  • 0
Jahoppla, då var alla dyra, kroppstäckande tats borta från min avatars yviga kropp.
  • 0
Det funkar perfekt för mig nu. Så min kontroll bestämde sig för att gå sönder.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Funkar det för någon på 360?
Glory to Arstotzka!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!