Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Fick min som har förbokat. Försöker skriva in Atomic Blimp reedem code på PS Store men den funkar inte.
  • 0
Okej. Jag älskar Trevor. Han är fantastisk att byta till ibland.

Citerar kristianss4:
Humanisten

Det förstår jag. Men hur vet jag att jag INTE har installerat den ? Hur går det till när man installerar den ? Jag fick inga alternativ när jag la in den.

Jag ber om ursäkt för för min bristande kunskap när det gäller Xbox.


Om du inte fick en mätare är den inte installerad.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Okej, Men anledningen att installera den är för att spela utan skiva antar jag ?
Forza Inter <3
  • 0
Citerar kristianss4:
Okej, Men anledningen att installera den är för att spela utan skiva antar jag ?


Playskivan måste ju naturligtvis vara i konsolen för att du ska kunna spela.
  • 0
Ungefär hur lång tid tar det att låsa upp Trevor?
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Frågar igen: Någon som klurat ut garage-systemet? Michaels bil är nu borta.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar vicente:
Citerar kristianss4 kej, Men anledningen att installera den är för att spela utan skiva antar jag ?

Playskivan måste ju naturligtvis vara i konsolen för att du ska kunna spela.


Okej, Vad är fördelarna då med att installera playskivan ? Av det jag har läst så är det bara nackdelar...
Forza Inter <3
  • 0
Citerar kristianss4:
Okej, Men anledningen att installera den är för att spela utan skiva antar jag ?


Du menar install-skivan? Eller varför man installerar 360-spel över huvud taget? Det sist nämnda är att konsolen använder läsaren mindre och bli tystare. Skivan måste fortfarande vara i dock.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Älskar verkligen fight systemet.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Någon som köpt spelet genom PS Store? Vad kostar det? Skulle tyvärr vara en tillfällig lösning, men då måste man försöka bli av med fysiska spelet först. Eller så får man ta och köpa sig ett av de senaste fula ps3 med flash minne på elgiganten.
Bara 1500 :/ Och jag som är student xD
  • 0
Löste problemet med de tysta bilarna (problem och problem) genom att sänka ljudet på musiken, ha den på max på den andra och sen höja lite på TV:n.

Citerar Inarion:
Någon som klurat ut garage-systemet? Michaels bil är nu borta.


Jag har bara parkerat bilen utanför hans hus, så står den kvar där sen, antingen framför huset eller utanför på gatan. Har inte testat att ställa in i garaget ännu.

Tillagt 2013-09-17 21:06:
Citerar Gangsta_D:
2: Hur fasen ska man kunna få guld på skjutbanan?


Så svårt är det väl ändå inte? Fick silver ganska så enkelt.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Humanisten

Tack för hjälpen och infot ! Blev lite orolig att jag automatiskt installerade Playskivan när jag satte i den.

Dock vet jag nu att man måste installera den genom dashboard.

tack igen !
Forza Inter <3
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Spoiler


Spoiler:Bytte till Franklin en gång, så gick han precis ut från en strippklubb. Michael satt på ett dyrt café med sin fru när jag bytte till honom en annan gång. Riktigt snyggt.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Jag har bara parkerat bilen utanför hans hus, så står den kvar där sen, antingen framför huset eller utanför på gatan. Har inte testat att ställa in i garaget ännu.


Har två stulna bilar i Michaels garage, fungerar finfint. Hans svarta sedan står ju i princip alltid på uppfarten också.
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Citerar grandtheftauto4life:
Har två stulna bilar i Michaels garage, fungerar finfint. Hans svarta sedan står ju i princip alltid på uppfarten också.


Mini:n står ju alltid där med.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Någon mer med problem med blimp koden? Testat vanliga och amerikanska.
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar Inarion:
Frågar igen: Någon som klurat ut garage-systemet? Michaels bil är nu borta.


Jag har då inte förstått mig på det ännu...

Citerar Legacy:
http://www.rockstarannouncement.com/#sthash.4d0OMy6S.F6iFU3
ZZ.dpbs

Kan det vara PC-utannonseringen tro? Lägg märke till att det står PC DVD ROM SOFTWARE mellan varje bildskiftning strax under "days" och "hours".


Så fejk det kan bli.
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar kristianss4 et förstår jag. Men hur vet jag att jag INTE har installerat den ? Hur går det till när man installerar den ? Jag fick inga alternativ när jag la in den.

Gör du det inte aktivt så är det inte installerat.
Citerar dbmmm:
Någon mer med problem med blimp koden? Testat vanliga och amerikanska.


Strulat för mig plus en helsikes massa annat folk.
  • 0
Är det bara för mig som frame raten är extremt dålig ibland när man kör igenom downtown på dagen? Installerade spelet på ett långsamt usb-minne. Kan det påverka fps:en? Spelar på Kexbox btw.
  • 0
Finns det inget sätt man kan spela ifruit utan smartphone? Känns som att jag missar något najs.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Hur är det nu då med frame raten? Jag kör på en Xbox 360 Pro, har varit med ett tag, och GTA IV är lite irriterande att spela. Har hört både bu och bä om GTA V, men hur flyter det? Och hur många GB är installationen på?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Hur är det nu då med frame raten? Jag kör på en Xbox 360 Pro, har varit med ett tag, och GTA IV är lite irriterande att spela. Har hört både bu och bä om GTA V, men hur flyter det? Och hur många GB är installationen på?


Cirka 8GB installation. Läs Digital Foundrys artikel angående performance.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Cirka 8GB installation. Läs Digital Foundrys artikel angående performance.


Helvete! Blir att gå korståg genom hårddisken för att ens ha en chans, det här blir knepigt.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Finns det inget sätt man kan spela ifruit utan smartphone? Känns som att jag missar något najs.


Jag kan inte ens logga in för tillfället.
  • 0
Aight. Efter ungefär 12 timmar med spelet har jag helt ändrat uppfattning. Det är fantastiskt.

Ovanligt svårt att komma in i dock, för ett Rockstarspel.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!