Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo Wars


Anders kan börja med hogs och tvinga dig att bygga turrets. Medan du gör detta tar hon en ny bas och kan pumpa warthogs dubbelt så snabbt och som alla vet så är gauss ganska bra. -.- Det är det hela i stora drag.
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • oejl
  • oejl
Okej, drygt. Varför börjar Ander med hogs?

Gick precis upp i Commander också. Ska försöka gå upp i General så snabbt som möjligt.
Jollz
  • 0
Därför att det är det man gör i 1v1 på nästan varje bana. Anders gör det dessutom bäst av alla.

Om du vill komma upp i general snabbt så kör deathmatch. Jag gick upp i general innan de satte ner det till 960 000. När spelet kom ut krävdes det 3 400 000, sen sänkte de det till 2 400 000 vilket kanske var okej men den senaste sänkningen var bara löjlig. Man kan gå upp i general på en månad om man bara spelar tillräckligt mycket. Jag har kört så mycket på mitt "main account" att jag har över 6 000 000 poäng nu
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Har nästan 250 speltimmar. Har inte spelat på länge nu men börjar faktist bli lite sugen att ta upp det igen.
"There will be anoher time"
  • 0
  • oejl
  • oejl
Älskar fan ODST. Så jävla najs att bara kalla ner fler och fler ODST när ens armé håller på att förlora.
Jollz
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Har nästan 250 speltimmar. Har inte spelat på länge nu men börjar faktist bli lite sugen att ta upp det igen.


Uppe i 1100 timmar nu tror jag....
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Citerar Bam-Bam123:
Uppe i 1100 timmar nu tror jag....


Svett <3
Some people believe in god, I believe in Hammarby!
  • 0
  • oejl
  • oejl
Ska nog ta och lira lite Halo Wars nu i veckan. Har tagit en liten paus från det, har mest spelar Vietnam och Breach.
Jollz
  • 0
Har inte spelat Halo Wars på ett ganska bra tag. Jag tror jag spelade det senast under jullovet. Borde spela lite mer, snart.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Säg bara till mig om ni vill köra, alltid sugen på HW



Haha Bajen <3
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • oejl
  • oejl
Om du vill så kan vi lira lite till helgen?
Jollz
  • 0
Gärna det, vore kul om vi kunde få ihop 6 pers och lira en massa privates =)
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Någon här som lirar Halo Wars ännu? Det är ett av de få spel jag själv spelar online men problemet är väl just det att jag är rätt så.. själv. Eller ensam, snarare. Vore kul om någon av er som spelar ville ta en match någon kväll.
  • 0
Jag spelar det fortfarande nästan varje dag =) Alltid sugen på att lira med folk, så "hit me up sometime!"
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Köpte Halo Wars men mitt internet var stört under den tiden, vill prova igen. Problemet är att jag inte har map packs och vill minnas att man mötte en hel del quitare
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Det händer att folk sticker i matcher hela tiden tyvärr. Av alla Halo Wars spelare så är 95% inkapabla till att hålla emot en rush och resignar därför inom de första fem minuterna.
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Blir helt gääälen på alla quitare, man är nästan tvunget att köra party teams om man ska slippa det.

Nån som har lust att köra genom kampanjen i co-op ev köra lite multiplayer så adda mig gärna.
"There will be anoher time"
  • 0
Om någon vill utmana mig 1v1, 2v2 eller 3v3 (Mina vänner och jag mot dig och dina vänner) så skicka gärna ett meddelande på Live. Eller om ni bara vill pröva olika "builds" och strategier så är jag gärna på
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
haha, det blir smisk då!
  • 0
Nja, om du menar att ni skulle få smisk så vet man aldrig, kör inte lika mycket längre så Om du menar tvärtom att ni skulle ge mig smisk så är det mycket möjligt, vilket jag hoppas på, älskar att möta en bra motståndare
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Någon som vill spela igenom kampanjen på legendary eller köra lite multiplayer?
"There will be anoher time"
  • 0
cool,Sounds good
www.pupu.se
  • 0
Någon som spelar fortfarande? Lägg till Lokritz isåfall.
"There will be anoher time"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!