Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Söker mogna spelvänner.


Fan vad omogna ni är. Adda mig på Xbox, heter "XxXSnipinGFaGG0ttsXxX"
Avgångstidelag
  • 0
Någon som fortfarande kör Halo Reach ? xD
  • 0
Jag tar och bumpar den här tråden, bara för att jag vill dra igenom kampanjen i Master Chief Collection, på LASO playlist. Lägg till Ingstedt på Xbox One, så drar vi igång!
  • 0
Hejsan, är 17 år och vill ha några hyfsat bra att lira med. Team Slayer t.ex. Någon som är samarbetsvillig nog och inte endast väljer att går för kills, som går för vinns

Har ett krav att ha en mikrofon (Inte Kinect), inte kass och samarbete.

Adda DottyIndiana på Xbox Live, har någon blå drake som profil bild på Xbox, Skriv gärna ett medelande på Xbox innan ni bjuder in mig.
Tack för mig.
  • 0
Söker också lite äldre lirare att köra coop med! Sitter och myser med MCC just nu och skulle vilja lira lite legendary men är alldeles för byxis för att göra det själv hehe.

GT : Asylumkeeper
  • 0
Släng in en "följning" på mitt nick. Är betydligt äldre än dig.. Samma som användarnamnet här på GR.
  • 0
söker mogna spelvänner som har erfarenhet av att spela halo och snart halo 5. EXTRA: Om du är intresserad av spela lite/grinda och att tävla kanske lokalt i e-sport tävlingar om det lyckas etableras för xbox one i Arena Online tex i malmö och internationellt meddela mig personligen då jag söker 3 kamrater för att skapa lag.
  • 0
Precis som flera andra letar jag något äldre Halo-spelare att köra co-op och MP med, både i MCC och Halo 5.

GT: Schnuffi
  • 0
Jag vill adda de flesta av er. Jag suger på online men jsg diggar SP-lägena. Jag ska adda er under dessa dagar så om en viss YMIM (fråga mig inte vad det står för) addar er så bli inte skrämda. Yesssh.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Slänger upp min gamertag här med då. Kan ju vara lite intressant. Flawwoo heter jag. Adda på vettja!
Snootchie Bootchies, little nootchies!
  • 0
Jag tänker skaffa mig One och Halo-spelen till den, någonstans runt senvåren/sommaren. Då lirar jag gladeligen!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!