Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo Wars


Är du bra då? Kör med vem som helst i 3v3 men riskerar inte min 42 i 2v2 med vem som helst =/ Spelar gärna privates med vem som helst dock =)
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Citerar Bam-Bam123:
Är du bra då? Kör med vem som helst i 3v3 men riskerar inte min 42 i 2v2 med vem som helst =/ Spelar gärna privates med vem som helst dock =)


Jag är inte super grym, direkt. Men jag är väl okej. :3
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Okej adda mig, lär dig gärna lite strats om du vill, jag vill inte vara den ende svenske spelaren som kör seriöst, det skulle vara kul om två andra blev riktigt bra så vi hade fått ett "Team Sweden" xD
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
Bam-Bam, skulle vi kunna köra lite private någongång? Skulle gärna vilja få höra lite taktik från en rutinerad och bra HW spelare.
  • 0
Haha jag har ju bara väntat på att nån ska säga det Felx, kan köra nu om du vill? (Såvida jag inte har en GB-match att spela nu men det tror jag inte)
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
Stack tidigt igårkväll, kollade film istället..

Kör du mycket GB-matcher?
  • 0
Inte kört nån än, teamet är väldigt engagerade... not so much xD Men jag har ett 3v3-lag som bara väntar på att få en utmaning
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Bam-Bam123:
Inte kört nån än, teamet är väldigt engagerade... not so much xD Men jag har ett 3v3-lag som bara väntar på att få en utmaning


Hahha.. Är alla svenskar?
  • 0
  • Felx
  • Felx
Soft.

Jag kanske kan snacka med mina grabbar så vi kan möta er på skoj, för ni lär köra över oss.
  • 0
Skulle vara jättekul och spela mot er, jag kan säga efter matchen vad ni kunde gjort/gjorde fel kanske så lär ni er också Om det är så att vi vinner, det vet jag inte, har aldrig mött dig
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
Härligt. Jag återkommer, vet inte riktigt när det kan bli av då den ena är bortrest. Det är två engelsmän, förresten.
  • 0
Okej det låter bra, kör gärna 1v1 och 2v2 också om du vill =)
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Bam-Bam123:
1v1


"SMISK" - Jag har nästan aldrig kört 2v2..

Citerar Bam-Bam123:
2v2


Hellre det.
  • 0
Det går bra vilket som, själv SUGER jag verkligen på 1v1... Fick precis trueskill 40 i det... kommer aldrig att röra den playlisten igen xD
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
1v1 är inte i närheten av lika roligt heller..
  • 0
Det beror på vem man spelar mot... mot kompisar kan det vara roligt att testa grejor på, men matchmaking, not so much xD
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Bam-Bam123:
Det beror på vem man spelar mot... mot kompisar kan det vara roligt att testa grejor på, men matchmaking, not so much xD


Instämmer.
  • 0
Tycker däremot om man ska visa nån strategier/builds och annat så är det lättast 1v1 för då är det inget annat som stör
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Så jag har tröttnat på att försöka ta Running the Show achievmenten på det "hederliga" sättet. Så jag undrar om det är någon som vill vara med och boosta. Jag har alla expansionspaket så kan jag köra alla spellägen. Om det är någon som vill så svara här i forumet eller lägg till mig som vän på Xbox Live. Mitt gamertag är Xanatiz.
  • 0
Seriöst!? Om du bara spelar mycket på en månad kan du ranka upp till general nu ju Tipset är att spela deathmatch ;)
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
Deathmatch har jag inte ens testat XD Men säger du så måste jag fan testa, då jag ändå inte hittat nån att boosta med.
  • 0
Haha tro mig du behöver inte boosta, bara var prophet och spamma wraiths eller Cutter och spamma tanks/cobras/wolves/spartans och ODST och MAC såklart ;)
Halo Wars Skill level 42 1v1: 41 2v2 PT: 42 3v3 PT: 43
  • 0
  • oejl
  • oejl
Ska nog ta och börja lira Halo Wars igen. Är det många som lirar det online fortfarande?
Jollz
  • 0
Citerar oejl:
Ska nog ta och börja lira Halo Wars igen. Är det många som lirar det online fortfarande?
inte särskilt, men finns iaf alltid matcher.
"There will be anoher time"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!