Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Playarn:
Vad är det för skillnad på de två Bawsaq och LCN?


LCN = Baserat på¨vad som händer i spelet och storyn. Det är slutet och en aktiebörs för en själv.

BAWSAQ = Drivet av molnet/Social Club och vad andra spelare gör, så till exempel: när många spelare köper vapen från Ammunation så går den aktien upp och så vidare.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
http://i.imgur.com/amTsOC6.jpg

Efter att ha kört omkring ett tag så bestämde jag mig för att stanna för att äta lite. Trevligt ställe.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Humanisten:
BAWSAQ = Drivet av molnet/Social Club och vad andra spelare gör, så till exempel: när många spelare köper vapen från Ammunation så går den aktien upp och så vidare.


Misstänkte att det var så, trodde dock inte att det fungerade så förens Online släpptes.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
mitt Xbox är grymt låter ingeting samt jag får bra FPS fått bättre fps ju mer jag spelat, kanske bränt in i spelet bra nu^^
  • 0
Citerar Nufc2012:
fått bättre fps ju mer jag spelat, kanske bränt in i spelet bra nu^^


Eller så har du vant dig.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Michael och Trevors hipsterkonversation...
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Michael och Trevors hipsterkonversation...


Det bästa i spelet
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Inarion:
Michael och Trevors hipsterkonversation...


Riktigt roligt faktiskt.

En av de bästa sakerna är att åka mellan punkt A och B och lyssna på konversationerna.
  • 0
Tjänade precis ~$420,000 på Franklin, $319,000 på Trevor och $751,000 på Michael med hjälp av aktiemarknaden När man väl förstår hur de fungerar är det lätt att tjäna stora summor pengar
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Investerade 1 miljon i ett företag på BAWSAQ för ett par dagar sen, har nu en vinst på 3,3 miljoner, men tänker inte sälja än, då den ökar kraftigt för tillfället! ;)
  • 0
Vad tycker ni om diskussionen angående kvinnosynen i GTA 5 som har varit aktuell på sistone?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Vad tycker ni om diskussionen angående kvinnosynen i GTA 5 som har varit aktuell på sistone?


Totalt meningslös diskussion som mynnar ut på helt fel ställen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Vet inte riktigt vad det är diskussionen har handlat om, men själv skulle jag gärna se lite mer betydelsefulla, eller iallafall unika och intressanta kvinnliga karaktärer. Typ som Catalina i San Andreas.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Vet inte riktigt vad det är diskussionen har handlat om, men själv skulle jag gärna se lite mer betydelsefulla, eller iallafall unika och intressanta kvinnliga karaktärer. Typ som Catalina i San Andreas.


Catalina är dock inte direkt den karaktär som feministerna hoppas på att se, då dom klagar på hur kvinnor "porträtteras" i GTA. Trots att alla karaktärer, oavsett kön, är galningar.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Hade varit intressant om en av de tre huvudkaraktärerna var en kvinna.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Hade varit intressant om en av de tre huvudkaraktärerna var en kvinna.


Absolut. Who knows, kanske nästa GTA eller i form av DLC
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Efter 10 försök lyckade jag bli Top 4 global på en Shotgun Shooting range Var redo att slänga dosan i golvet.
  • 0
Citerar Humanisten:
Catalina är dock inte direkt den karaktär som feministerna hoppas på att se, då dom klagar på hur kvinnor "porträtteras" i GTA. Trots att alla karaktärer, oavsett kön, är galningar.


Haha, precis. En "normal" kvinna (eller man för den delen) hade inte passat in eller bidragit med någonting. Men om det är "starka och självständiga" kvinnor man vill ha så borde ju Catalina fungera. Även om hon var helt galen.

Citerar Mr Smiley:
Hade varit intressant om en av de tre huvudkaraktärerna var en kvinna.


Håller med.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Nu är vinsten på mina aktier uppe i 4,000,000$

Ökat med 1 miljon på bara ett par timmar ikväll, de är bra alla spelare där ute, bara fortsätt att få mitt företag att gå bra ;)

Drömmen om 150 miljoners köpet närmar sig
  • 0
Citerar Humanisten:
Catalina är dock inte direkt den karaktär som feministerna hoppas på att se, då dom klagar på hur kvinnor "porträtteras" i GTA. Trots att alla karaktärer, oavsett kön, är galningar.


Jag tycker att det är så komiskt när folk gnäller över att det inte finns några positiva kvinnliga karaktärer i spelet när det inte direkt finns några positiva manliga heller.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Jag tycker att det är så komiskt när folk gnäller över att det inte finns några positiva kvinnliga karaktärer i spelet när det inte direkt finns några positiva manliga heller.


Exakt! Alla är någon form av stereotyp eller mentalt märklig karaktär, fast på ett någorlunda satiriskt sätt. Folk som klagar på kvinnorna i GTA har antingen inte spelat spelet eller är så blint inne i sin agenda att man inte ser sitt egna hyckleri.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Det finns ju kvinnliga poliser!

Tycker verkligen om världen i V, mitt i Los Santos händer det alltid saker, skulle bara åka till flygplatsen och såg en bilstöld, en cykelstöld, några som blev rånade, ett flertal polisjakter samt skottlossningar.

Älskar att stjäla från värdetransporter, även fast man inte får speciellt mycket

Tror nog att Online kan bli kul, kommer ju några DLC's också, som är gratis såklart, vilket bara gör det ännu roligare
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Inarion:
Jag tycker att det är så komiskt när folk gnäller över att det inte finns några positiva kvinnliga karaktärer i spelet när det inte direkt finns några positiva manliga heller.


Men vad är det som de gnäller om, rent konkret? Om alla kvinnliga karaktärer är banala och kritiken rör det så är det ju befogat.
  • 0
Fast klagar verkligen folk på att de kvinnliga karaktärerna är "galna"? Det handlar väl mer om att inga av dom är särskilt bra. De är hysteriska och irriterande. Tråkiga. Eller strippor.

Rockstar verkar inte ha lagt mycket fokus där.
Indecent exposure is fun.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!