Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Humanisten:
Kan försöka få honom att se ut som Walter White


"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Humanisten:
Men digitala sport events borde gå att ordna när tillräckligt många spelare kommit igång med GTA Online!


Absolut. Gäller bara att öva upp sig, har ingen koll på hur golfspelandet fungerar i GTA V men jag är i alla fall katastrofalt dålig på golf i TBOGT.

Kanske får satsa på tennis istället.
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Citerar grandtheftauto4life:
Absolut. Gäller bara att öva upp sig, har ingen koll på hur golfspelandet fungerar i GTA V men jag är i alla fall katastrofalt dålig på golf i TBOGT.

Kanske får satsa på tennis istället.


Jag behöver öva lite oavsett vad
Och jag får försöka jaga reda på folk att hjälpa till att organisera det hela med. Har ingen erfarenhet av att ordna sådant.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
http://www.grantland.com/blog/hollywood-prospectus/post/_/id/86
816/grand-theft-auto-continues-to-treat-female-gamers-like-roadkil
l-with-latest-installment

Jag blir spyfärdig av sådana här människor


Men gud -.-
Jag ser gärna en kvinnlig protagonist i GTA någon gång (skulle vara intressant och awesome), men det ska inte tvingas in i spelet bara för att.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag ser gärna en kvinnlig protagonist i GTA någon gång (skulle vara intressant och awesome), men det ska inte tvingas in i spelet bara för att.


Absolut. I GTA V hade det nog funkat, speciellt då det är 3 karaktärer man spelar som.
Men att hon som skriver "artikeln"/hatbrevet känner sig så... förnedrad för att det inte finns någon kvinnlig karaktär är ju bara pinsamt och sättet hon skriver på gör en ju bara förbannad...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Absolut. I GTA V hade det nog funkat, speciellt då det är 3 karaktärer man spelar som.
Men att hon som skriver "artikeln"/hatbrevet känner sig så... förnedrad för att det inte finns någon kvinnlig karaktär är ju bara pinsamt och sättet hon skriver på gör en ju bara förbannad...


Indeed...
Undrar vad vi kan se för DLC till GTA V, för om de skulle släppa något som påminner om Episodes till GTA IV så finns det ju en chans att vi får köra med en kvinnlig karaktär i det spelet någon dag.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jaha 100 % chans att man kommer få GTA V på måndag, nice
Evil Is Back
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag vill ge Michael en goatee
Kan försöka få honom att se ut som Walter White

Då sätter jag på ett par brillor på Franklin och sätter på honom en gul skjorta och slips, så han ser ut som Gus Fring
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar HellSpawn:
Jaha 100 % chans att man kommer få GTA V på måndag, nice


Dårå?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Citerar HellSpawn:Jaha 100 % chans att man kommer få GTA V på måndag, nice

Dårå?


De har ju skickat idag så.
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
De har ju skickat idag så.


Det är nog ingen garanti.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Gta 5 med breaking bad touch!
i'll Be Back
  • 0
50 timmar kvar nu typ...
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar HellSpawn:
Jaha 100 % chans att man kommer få GTA V på måndag, nice

Posten jobbar inte på helger
  • 0
Citerar xKyleN:
Posten jobbar inte på helger

Och på nåt sätt får jag ändå tidningen på mondag...
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Citerar ante900310:
Citerar xKyleN osten jobbar inte på helger
Och på nåt sätt får jag ändå tidningen på mondag...


Nu är det ju dock inte posten som delar ut din morgontidning.
  • 0
Xboxen iaf inte kommer kunna lira GTA V utan problem!

Hittade det på http://www.cinemablend.com/games/GTA-5-Leaked-Footage-Confir
ms-Current-Gen-Console-Limitations-59092.html


Vill ni slippa spoilers kolla bara 12:40 till 13:10 då det syns att xbox har svårt att hänga med spelet. Den laddar in texturer, skuggor till och med modeler för långsamt utan istället "poppar" de in några sekunder efter de borde!

http://www.dailymotion.com/video/x14ocgp_gta-5-gta-v-leaked-ga
meplay-xbox-360_videogames


Återstår att se om PS3:an lider av samma problem!

Edit: Och där var videon borta!
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Citerar Playarn:
http://www.grantland.com/blog/hollywood-prospectus/post/_/id/86
816/grand-theft-auto-continues-to-treat-female-gamers-like-roadkil
l-with-latest-installment

Jag blir spyfärdig av sådana här människor


Det var väl inte så hemskt det där. När jag första gången läste att det skulle blir tre spelbara karaktärer tänkte jag, "varför inte slänga in i alla fall en kvinna i den spelbara trion".
Tycker inte heller Houser hade någon bra förklaring på varför det saknas kvinnliga huvudkaraktärer. Brott begås ju av females också.
Men jag kommer såklart spela GTA V, förbokat och allt. Det kommer bli awesome!
Mmm, Melody...
  • 0
Citerar ante900310:
Xboxen iaf inte kommer kunna lira GTA V utan problem!

Hittade det på http://www.cinemablend.com/games/GTA-5-Leaked-Footage-Confir
ms-Current-Gen-Console-Limitations-59092.html

Vill ni slippa spoilers kolla bara 12:40 till 13:10 då det syns att xbox har svårt att hänga med spelet. Den laddar in texturer, skuggor till och med modeler för långsamt utan istället "poppar" de in några sekunder efter de borde!

http://www.dailymotion.com/video/x14ocgp_gta-5-gta-v-leaked-ga
meplay-xbox-360_videogames

Återstår att se om PS3:an lider av samma problem!


LOD pop-ins är typ något serien lidit av sedan GTA III. Så länge en hel skyskrapa inte hoppar upp framför mig när jag flyger (jag tittar på dig, San Andreas) så är jag ganska avtrubbad för sånt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
LOD pop-ins är typ något serien lidit av sedan GTA III. Så länge en hel skyskrapa inte hoppar upp framför mig när jag flyger (jag tittar på dig, San Andreas) så är jag ganska avtrubbad för sånt.

Som sagt inte bara LOD som tar tid att ladda utan suggornas generering och modeler också men det där är ju absolute spelbart, tänkte bara att folk skulle vilja veta att den har några problem!
Varför välja konsol då man kan ha alla?
  • 0
Citerar Någothäftigtnamn:
Citerar ante900310:Citerar xKyleN osten jobbar inte på helger
Och på nåt sätt får jag ändå tidningen på mondag...

Nu är det ju dock inte posten som delar ut din morgontidning.

Fast posten jobbar ju på söndag kväll/natt till måndag morgon så något jobbar de ju med.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!