Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 5: Guardians


Citerar Spel_nörd:
5 dagar kvar till Collectors Edition och Halo 5-konsolen anländer. Så satans taggad!

Tillagt 2015-10-15 00:40:
Vart håller alla Halo-fans till? Det här forumet har ju verkligen dött ut helt. 😞


Läser Halo: New Blood.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag är nybliven halo spelare. Håller på klara ut de 4 första spelen, inför 5an. Inte kört så mycket mp och jag suger där haha. Är van bf spelare så är en omställning. Är dock grymt peppad på halo 5!
  • 0
Ser verkligen fram mot Halo 5, sitter och smy ger igenom MCC just nu och har riktigt roligt. Någon/några lite äldre lirare som har lust att joina? Ni vet, en annan är en "gammal" gamer med ungar och skit så det är lite mindre 1337 och mer "nä men oj oj oj".

Ser bra ut också att Elite kontrollen kommer samma dag som H5. !Köpt!

GT: Asylumkeeper
  • 0
Beror på om en 40årig gubbe som nyss hittat halo, snart klarat halva fjärde kampanjen duger? Har fru och 2 barn. Dock kan jag bli förbannad på mig själv då det gå dåligt

Har inte kört så mycket halo mp än. Har dock kört väldigt mycket mp i bf4! Gillar bf mest men halo är ett skönt sidospår.

Gt iceblood75
  • 0
8 dagar kvar! 😁
"There will be anoher time"
  • 0
Alla har fyra st att lira med den 27e? De jag brukade varva det med har gått över till PS4 eller PC tyvärr.
  • 0
Citerar iceblood:
Beror på om en 40årig gubbe som nyss hittat halo, snart klarat halva fjärde kampanjen duger? Har fru och 2 barn. Dock kan jag bli förbannad på mig själv då det gå dåligt

Har inte kört så mycket halo mp än. Har dock kört väldigt mycket mp i bf4! Gillar bf mest men halo är ett skönt sidospår.

Gt iceblood75


Ja för helvete det blir gott. Addar dig!
  • 0
Asylumkeeper, adda gärna mig. Har med två kids. Alvaries heter jag!
Mustig som fan
  • 0
Citerar Mustaren:
Asylumkeeper, adda gärna mig. Har med två kids. Alvaries heter jag!


Jag lägger till dig också
  • 0
Nu finns hela Halo 5-soundtracket att lyssna på. Är väl inte så där väldans imponerad. Visst är det ett litet uppryck jämfört med Halo 4 men det når inte upp till samma nivå som O'donnells alster.

https://soundcloud.com/343ndustries/sets/halo-5-guardians-origina
l-game-soundtrack


Tillagt 2015-10-19 16:27:
Föresten, ni får mer än gärna lägga till mig på Xbox Live. Lokritz heter jag där.
"There will be anoher time"
  • 0
Helvete vad bra musik. Min favorit är "blue team". Mmmmmmmmmm tasty shit.
  • 0
Citerar Asulymkeeper:
Helvete vad bra musik. Min favorit är "blue team". Mmmmmmmmmm tasty shit.


Lyssnade igenom det en gång till och lät lite bättre då. Fortfarande inte helt såld. "Blue Team" var ju en av de bättre låtarna. Förörigt så är den låten med i slutet på Halo 4, dock en aning omgjord.
"There will be anoher time"
  • 0
För att kunna förladda halo 5 måste man ha köpt det digitalt då?
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Citerar Super-Kirby:
För att kunna förladda halo 5 måste man ha köpt det digitalt då?


Yes. Har du det på skiva är det bara att tuta och köra.
"There will be anoher time"
  • 0
Ni gamlingar som hojtade till längre upp här i tråden. Lägg till mig med. 35+ och hela köret som man har på ålderdomens höst. Dålig aim, 1080p tv, dyra lurar o.s.v.

GT: Subita
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Nu finns hela Halo 5-soundtracket att lyssna på. Är väl inte så där väldans imponerad. Visst är det ett litet uppryck jämfört med Halo 4 men det når inte upp till samma nivå som O'donnells alster.

<a href="https://soundcloud.com/343ndustries/sets/halo-5-guardians-origina" target="_blank" rel="nofollow">https://soundcloud.com/343ndustries/sets/halo-5-guardians-origina
l-game-soundtrack


Tack för länk! Dåligt extra taggad man blev av att lyssna på detta då!

Håller med om att "Blue Team" var en av de bättre, otroligt mycket känsla i den låten! Men diggar det mesta faktiskt väldigt mycket!

Collectors och Elite Controller beställdes för ett tag sedan, the wait is almost over!
  • 0
Alright older dudes. Nu har jag lagt till er, någon som är sugen på lite MCC innan Halo5 kommer?
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Citerar Super-Kirby:För att kunna förladda halo 5 måste man ha köpt det digitalt då?

Yes. Har du det på skiva är det bara att tuta och köra.


Men man måste fortfarande installera det? Eller har har jag fått det om bakfoten?
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Nu är det bara dagar kvar. Jag håller på att explodera av förväntan. I helgen spelar jag in sista delen i min podserie där vi sammanfattar Halo-storyn från böcker och spel inför Halo 5. I tredje delen kommer även GRs skjutjärnsreporter Mathias Holmberg att medverka(om det aset orkar sig ur sängen innan midnatt en helgdag!)

Tidigare delar finns här. Hade varit kul med frågor att besvara. Vi kommer prata en del om saker runt spelen och när vi spelat multiplayer ihop under åren. Så frågor om allt rörande Halo.

http://videospelsklubben.se/vsk-gaiden-halo-ett-rymdepos-1/
http://videospelsklubben.se/vsk-gaiden-halo-ett-rymdepos-2/

Nej rövhatt va kul det ska bli.

Tillagt 2015-10-23 12:17:
Citerar Super-Kirby:
Citerar Spel_nörd:Citerar Super-Kirby:För att kunna förladda halo 5 måste man ha köpt det digitalt då?

Yes. Har du det på skiva är det bara att tuta och köra.

Men man måste fortfarande installera det? Eller har har jag fått det om bakfoten?


När du förköper det digitalt måste du ladda ner och installera spelet ja.
Wort, wort, wort!
  • 0
Citerar Super-Kirby:
Citerar Spel_nörd:Citerar Super-Kirby:För att kunna förladda halo 5 måste man ha köpt det digitalt då?

Yes. Har du det på skiva är det bara att tuta och köra.

Men man måste fortfarande installera det? Eller har har jag fått det om bakfoten?


Ja det måste man, det tillkommer även en dag 1 patch på 9 gb. Köper du det digitalt redan nu så kan du även ladda ner patchen redan nu och slippa bry dig om uppdateringen när det väl är dags att börja spela.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
ska skaffa halo 5 också. Behöver hjälp med VIKTIGT sak här: Det verkar inte finnas ett forum for halo esport så jag skriver detta här. Alla som har erfarenhet av att ha spelat halo mcc,vet det viktiga i vad halo är med power weapons och allt,taktik,kommunikation och ska skaffa halo 5.Jag försöker starta ett skandinaviskt halo 5 esport lag för att tävla om det händer, i lokala turneringar och internationella om vi får tiden över.Är du intresserad, citera mig och besvara det här eller bli medlem i min grupp så att vi kan starta diskussioner.Kom igen vi kan kanske bli det första halo 5 skandinaviska e-sport laget.Söker minst 3 spelare så att det blir 4 och du måste vara 16 år och äldre.Försöker prata med arena onlines ägare i malmö om denna möjlighet.Mer information finns här i beskrivningen.Tack: http://www.gamereactor.se/grupper/7923/
  • 0
Mindre än ett dygn till spelet släpps nu 😤
"There will be anoher time"
  • 0
Hej! Är det någon som har lust att spela igenom Halo 4 co op med mig? Så ja kan spela 5an som jag köpt
Get fit don't quit
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Föresten, ni får mer än gärna lägga till mig på Xbox Live. Lokritz heter jag där.


Du kommer alltid heta Trolleri, varesig du vil det eller inte ;)
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
ska nog se till att köpa Halo 5 nu till nästa vecka. Lägg gärna till mig om någon behöver en extra spelare! Gt: Raah PwR
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!