Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V

Nizyo
Nizyo
Citerar wtf29:
Franklin är absolut den tråkigaste av de tre. ingen karaktärsutveckling, ingen personlighet, ingen motivation och inget betydelsefullt förhållande till någon av de andra main-karaktärerna. Det känns som att de klippt ut en stor del av Franklins story helt enkelt. Dock så är Lamar en av mina favoriter, älskar när han och Trevor pratar

Kul hur olika man ser på saker. Franklin är min favorit.

Gamer 94
Gamer 94
Klarade ut storyn igår och fan, good shit.
Däremot så undrar jag nu hur jag kan tjäna pengar?
Har gjort alla Spoiler:Lester's lönnmord och investerat i aktier, ändå har jag inte mycket alls (cirka 30-40 miljoner) per karaktär.

Glory to Arstotzka!
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Mitt problem med Franklin är att han överlag är ganska Spoiler:underanvänd och därför inte så hemskt utvecklad på grund av det. I övrigt gillar jag honom som karaktär och hans sätt, men han är inte riktigt lika mycket i fokus som Michael och Trevor och det kan få honom att ibland kännas onödig.

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
Gamer 94
Gamer 94
Citerar Humanisten:
Mitt problem med Franklin är att han överlag

Håller med, han liksom mest hänger med och bara "niggy nig mah nigga" (ord han har använt).
Hela storyn kändes väldigt Spoiler:koncentrerad på Michael, Franklin och Trevor hänger mycket bara med och är ungefär som Roman och Little Jacob i GTA IV.

Glory to Arstotzka!
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Gamer 94:
Hela storyn kändes väldigt Spoiler:

Nja, så illa är det inte, dessutom så Spoiler:är Trevor inte direkt mindre karaktär då det är mellan honom och Michael som den största konflikten finns. Michael är den centrala pelaren som håller ihop allt, men Trevor är inte direkt oviktig.

Citerar Gamer 94:
Håller med, han liksom mest hänger med och bara "niggy nig mah nigga" (ord han har använt).

Skulle beskriva honom som mer "komplex" än så, det känns bara som att hans plats i det stora hela inte är klockren eller att vi inte ser tillräckligt mycket utifrån hans perspektiv.

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
Gamer 94
Gamer 94
Citerar Humanisten:
Nja, så illa är det inte, dessutom så

Ja, det märktes mycket i slutet.

Citerar Humanisten:
Skulle beskriva honom som mer "komplex" än så, det känns bara som att hans plats i det stora hela inte är klockren eller att vi ser tillräckligt mycket utifrån hans perspektiv.

Mjo, så är det nog, men som jag har upplevt honom så är det ungefär som Trevors kompis Brad, fast spelbar.

Glory to Arstotzka!
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Gamer 94:
Mjo, så är det nog, men som jag har upplevt honom så är det ungefär som Trevors kompis Brad, fast spelbar.

Mje, enligt mig så är han över det, bara använd för lite.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Vet nu vad jag hade velat se som möjlig DLC, både för singelplayer och multiplayer? Hästridning.

SaintsKebabH00D
SaintsKebabH00D
Slits mellan att vänta och spara till PS4 och GTAV då när det kommer ut, eller att köpa det nu. Har sadly, lyckats spoila allting för mig själv.

Who knows, eh? Who...nose.
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Det är väldigt kul att man kan klicka på "share" när man lyssnar på en låt, så hamnar en spotify-länk av låten i ens Social Club-feed
Social Club har blivit intressant nu med allt som kommit mellan Max Payne 3 och GTA V.

Sideshow95
Sideshow95
Lyckades äntligen dra hem en ordentlig vinst på börsen.

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Sideshow95:
Lyckades äntligen dra hem en ordentlig vinst på börsen.

vilken marknad och aktie, hur mycket?

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Humanisten:
Hästridning

Faktiskt. Vore skitcoolt att rida omkring i öknen som Trevor.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Sideshow95:
Faktiskt. Vore skitcoolt att rida omkring i öknen som Trevor.

Exakt! De hade kunnat knycka systemet från RDR och bara ploppa in lite hästar eller liknande

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Humanisten:
vilken marknad och aktie, hur mycket?

Goldbrand tror jag de hette, på LCN. En byggfirma. Hade typ 400 aktier, sålde allihopa för runt 200 000. Det var i samband med ett av Spoiler:Franklin's uppdrag för Lester.

Tillagt 2013-09-25 18:27:
Citerar Humanisten:
Exakt! De hade kunnat knycka systemet från RDR och bara ploppa in lite hästar eller liknande

Precis.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Sideshow95:
Goldbrand tror jag de hette, på LCN. En byggfirma. Hade typ 400 aktier, sålde allihopa för runt 200 000. Det var i samband med ett av Spoiler:

Okej
Jag handlar typ bara på Bawsaq.

Citerar Sideshow95:
Precis.

Ska bli spännande att se vad de kommer lägga till senare. Håller tummarna för att kunna göra sånt i alla fall.

Acer-
Acer-
Låter era Xbox mycket. När ni spelar GTA V? Själv har jag Xbox 360 slim och den brukar annars vara väldigt tyst.. Men just när jag spelar GTA. Så för den ett jävla liv av sig..

XBL: Trasig mygga
Glass Simon
Glass Simon
Tycker ändå att musikutbudet är lite dåligt. Väldigt ofta man zappar mellan kanalerna efter något att lyssna på i bilen utan att hitta något.

We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
Sideshow95
Sideshow95
Citerar Glass Simon:
Tycker ändå att musikutbudet är lite dåligt. Väldigt ofta man zappar mellan kanalerna efter något att lyssna på i bilen utan att hitta något.

Los Santos Rock Radio.

Gangsta_D
Gangsta_D
Klarade nyss spelet. Jag gillar det verkligen. Det är mer innehållsrikt och tekniskt bättre men jag fick inte samma känsla som jag fick utav GTA IV. Hade velat se flera karaktärer och mer gamla karaktärer från IV.

Protect ya neck
AG Jati
AG Jati
Citerar Glass Simon:

Kavinskys radio är väldigt bra!

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Playarn
Playarn
Citerar Humanisten:
Jag handlar typ bara på Bawsaq.

Vad är det för skillnad på de två Bawsaq och LCN?

Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!