Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar norkalfen:
Vad gillar folket här mer, Gay Tony eller GTA 4? Själv föredrar jag Gay Tony.


GTA 4 alla gånger.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar norkalfen:
Vad gillar folket här mer, Gay Tony eller GTA 4? Själv föredrar jag Gay Tony.


Och jag föredrar San Andreas.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar norkalfen:
Vad gillar folket här mer, Gay Tony eller GTA 4? Själv föredrar jag Gay Tony.


Vice City.
Men om det står mellan Gay Tony och GTA IV så blir det nog IV.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar norkalfen:
Skrivet 2013-04-09 02:56


Gillade GTA IV och har inte testat Ballad of Gay Tony än. Föredrar nog Ballad of Gay Tony över Lost and Damned i alla fall tror jag.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Synd att inte IV har super punch fusket från Tbogt
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Synd att inte IV har super punch fusket från Tbogt


Den är ju skit tråkig.
  • 0
Citerar Dominus Albanae:
Den är ju skit tråkig.


Varför tycker du det? Jag tycker att det är skitkul att sparka iväg dom där tjocka mc knuttarna och mosa bilar totalt
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Varför tycker du det? Jag tycker att det är skitkul att sparka iväg dom där tjocka mc knuttarna och mosa bilar totalt


Vad ska man till fusk till? Aldrig roligt om man kör GTA, och dessutom blir man ju uttråkad rätt fort då. Dock hade San Andreas rätt roliga fusk som ett då man får allt folk att bli beväpnad och attackera dig.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Vill att det ska vara så realistiskt som möjligt. Saker som äta, sova, media, vapen mm
  • 0
Citerar AG Jati:
Vad ska man till fusk till?


Tja.. Som exempel så är just super punch inte ett fusk som sabbar skojfaktorn i spelet, snarare tvärtom. Jag tycker iallafall att det är kul att kunna sparka in motorhuven på en taxi och se minen från chauffören när hans bil sitter fast i asfalten.

Citerar AG Jati:
Aldrig roligt om man kör GTA, och dessutom blir man ju uttråkad rätt fort då.


Nja, jag tycker faktiskt tvärt om, fusk kan bidra med många roliga timmar. Som fusket du skrev om att folk får vapen och attackerar en. Det är ju ett roligt fusk, precis som flygande bilar och super bunny jump.


Citerar YooTobeAce:
Vill att det ska vara så realistiskt som möjligt. Saker som äta, sova, media, vapen mm


Jag håller med, ju mer realism, desto roligare. Ta tex det här med att vara tvungen att tanka, då fyller ju bensinstationer en funktion, sen om folk är så lata att dom inte orkar köra dit och tanka, hur jobbigt kan det vara

Samma sak med att äta, måste man äta minst en gång om dagen så fyller ju alla matbutiker en funktion, för vem här brukar åka och äta mat på Burger shot varje gång livet är lite fjuttigt?

Sova känns dock som ett störande moment, iallfall om man måste göra det inom en viss tid. Då har man ju tex ingen tid alls att utforska världen på nätterna. Men att kunna sova är ju något som garanterat kommer att vara med

Kör dom vapendesignen som i Max Payne 3 så blir jag överlycklig. Jag tycker fakstiskt att vapnen i IV är så tråkiga, livlösa, stela och låter som ärtpistoler >.<
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Det ända fusket som jag tycker var värt att använda i San Andreas var väl den när alla attackerar alla och det liksom blir uppror överallt. Sjukt kul var det.

Det är ett fusk jag hoppas att jag får ta del av i GTA V. Hade varit så sjukt kul.
  • 0
Fusk är något jag tar till när spelet blir tråkigt i sin grundläggande/riktiga form. Ett av de roligaste minnena jag har av fusk i GTA: San Andreas är ifrån den gången jag fick tåget att sväva högt upp i luften, efter att ha glidit ur rälsen på grund av för hög hastighet.

Citerar YooTobeAce:
Vill att det ska vara så realistiskt som möjligt. Saker som äta, sova, media, vapen mm


Nja, det funkade väl i GTA: San Andreas, men tror att det hade blivit på tok för krångligt och jobbigt i fyran. Det är vissa stunder som jag "rollspelar" i GTA-serien, men inte tillräckligt ofta för att det ska bli en viktig och central del av spelet.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Hoppas att man kommer att kunna spela på hästar igen, glömmer aldrig när jag blev multimiljardär i SA efter att ha spelat på hästar x)

Blir även riktigt överlycklig ifall monstertrucken kommer tillbaka!

Hoppas att det blir möjligt att gå in i fler byggnader, iallafall som typ butiker, bensinstationer, polishus osv.. Alltid kul att starta kaos i sjukhuset i IV
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar momolä:
Ny trailer (trailers?) den 30e!


Påminn mig inte! Jag kommer inte att ha tillgång till internet så det blir ingen trailer för mig inte!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Påminn mig inte! Jag kommer inte att ha tillgång till internet så det blir ingen trailer för mig inte!


Du kan ju alltid titta på GR i mobilen.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Nya trailers och en massa ny information under nästa vecka, kommer bli en härlig vecka indeed! Känns inte likt rockstar och släppa så här mycket info på en gång.

En dröm vore ju att de gör det pga av att de skulle ha flyttat fram släpp datumet...
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Citerar kahuna:
IGN har sett spelet och kommer på torsdag prata om det.

http://www.ign.com/articles/2013/04/27/ign-live-presents-gta-5-ch
aracter-trailers


Tål inte IGN.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Vilken tid imorgon kommer trailern?
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Vilken tid imorgon kommer trailern?


11 am est tror jag, vilket är cirka kl 18 i Sverige om jag tänker rätt?
Tengo putas en mi casa!
  • 0
Citerar momolä:
17:00 svensk tid.


Idag? Jag trodde det var på torsdag.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Någon som lyckats få videon att starta än?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!