Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Känner mig lite orolig över långa laddningstider och otroligt dåligt framerate. Spelet ser allt för mäktigt/stort och snyggt ut för att mitt gamla PS3 ska orka med.
KO
  • 0
Bokad special edtion hos gamestop(fanns inte hos webhallen ) för ca 2 månader sen, hämtar den 17 september
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Det har nu läckt ut lite gameplay från en Vine användare kallad Jsticks11.

GTA V tråden från reddit sammanfattar de klipp som lagts ut, dock är det en del spoilers för er purister.

Här hittar du några rabattkoder att använda ingame som man får genom att "stalka" vissa butiker i Rockstars nya sociala tjänst, Lifeinvader.
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar texmex8:
Känner mig lite orolig över långa laddningstider och otroligt dåligt framerate. Spelet ser allt för mäktigt/stort och snyggt ut för att mitt gamla PS3 ska orka med.

Framerateproblem kommer det garanterat att vara, speciellt till PS3 versionen. Just därför man väntar tills PS4 versionen släpps med bättre grafik och framerate
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Framerateproblem kommer det garanterat att vara, speciellt till PS3 versionen. Just därför man väntar tills PS4 versionen släpps med bättre grafik och framerate


Garanterat? Säger inte att det blir 60 fps, men det är med stor sannolikhet spelbart.
Men är man grafikkåt är det bara att vänta.
  • 0
Citerar Danny 217:
Framerateproblem kommer det garanterat att vara, speciellt till PS3 versionen. Just därför man väntar tills PS4 versionen släpps med bättre grafik och framerate


Varför skulle det vara mer problem till Playstation 3 än Xbox 360?
  • 0
Citerar Aaandy:
Varför skulle det vara mer problem till Playstation 3 än Xbox 360?


För det är den vanliga klichén i mångas ögon.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Danny 217:Framerateproblem kommer det garanterat att vara, speciellt till PS3 versionen. Just därför man väntar tills PS4 versionen släpps med bättre grafik och framerate

Varför skulle det vara mer problem till Playstation 3 än Xbox 360?


Hoppas att båda konsoler får en njutbar upplevelse
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Aaandy:Varför skulle det vara mer problem till Playstation 3 än Xbox 360?

För det är den vanliga klichén i mångas ögon.


Dock så tror jag faktiskt inte att det kommer vara så i det här fallet
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Dock så tror jag faktiskt inte att det kommer vara så i det här fallet


Jag är lite åt det hållet jag också. Förhoppningsvis har vi rätt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
5 dagar kvar! Nu försöker man verkligen göra något, i princip, hela tiden så tiden flyter på!
  • 0
GTA V bilkrasch

GTA IV bilkrasch

Om man jämför dessa två klipp så tycker jag inte att de visuella skadorna på bilen är så enormt annorlunda. Sedan att karaktären flyger ut genom rutan i IV ger en upplevelse att det ser värre ut är en annan femma.

Påtal om ingenting förresten. Jag har bokat det till PS3 och jag kommer med säkerhet att köra online när det släpps. Finns det något GR gäng som man kan joina? Kan påpeka på en gång att jag inte har mic varken till datorn eller PS3, men skoj kan man ha ändå
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Ni som säger att spelet kommer vara bättre på 360 får tänka om lite. Jag tyckte mäki gav ett väldigt bra svar på min fråga i brevlådan som alla ni tvivlare bör läsa. Ta inte för givet att spel alltid är "bättre" på 360 och i det här fallet verkar det vara tvärtom om vi ska tro käre mäki.
http://www.gamereactor.se/brev/297544/Varf%F6r+visas+GTA+V
+p%E5+Playstation+3%3F/
  • 0
Citerar simme94:
Ni som säger att spelet kommer vara bättre på 360 får tänka om lite. Jag tyckte mäki gav ett väldigt bra svar på min fråga i brevlådan som alla ni tvivlare bör läsa. Ta inte för givet att spel alltid är "bättre" på 360 och i det här fallet verkar det vara tvärtom om vi ska tro käre mäki.
http://www.gamereactor.se/brev/297544/Varf%F6r+visas+GTA+V
+p%E5+Playstation+3%3F/


Tror, som jag sagt tidigare, det nog Inte kommer vara någon markant skillnad. Vi får vänta och se helt enkelt!
  • 0
Citerar Franklinscott:
Citerar simme94:Ni som säger att spelet kommer vara bättre på 360 får tänka om lite. Jag tyckte mäki gav ett väldigt bra svar på min fråga i brevlådan som alla ni tvivlare bör läsa. Ta inte för givet att spel alltid är "bättre" på 360 och i det här fallet verkar det vara tvärtom om vi ska tro käre mäki.
http://www.gamereactor.se/brev/297544/Varf%F6r+visas+GTA+V
+p%E5+Playstation+3%3F/

Tror, som jag sagt tidigare, det nog Inte kommer vara någon markant skillnad. Vi får vänta och se helt enkelt!


Ja det tror inte jag heller men försöker bara tala om för folk att inte vara så förhastade och om spelet skulle vara "bättre" på något av konsolerna så skulle det troligtvis vara ps3 versionen..
  • 0
Citerar simme94:
Ja det tror inte jag heller men försöker bara tala om för folk att inte vara så förhastade och om spelet skulle vara "bättre" på något av konsolerna så skulle det troligtvis vara ps3 versionen..


Troligtvis, Japp !
  • 0
Citerar Danny 217:
Framerateproblem kommer det garanterat att vara, speciellt till PS3 versionen. Just därför man väntar tills PS4 versionen släpps med bättre grafik och framerate


Bla bla bla, varsågod och vänta ett halvår eller något. Blir extra kul att vänta när alla andra snackar om spelet liksom. Lycka till!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Vad säger ni om ett svenskt GR-crew på Social club?
I get bad feelings about stuff
  • 0
Citerar k4duty:
Vad säger ni om ett svenskt GR-crew på Social club?


Jag är lätt på
  • 0
Nu är det inte långt kvar, om bara några timmar kan man nog pre-loada spelet från PSN.

Citerar k4duty:
Vad säger ni om ett svenskt GR-crew på Social club?


Låter som något som jag skulle gilla Vet inte riktigt hur det fungerar med Crews osv dock


Kör på Playstation iaf, Psn är Vickzt
  • 0
Citerar k4duty:
Vad säger ni om ett svenskt GR-crew på Social club?


Om jag inte kört en egen crew med några kompisar så hade jag varit på.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!