Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Vill ha; Master Chief Bust


Jag är ganska ny här i forumet och är lite förvirrad av systemet
Det finns en sak som jag vill diskutera och det är Halo Samplarprylar.
Detta är ju ett Halo forum, men ska man ta det här? eller finns det en för samplarprylar? eller kanske ett för dem som vill köpa samlarprylar? Hmm.
Jag gör ett försök!

Hej Hej!

Jag är en stor samlare av spelprylar och det finns en väldigt vacker Bust som jag har velat ha ett väldans tag nu. Den är gjord av ett företag som inte längre finns, och därför är det svårt att hitta den.
Om det finns någon vacker själ i detta forum som känner någon som är sugen på att sälja sin så får ni jätte gärna höra av er! [email protected] eller skicka ett privatmeddelande här.

Det är 1:2 scale Master Chief Bust från One2One Collectibles. Red och Blue spartan funkar också!

http://www.predatorstuff.com/blogimages/blog_halo_chief.jpg


När jag har skaffat denna kan jag dö lycklig!
Tack alla som läser detta ^^
  • 0
Citerar Johawna:
Jag är ganska ny här i forumet och är lite förvirrad av systemet
Det finns en sak som jag vill diskutera och det är Halo Samplarprylar.
Detta är ju ett Halo forum, men ska man ta det här? eller finns det en för samplarprylar? eller kanske ett för dem som vill köpa samlarprylar? Hmm.
Jag gör ett försök!


Detta är delen av forumet där Halo-serien står på fokus. Här kan du göra alla sorters trådar som handlar om just den spelserien

Citerar Johawna:
Det är 1:2 scale Master Chief Bust från One2One Collectibles. Red och Blue spartan funkar också!

http://www.predatorstuff.com/blogimages/blog_halo_chief.jpg


När jag har skaffat denna kan jag dö lycklig!
Tack alla som läser detta ^^


Jag hade också kunnat dö av lycka om jag fått vantarna på ett sådant vackert objekt!
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
eller hur! Helt fantastiska. Jag har haft chansen att skaffa den, men självklart har det inte varit läge - pengar vis. Så himla synd. Dom är inte lätta att hitta ^^
  • 0
Jag kan ju utan tvekan säga att om jag hade en sådan skulle den nog inte vara till salu. Lycka till i din sökning.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Haha, i know. Men vissa är beroende av pengar, och om man är det behöver man ibland sälja vackra grejer som denna Och då står jag här och väntar tills min dag kommer och jag får äntligen köpa den ^^
Tack så mycket!
  • 0
Citerar Johawna:
Haha, i know. Men vissa är beroende av pengar, och om man är det behöver man ibland sälja vackra grejer som denna Och då står jag här och väntar tills min dag kommer och jag får äntligen köpa den ^^
Tack så mycket!


Haha, så du bara sitter där och väntar på att någon ska gå och bli arbetslös och desperat nog att sälja sin käraste ägodel. Ja så kan man också göra
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
hmmmmmmmm. Du får det att låta ganska hemskt ^^;
uuusch. nejdå, jag önskar ingen arbetslöshet. men kanske en person som har gett upp och tycker att dom "vuxit upp" och måste släppa barnet inom sig, och sälja sin super awesome halo prylar Man önskar ju själv att man aldrig skulle komma till det stadiet..
  • 0
Om du hade en email till någon på det företaget hade du kanske kunnat fått tipps eller mer info.. Hmm oavsett lycka till en del saker får man vänta länge på!
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
företaget finns inte längre, så det skulle nog vara lite svårt Men smart idé i alla fall, tack! Ska tänka på det vid framtida jakter på samlarprylar ^^
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!