Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 5 spartan turneringar på xbox live


Hej.Undrar om någon här är medlem i någon spartan company i halo 5 och om du/din klan skulle vara intresserad av att spela mot min community/clan Angry Army när det fins tid och dag för det.I princip så kan vi vara 4v4 eller 8v8.Att bara spela halo och ha kul är det vikitigaste.Tanken e också att streama via titch när vi spelar.Min klan är en mix av sociala/casual spelare och tävlingsinriktade spelare. Kommentera på detta inlägg om någon spartan company e intresserad så tittar jag in så ofta jag kan.
  • 0
Jag är på. Suger på online men jag vill gärna spela med andra GR nördar.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar Nabil:
Jag är på. Suger på online men jag vill gärna spela med andra GR nördar.



okej bra. skriv din spartan company till mig och din xbox gamertag eller pma mig båda två så reder vi ut det.Fråga gärna andra i din spartan company om de är intresserade av detta och på tal om det heter min clan/andra spelcommunity: angry army så ni kan skicka ett pm via halowaypoint också om intresse hor er company finns
  • 0
Ska göras.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
förresten nabil. glömde nämna att den community jag e medlem i ajsa dvs angry joe show army, har 2 klaner, min heter angry army delta.Skicka gärna till båda. det borde stå msg leadership när du klickar på våra spartan company
  • 0
Okej, ska kolla.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
säg gärna till om du har lyckats så skriver jag tillbaks här om jag fått ett meddelande.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!