Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


Tog precis Longshore-achievementen. Bara Sword Spree kvar, sedan har man 1750/1750!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Går det att ladda ner filmklipp man lagt upp från sin Xbox till Bungie.net till datorn? Så att man kan ladda upp dem här på sidan. Hur ska man göra?
  • 0
  • race
  • race
Citerar theMerc:
Jag har RECON! Tycker dock att man förtjänar mer än så för alla vidmasters, särskilt efter Endure.


Tycker det igentligen är fel. Även fast jag jättegärna vill ha Recon. För när man såg någon med recon visste man att han/hon har gjort något riktigt speciellt, nu ser man den minst en gång om dagen. Snart blir den som Hayabusa, nåt coolt från början som till tillslut blir något rätt vanligt.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Spelar du tillräckligt bra så kan du vinna matcherna ändå på den nivån. Bara att spela och spela så lossnar det tillslut. Spelar du för att gå upp i levels så är väll ändå inte MLG det bästa alternativet?


Själva spelet för mig går rätt så bra, det har bara varit brist på bra medspelare.
  • 0
Jag tog nyss svärd-achievementen. Bara shotgun spree kvar nu.
Free Agent
  • 0
Jag har inte försökt ta dom än men ska nog prova lite imorgon.
  • 0
Citerar vintertor:
Går det att ladda ner filmklipp man lagt upp från sin Xbox till Bungie.net till datorn? Så att man kan ladda upp dem här på sidan. Hur ska man göra?


Ifall du skaffar Bungie Pro (kostar 750 Microsoft Points per år) kan du lägga upp klippen på File Share och sedan "rendera", dvs ladda ned dem till datorn från din File Share. Dock kan du bara föra över 5 minuter i månaden, så välj ut vad du vill dra över. Annars kan du köpa ett TV-kort för att föra över.

Citerar metroid_prime:
Citerar HuRrRiCaNe pelar du tillräckligt bra så kan du vinna matcherna ändå på den nivån. Bara att spela och spela så lossnar det tillslut. Spelar du för att gå upp i levels så är väll ändå inte MLG det bästa alternativet?

Själva spelet för mig går rätt så bra, det har bara varit brist på bra medspelare.


Haha jo, så är det alltid. Jag har blivit 45 i Team Slayer själv, men då har jag fram till de sista levlarna fått bära laget i princip. Är bara 27 i MLG, har kört med mina kompisar som då när vi körde MLG var riktigt dåliga. Men någon som har lust att levla i MLG? Jag är bra nog för att köra MLG på 45+, så det är inte för att jag är dålig jag är så låg i det.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Lägg till mig på live så kan vi köra! Mitt GT är Sh7272
  • 0
Visst! . Lägger upp min stats också, tänkte det kunde vara en kul grej. http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=Baxxor

Notera att jag inte på något sätt försöker skryta, utan för att ni ska kunna se vilken nivå jag ligger på ifall någon är intresserad av att köra MLG. Gör gärna likadant så jag kan se .
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Fy fan no way att jag kommer lira Halo 3 med strict NAT igen! Oerhört stor skillnad, går knappt att spela när man är van vid open... Dock har jag knappt tid till att spela just nu och när jag väl gör det går det urdåligt för jag tänker på massa annat... Tentapluggande is no fun =/
Wooho!
  • 0
Halo. Det blev en succé.
Halo 2. En flopp.
Halo 3. En succé.
Halo Wars. En flopp.
Halo 3: ODST. En succé 0.o
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Citerar original:
Halo. Det blev en succé.
Halo 2. En flopp.
Halo 3. En succé.
Halo Wars. En flopp.
Halo 3: ODST. En succé 0.o


Med flopp, menar du att de sålde skit eller bara blev dåliga? För alla Halo-spel har sålt bra liksom.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Med flopp, menar du att de sålde skit eller bara blev dåliga? För alla Halo-spel har sålt bra liksom.
Snarare hans personliga åsikt.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Snarare hans personliga åsikt.


Tänkte det

Halo 2 kan jag hålla med om och Halo 3 är nog gränsfall, men fortfarande bra.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag är gärna med på MLG. Jag är 38 där just nu. GT dimbo712
Free Agent
  • 0
Jag kan gärna tänka mig att spela team slayer eller mlg. Är inte i jättehög rank nu men det beror på att jag haft otur med matchmakingen.
  • 0
Så har man 1750/1750 då. Sorgligt att det är slut, tog mig trots allt två år.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
kunde knappt tro mina ögon när jag stötte ihop med den här figure i multi team
http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=hurricane
+v2&sg=0


verkar finnas två hurricanes i sverige men vem e bäst och vem var först...?

Tillagt 2009-10-01 22:18:
Citerar torbli79:
Så har man 1750/1750 då. Sorgligt att det är slut, tog mig trots allt två år.


haha två år jävlar det var lång tid.
Affenjung Inc
  • 0
Citerar NinjaFredde:
vem e bäst

Dum fråga. Om du spelat med Pickan så vet du att det är smått omöjligt för honom att vara bättre än någon.

Citerar NinjaFredde:
vem var först...?

Jag vet inte om det där är den Hurricane som fanns i Halo2 men Pickan var iaf inte först med att heta Hurricane i Sverige. Jag har slaktat svenska virvelvindar sen 2006.
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Imponerande Geten.
  • 0
Någon som vill starta en H3 tunering här på sajten. Intresset måste ha ökat nu när ODST har släppts.
  • 0
Citerar original:
Halo. Det blev en succé.
Halo 2. En flopp.
Halo 3. En succé.
Halo Wars. En flopp.
Halo 3: ODST. En succé 0.o


Så Halo: Reach blir en flopp och Lego Halo blir en succé?
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar original:
Halo. Det blev en succé.
Halo 2. En flopp.
Halo 3. En succé.
Halo Wars. En flopp.
Halo 3: ODST. En succé 0.o


Nej.

Citerar Darthinator:
Lego Halo


Nej.
  • 0
Tja. Undrar om någon vill vara med på Vid master anual i käll/natt (vid 11-12 tänkte vi kanske börja). Om ni vill vara med skicka Pm till mig.

Ps. behöver 2 st pers
  • 0
Citerar Darthinator:
Citerar original:
Halo. Det blev en succé.
Halo 2. En flopp.
Halo 3. En succé.
Halo Wars. En flopp.
Halo 3: ODST. En succé 0.o


Så Halo: Reach blir en flopp och Lego Halo blir en succé?


Jag tror snarrare att Halo Reach blir dubbelt så bra som Halo 3, med ett nytt bättre grafiksystem, fiender som vi aldrig mött förut och ett bättre online-läge vilket är lite svårt att uppnå i och försig.

Det här kan inte vara fel.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!