Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Grand Theft Auto V


Citerar Polar Bear:
Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time.

Red Dead Redemption all over again.

Nej men det kommer nog en sisådär 10 månader i efterhand som vanligt. Fan.


Och där sjönk min respekt för dem. De får skylla sig själva om spelet piratkopieras like there's no tomorrow. L.A. Noire sålde vad jag vet bra till PC?

Citerar Insidious:
Glad att jag äger en konsol, för spel är gjorda för konsoler. Bli inte förvånade ni med PC.


Bättre trollande än så kan du väl?
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
  • Phip
  • Phip
Antar att Rockstar inte gillar mus.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Overlorddd:
Blä. Jag som hoppades på en PC-optimering i klass med Max Payne 3.


Det lär vi få, tror jag. Glöm inte att Max Payne 3 även det släpptes en månad senare till PC.

Citerar Bankar:
Och där sjönk min respekt för dem.


Alltså. Jag tycker ändå det är okej om de tar en månad extra, och sedan verkligen lyckas med PC-versionen, som med Max Payne. Om det nu är en månad, och inte tre månader.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
PC är kass, fint att Rockstar rockar.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Är inte förvånad. Rockstar brukar alltid släppa spelen till PC några månader efter konsol premiären.
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Alltså. Jag tycker ändå det är okej om de tar en månad extra, och sedan verkligen lyckas med PC-versionen, som med Max Payne. Om det nu är en månad, och inte tre månader.


Sker det på samma premisser som Max Payne 3 så kan jag leva med det. Men allt detta grundar sig trots allt på att Rockstar fortfarande inte litar på PC-skaran än idag. De fruktar fortfarande piratkopieringen.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Bankar:
Sker det på samma premisser som Max Payne 3 så kan jag leva med det. Men allt detta grundar sig trots allt på att Rockstar fortfarande inte litar på PC-skaran än idag. De fruktar fortfarande piratkopieringen.


Jupp, så är det. Though it's not helt obefogat.

En grej kan vi dock räkna med. En riktigt bra konsolversion. Alla spel RS har släppt har sett bra ut på konsol den här generationen (tror jag). Och Forza Horizon visade ju att man fortfarande, men rejäl optimering kan pressa ut en jävla massa ur konsolerna.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
GTA V har drabbats av en läcka (igen):

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=529486

Tillagt 2012-11-01 20:03:
Ser för bra ut för att vara fake så om detta stämmer kan vi räkna med en andra trailer inom 4 dagar.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Ser för bra ut för att vara fake så om detta stämmer kan vi räkna med en andra trailer inom 4 dagar


Hm, hur kan du vara så säker på det?
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Hm, hur kan du vara så säker på det?


Läs det bifogade pappret i forumet.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Läs det bifogade pappret i forumet.


Pappret var nog det enda som såg fake ut men man vet ju aldrig, hoppas på det bästa
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Liknande uppgifter har börjat dyka upp på olika ställen nu, detta är nog sant.

Bättre bild på snubben som hoppar fallskärm:



http://i.imgur.com/S2QX9.jpg
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Liknande uppgifter har börjat dyka upp på olika ställen nu, detta är nog sant.

Bättre bild på snubben som hoppar fallskärm:


Det är säkert sant, men hur kommer det sig att man lyckas läcka saker nu? kan det vara Rockstar som jävlas med oss så att vi är tysta och låter dom vara tro?

Längtar som fan nu!! Traktorn är nog det jag är absolut gladast över! dvs om detta är sant.

Snyggt fynd!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Det är säkert sant, men hur kommer det sig att man lyckas läcka saker nu? kan det vara Rockstar som jävlas med oss så att vi är tysta och låter dom vara tro?


Det verkar som att butiker har fått promotion-grejer i förväg.

Citerar Savagemessiah:
Längtar som fan nu!! Traktorn är nog det jag är absolut gladast över! dvs om detta är sant.


Eller hur, är det en liten by man kan se i bakgrunden tro? Eller kan det vara en farm kanske?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Eller kan det vara en farm kanske?


Det skulle vara awesome! Då kanske man åter igen kan sno skördetröskan
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Savagemessiah:
Det skulle vara awesome! Då kanske man åter igen kan sno skördetröskan


Haha, vore sjukt nice att åka runt i staden och strimla folk (i HD-grafik dessutom).
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Kossor till vänster bakom staketet, fasiken vad nice!
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
De har nu bekräftat att Trailer 2 är pågång och skulle säkert ha visats idag, men är nu försenad pga Sandy.

"We are working on a second trailer - unfortunately Hurricane Sandy has derailed our plans somewhat but we will have something to show soon. It's hard to be precise as we have no power whatsoever in our New York office. We hope everyone else in affected areas is doing okay."
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Fy fan vad trist att en jävla storm ska komma och förstöra. Fuck nature.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Trailer 2 "SOON". alltså om ca 3 månader ;P

Nej men det blir bara bättre och bättre, för att inte tala om hur jävla taggad jag är nu!!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar Polar Bear:
Fy fan vad trist att en jävla storm ska komma och förstöra. Fuck nature.


Ja, fyfan. Sen har ju en massa folk dött också, men det är inte lika viktigt.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Ja, fyfan. Sen har ju en massa folk dött också, men det är inte lika viktigt.


Varför skulle inte det vara viktigt? Här är det väl GTA V som diskuteras? Snacka om att dra slutsatser.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Snoken:
Sen har ju en massa folk dött också, men det är inte lika viktigt.


Nu var det väl ändå inte det som diskuterades här utan att orkanen orsakat en försening för trailern..
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Tjo! Har inte besökt tråden på ett tag, såg nu att nya bilder släppts. Vad tror folk om hunden, kommer man kunna skaffa sig en tax? Vore jävligt kul!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!