Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Offer:
Man ska fortsätta som Niko Bellic!


isåfall i en ny stad. Skulle vilja se han vara i Vice city.
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar Offer:
Man ska fortsätta som Niko Bellic!

Nej, jag är trött på den där polacken.

Citerar Offer:
Någon som kan visa bilder på Detroit, som jag såg många skrev?

Justfuckinggoogleit. Men annars så kan jag ju upplysa dig om att förutom GM:s högkvarter så är i stort sett hela staden ett förfallet ghetto.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Ett Ghetto vill jag inte ha med. Vill inte ha som San Andreas.

Och en till sak:

Ta tillbaka K-rose eller någon kanal med country. Och även en med rockabilly som Elvis, Jerry Lee Lewis, Chuck Berry, Eddie Cochran, Johnny Cash osv.

Kom inte Niko från Ryssland?
  • 0
Han kom från Serbien.
Make war, not love
  • 0
Whatever, poängen är att han redan haft sitt spel.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Whatever, poängen är att han redan haft sitt spel.


Jag gillade han. Han borde fortsätta, han var utmärkt. Mycket bättre än den där jävla CJ iaf.
  • 0
Visst, men nu tror jag inte att alla GTA-spelare ogillar svarta människor bara för att du gör det.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Har jag sagt att jag ogillar negrer?
  • 0
Jga vill spela som Asiat i chinatown Älskar Chinatown wars, kan vara det
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Jo, jag ser hellre ny karaktär faktiskt... För rockstar är så bra på att berätta karaktärer. Jag menar ävem om man inte gillar t.ex. CJ så var han ju än¨å bra berättad och framställd.

Jag vill spela som eminem i detroit , men seriöst så finns det ju hur många städer som helst man kan göra. Jag hoppas på Paris, Rom eller London men jag tror på USA, har redan förklarat varför.
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Citerar Offer:
Har jag sagt att jag ogillar negrer?


Tracka inte på din mamma:p
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Offer:Har jag sagt att jag ogillar negrer?

Tracka inte på din mamma:p


Va?

Puddingface: Jo, han vart ju bra berättad och framställd, helt klart, alla GTA-karaktärer har blivit det. Men jag vill inte spela som någon hiphoppare som eminem, lr något liknande.
  • 0
Citerar Offer:
Va?


Läste helt fel, borde inte läsa forum innan klockan 10 på dagen
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag vill verkligen se Irland. Irländsk maffia, IRA, katoliker vs protestanter - you get the point.

En helt ny huvudperson, tack.
To Dare is To Do
  • 0
Jag hoppas verkligen att de INTE lämnar USA. I princip hela serien (GTA London var ju som sagt i... London) har kretsat kring amerikansk popkultur och samhällskritik. Det är en bra trend som jag hoppas de inte bryter. Hur intressant är det att bara drälla runt i en trist europeisk stad på irland eller östeuropa (plus att det skulle vara svårt att få in humorn i det hela). Och att återvända till London är bara malplacerat. Skulle verkligen inte vilja springa runt och i princip bara höra underklassengelska och se gamla och inte fullt så imponerande hus.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Offer:
Citerar Humanisten:
Citerar Offer:Har jag sagt att jag ogillar negrer?

Tracka inte på din mamma:p


Va?

Puddingface: Jo, han vart ju bra berättad och framställd, helt klart, alla GTA-karaktärer har blivit det. Men jag vill inte spela som någon hiphoppare som eminem, lr något liknande.


eminem grejen var ett skämt...Jag bara gillar eminem...

De kanske ska testa typ en hårdrockare? Men hårdrockarmaffia låter bara dumt, men till exempel niko hade inte mycket musik att göra bortsett från att han lyssnade på den där radiokanalen
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Citerar Puddingface:
De kanske ska testa typ en hårdrockare? Men hårdrockarmaffia låter bara dumt,


Kan man inte räkna in The Lost and Damned till det typ
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Hoppas bara inte på Nico -.-
http://team-enigma.co.uk
  • 0
Citerar RobAjjn:
Hoppas bara inte på Nico -.-


De brukar introducera nya karaktärer i alla de nyare spelen (tydligen var det "Claude" i de tidigaste enligt någon). Men vad är det för fel med Nico, han har en jordnära personlighet som spöar CJ med hästlängder enligt mig.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Det här handlar inte om Niko VS CJ... Det handlar mer om ny person VS gammal person...

Jag tycker som sagt en ny intressant person.

Men btw alla utom Niko i IV:s generation hittills har styrts av en del musik eller influerats av den, Gay tony har ju typ Pop eller dansmusik och Johnny är ju mer hårdrock, så nästa är nog också en musikperson...
Is a man not entitled to shoot another man in the face?
  • 0
Citerar Puddingface:
så nästa är nog också en musikperson...


Indisk popmusik
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
De kommer med största sannolikhet göra ett nytt Vice City i nästa spel (yes!), sedan efter det blir det San Andreas. Sedan börjar hela karusellen om igen med Liberty City till nästa generation och så vidare. Det kommer vara nya personligheter i varje spel. Om de mot förmodan återanvänder någon person så kommer det bli Nico eftersom han fortfarande "har ett ben att plocka" efter tragedin i slutet av IV. Alla andra karaktärer har i stort sätt gått från smågangster till maffiaboss i alla spelen.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Skulle också vilja se en ny person, kanske en vanlig familjefar som råkar hamna i trubbel med någon maffia. Som går från att tycka att köra mot rött är en dödsynd till att gå omkring med ett jäkla maskingevär och slakta gangsters.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Skulle också vilja se en ny person, kanske en vanlig familjefar som råkar hamna i trubbel med någon maffia. Som går från att tycka att köra mot rött är en dödsynd till att gå omkring med ett jäkla maskingevär och slakta gangsters.

Haha, låter faktist intressant.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Citerar Mr Fizhman kulle också vilja se en ny person, kanske en vanlig familjefar som råkar hamna i trubbel med någon maffia. Som går från att tycka att köra mot rött är en dödsynd till att gå omkring med ett jäkla maskingevär och slakta gangsters.

Haha, låter faktist intressant.


Håller med, skulle vara lite omväxling.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!