Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Tänkte att det kanske skulle gå att spela lite i natt.. Men verkar inte ens gå att starta online? (Ps3). Får bara något ALERT.. failed to host.. eller något
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Finns det något sätt att hitta alla "Scrap letters" och "Spaceship parts" UTAN att använda videoguider eller kartor här på internet??
  • 0
Citerar Microdot:
Finns det något sätt att hitta alla "Scrap letters" och "Spaceship parts" UTAN att använda videoguider eller kartor här på internet??


Ja det är väll bara att åka runt och leta, kommer väll ta sin tid dock
  • 0
Citerar Szreaper:
Citerar Microdot:Finns det något sätt att hitta alla "Scrap letters" och "Spaceship parts" UTAN att använda videoguider eller kartor här på internet??

Ja det är väll bara att åka runt och leta, kommer väll ta sin tid dock


Borde ju finnas något annat sätt än o sitta med en guide liksom.. Typ som med ubåtsdelarna eller "toxic waste"...

Känns ju lika hopplöst som att råna värdetransporter för att få råd med "Golfklubben"...
  • 0
Citerar Microdot:
Finns det något sätt att hitta alla "Scrap letters" och "Spaceship parts" UTAN att använda videoguider eller kartor här på internet??


http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist

Längst ner på den här sidan kan du se en karta över alla collectibles som du hittat, och de som du inte har hittat. Det räknas ju I OCH FÖR SIG som en guide/karta, men något annat sätt kommer du ej att finna!


---------

Kom äntligen in på en server, förstår dock inte vad problemet har varit... för jag hittar nämligen ingen annan spelare!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Fungerar för mig på PS3 nu.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Fungerar för mig på PS3 nu.


Kan du göra uppdrag? När du "låst upp" free roaming, that is. Står bara och laddar för mig...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
  • Räv
  • Räv
Kommit in och kan freeroama så jag blir blå i ansiktet. Jobs fungerar också som de ska. Äntligen stabilt.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Så.. Kan man party up ordentligt i Online? Hamnade med två kompisar men mer än så var det inte typ.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Någon som lyckats komma förbi laddningskärmen vid första racet på Xbox 360?
Där stannar det för mig.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Är fast i samma skede Gamer 94
"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"
  • 0
GTA: Online = Waiting Simulator 2013
Glory to Arstotzka!
  • 0
Är också i första laddningsproceduren vid första racet. Hoppas det släpper snart.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar Ronaldinho:
Är också i första laddningsproceduren vid första racet. Hoppas det släpper snart.


Tveksamt, lär bara bli värre ju flera 'merikaner som joinar.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Playarn:
Citerar Gangsta_D:Fungerar för mig på PS3 nu.

Kan du göra uppdrag? När du "låst upp" free roaming, that is. Står bara och laddar för mig...


Japp, kan göra uppdrag. Verkar dock inte kunna skicka game invites.
Protect ya neck
  • 0
Tjänar lite småpengar med hönshuset och skrothandlaren.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Funkar äntligen på PS3!
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Första racet sen händer det inget mer(PS3)
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Tålamod verkar inte ens hjälpa, har varit på laddningsskärmen till första racet i säkert 20 minuter nu.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Grand Theft Auto:
Första racet sen händer det inget mer(PS3)


Vänta ett tag, eller starta om konsolen. Det tog en bra stund innan jag kom vidare efter att ha klarat det racet.

Tillagt 2013-10-02 18:30:
Och där försvann min karaktär..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
via mobil

Får göra om gubben idag igen. Går in på GTA online och kommer direkt in i nån free roam med andra. Spelar 15 min och blir utkastad. Går in igen och nu är jag där vid första racet och laggar fast. Först behöver jag inte göra första racet och kommer in direkt i free roam sen behöver jag ändå ändå göra första racet? Bra skit detta........
En signatur är inte alltid en signatur.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Har nu kunnat gå ut/in i Onlineläget flertalet gånger utan några som helst problem eller märkligt långa laddningstider.

Synd bara att det känns lite öde än, Onlineläget. Håller mig till singleplayern jag, så länge.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Är det någon som inte har någon att spela med än eller vill hitta ett crew så kan ni joina oss här:

http://socialclub.rockstargames.com/crew/gamereactor_swe

Och vår GR grupp för att lättare organisera!

http://www.gamereactor.se/grupper/6664/forum/
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Skrev tidigt att online-läget som lovade så stort skulle bli en besvikelse. Mycket riktigt hade jag rätt. Tråkigt, fullproppat av barn(?) som vrålar och skriker i headsets samt skjuter på allt som rör sej. Blir själv utkastad till och från pga strul med servern och även förlorat 10k$ samt 2 levlar för att spelet inte behagade spara min karaktär.
  • 0
Själv kan jag ju skapa en karaktär utan problem. Jag får se "introt" och blir avsläppt vid ett race. Ibland finns det en... upplyst cirkel, som jag antar ska starta racet. Men det står bara och laddar i evigheter.

Vissa gånger finns inte den upplysta cirkeln, men det står ändå att jag ska gå dit och starta racet, vilket inte går då.

Och sedan så är karaktären raderad med jämna mellanrum, så lagom drygt är det.

Trist att inte kunna testa Online läget. Men jag antar att man får vänta några dagar eller så, kanske. (PS3)
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!