Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Humanisten:
Själv så ska jag inte använda cheats.

Inte jag heller iaf inte för än jag har 100% pga att man inte kan få trophys/achievements.

Cheats kan dock tillföra mycket till det komiska i spelet!

Citerar GinTonic:
Diskussionen hör inte till hit, men jag anser att man ska kunna skämta om allt.

Jag håller med dig, men som sagt så ser inte det komiska i att mordhota någon?
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Citerar ante900310:
Inte jag heller iaf inte för än jag har 100% pga att man inte kan få trophys/achievements.

Cheats kan dock tillföra mycket till det komiska i spelet!


Jag tycker bara inte att det är så roligt längre med cheatsen. När jag var yngre så var det kul att trolla fram en stridsvagn i Vice City (kunde på den tiden alla koderna utantill) men nu är det sällan jag finner cheats undetrhållande.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag tycker bara inte att det är så roligt längre med cheatsen. När jag var yngre så var det kul att trolla fram en stridsvagn i Vice City (kunde på den tiden alla koderna utantill) men nu är det sällan jag finner cheats undetrhållande.

Jag tänker med på saker som typ... hur långt kan jag slunga mig med odödligthet och all C4 jag kan hitta
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag tycker bara inte att det är så roligt längre med cheatsen. När jag var yngre så var det kul att trolla fram en stridsvagn i Vice City (kunde på den tiden alla koderna utantill) men nu är det sällan jag finner cheats undetrhållande.


Håller med. Dessa cheats i spelet är helt onödiga och med tanke på att trophies inte gills då man kör med ett fusk påslaget gör det ännu sämre.

Tillagt 2013-09-23 15:08:
Vad hände med vapen och hälsa-fusken förresten? De var ju ren och skär underhållning i de tidigare spelen. Saknar att man inte kan bara greppa tag i en bazooka så enkelt längre.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Humanisten:
Fungerade finfint när jag var yngre


Jo, fast nu när man smakat på frukten av sparade mobilfusk så vill man inte gå tillbaka. ;)

Citerar ante900310:
Jag håller med dig, men som sagt så ser inte det komiska i att mordhota någon?


Mer sättet han sa det på som var komiskt.

Citerar Peddi93:
Vore awesome om man kunde gå på rampage utan polis xD


one day
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar Humanisten:
Märks visst med flygplan, att det inte gör det är bara påhitt. Helt plötsligt så skakar allting till, rejält och stör ens planering helt.

Har inte haft några större problem med turbulensen. Det va lite knepigt i början men man vänjer sig. Se till att bättra på "flygskickligheten" hos karaktärerna så ska du se att det blir stabilare.
  • 0
Gillar allt förutom en sak. Att köpa fordon som sedan försvinner! Nu försvann min motorcykel som jag körde till ett story mission. Riktigt jäkla tråkigt.
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar Nizyo:
Gillar allt förutom en sak. Att köpa fordon som sedan försvinner! Nu försvann min motorcykel som jag körde till ett story mission. Riktigt jäkla tråkigt.

Sparade du fordonet i något garage?
  • 0
Citerar Andy:
Har inte haft några större problem med turbulensen. Det va lite knepigt i början men man vänjer sig. Se till att bättra på "flygskickligheten" hos karaktärerna så ska du se att det blir stabilare.


Jag har 100 hos både Michael och Trevor. Jetplan svajar inte lika mycket, men stuntplanet skakar mer än gelé i en hoppborg.

Skitsystem är det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Andy:
Sparade du fordonet i något garage?


Ja, fordonet kommer alltid till ett Garage när man köper det. Körde motorcykeln till ett uppdrag sen försvann den. Samma hände med en bil för 200k$.
  • 0
Citerar ante900310:
Jag håller med dig, men som sagt så ser inte det komiska i att mordhota någon?


Men ge dig.

Citerar Nizyo:
Ja, fordonet kommer alltid till ett Garage när man köper det. Körde motorcykeln till ett uppdrag sen försvann den. Samma hände med en bil för 200k$.


Som jag förstått det så är det inte meningen att bilar som du köpt skall fungera på samma sätt som karaktärernas "default-bilar", utan att du måste spara dem i garaget för att de skall sparas.

Hade personligen hellre haft ett system där du faktiskt fick välja/ändra din default-bil. Som det är just nu så har Michael en Tornado ståendes i sitt garage som använts sammanlagt en gång, när han och Franklin åkte på strippklubb.
To Dare is To Do
  • 0
Tack vare Michaels förbannade villagarage har nu min krompläterade Super Diamond försvunnit, samtidigt som garageporten återigen slutat fungera.

"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar Humanisten:
Jag har 100 hos både Michael och Trevor. Jetplan svajar inte lika mycket, men stuntplanet skakar mer än gelé i en hoppborg.

Skitsystem är det.

Eller så är du en förbannat dålig förare.
  • 0
Citerar Andy:
Skitsystem är det.
Eller så är du en förbannat dålig förare.


Det är något jag faktiskt vet att jag inte är.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Andy
  • Andy
Citerar Humanisten:
Citerar Andy kitsystem är det.
Eller så är du en förbannat dålig förare.

Det är något jag faktiskt vet att jag inte är.

Skämt å sido, det är väl en smaksak antar jag. Som någon nämnde tidigare så känns helikoptrarna nästan svårare att manövrera än flygplanen.
  • 0
Citerar ante900310:
http://www.youtube.com/watch?v=NvEp11B83wM

Härlig video

Haha ja verkligen. Skönt att man kan gömma sig i buskarna
  • 0
Citerar Andy:
Det är något jag faktiskt vet att jag inte är.
Skämt å sido, det är väl en smaksak antar jag. Som någon nämnde tidigare så känns helikoptrarna nästan svårare att manövrera än flygplanen.


Med helikoptrar så hjälper skills en del. Efter att ha flygit under alla broar med Michael som har 100 i flying för mig så hoppa jag över till Franklin med cirka 20. Skulle ta honom för att jaga sndra collectibles, det gick inte bra då det nästan var omöjligt att landa då den skumpade runt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
De flesta som säger att flyg/helikopter styrning är jobbig: I feel you. Har precis hållt på lite mer med båda och trots level 100/100 i flygning så är det fan inte njutbart alltså. Att köra bil är guld i jämförelse och jag klagade på det innan

Trodde fan motion sensorn var på eller något, rör ju runt av sig själv
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200218557-Ve
hicles-disappearing-from-the-GTA-V-garage-or-losing-upgrades

Skönt att höra, även fast det var självklart att det skulle patchas

Grymt
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
SlutSpoiler:Jag valde alternativ C.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Bara jag som saknar poliserna, när man inte är jagad... Liksom vart är dom? Inga på gatan och ett fåtal på vägen
  • 0
Citerar williamcool:
Bara jag som saknar poliserna, när man inte är jagad... Liksom vart är dom? Inga på gatan och ett fåtal på vägen


Håller med
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar williamcool:
Bara jag som saknar poliserna, när man inte är jagad... Liksom vart är dom? Inga på gatan och ett fåtal på vägen


De håller mest till på polisstationera. But that's it...

Har upptäckt en skitirriterande bugg som hela tiden händer. Ibland när jag byter till någon av karaktärerna så blir de genast efterlysta. Så sjukt frustrerande...
The knife master
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!