Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


De nya spelarbilderna och temat fanns ju ute igår. Dock blir jag tvungen att jobba ikväll också så jag kan inte vara med på Gamer's Summer Party Mix 2008 förrän 22:00 någon gång.

Men då är jag med till 03:00 i alla fall!
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Den som kom på att man skulle klämma in 7 personer på Cold Storage borde halshuggas... Man spawnar ju förtusan i samma rum som minst 2 stycken varje gång! Man hinner inte reagera innan man har dött.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Den som kom på att man skulle klämma in 7 personer på Cold Storage borde halshuggas... Man spawnar ju förtusan i samma rum som minst 2 stycken varje gång! Man hinner inte reagera innan man har dött.


Äsch... ikväll får alla samsas! Enbart plasma pistoler i värsta fall...
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Cold Storage rockar!
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Tirion:
Äsch... ikväll får alla samsas! Enbart plasma pistoler i värsta fall...


På ett vilkor! Vi kör min och Duddes "Summer Remix" av banan.

Och så ska jag tillägga att Dudde fick en Killin Frenzy på valhalla. (han ville skryta lite )
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Den som kom på att man skulle klämma in 7 personer på Cold Storage borde halshuggas... Man spawnar ju förtusan i samma rum som minst 2 stycken varje gång! Man hinner inte reagera innan man har dött.


Stop wajjning, har inte upplevt någonting sådant alls faktiskt. Cold Storage och tillhörande playlista rockar och är en väldigt fräsch dusch från alla seriösa TS-matcher man har under bältet.

Citerar Tirion:
så jag kan inte vara med på Gamer's Summer Party Mix 2008 förrän 22:00 någon gång.

Men då är jag med till 03:00 i alla fall!


OMG skicka invite till Reqo FTW!
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
På ett vilkor! Vi kör min och Duddes "Summer Remix" av banan.

Och så ska jag tillägga att Dudde fick en Killin Frenzy på valhalla. (han ville skryta lite )


Vi kan ju köra flera remixar.

Däremot tror jag inte på Killin Frenzy'n. Garanterat uppgjort på något sätt!

Citerar Reqo:
OMG skicka invite till Reqo FTW!


Oyeah! Har dig dock inte på friendlisten..
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Reqo:
Stop wajjning, har inte upplevt någonting sådant alls faktiskt. Cold Storage och tillhörande playlista rockar och är en väldigt fräsch dusch från alla seriösa TS-matcher man har under bältet.


Testat rocket? ^^

Tillagt 2008-07-07 15:26:
Oh yes! Running Riot på Rat's Nest på Big Team Social, använde endast ghosten.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Tirion:
Oyeah! Har dig dock inte på friendlisten..


Om du inte tagit bort mig ska jag fortfarande vara där...
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Har fixat så att jag har 40 i skill i Team Doubles nu.. Om jag spelar lite till så blir jag nog General snart.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Citerar Reqo:
Loggan till Bungies beryktade nya spel finns med på båda.

Wall-E, the Official Game of the Movie?
  • 0
Citerar Penn:
Wall-E, the Official Game of the Movie?


Ska Bungie göra ett licens-spel?

Citerar sirjohnnyking:
Oh yes! Running Riot på Rat's Nest på Big Team Social, använde endast ghosten.


Jag spelade med en kompis på Valhalla en gång, jag satte mig på Ghosten och körde över alla jag såg. Så jävla roligt.
  • 0
Citerar Xbox-360:
Jag spelade med en kompis på Valhalla en gång, jag satte mig på Ghosten och körde över alla jag såg. Så jävla roligt.


Ghosten äger om man hamnar i ett game där ingen direkt bryr sig om en när man kör omkring
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Ghosten äger om man hamnar i ett game där ingen direkt bryr sig om en när man kör omkring


Jag bara mejade ner alla, de var upptagna med sitt.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Ghosten äger om man hamnar i ett game där ingen direkt bryr sig om en när man kör omkring


Jepp, den är rolig. Brukar ta den på Valhalla ibland om jag inte lyckas få snipern i början av spelet (på Big Team alltså).
  • 0
Fick btw min första perfection i rankat Team Slayer på en ghost på Snowbound, körde den hela matchen
We own your fucking dreams!
  • 0
  • Penn
  • Penn
Citerar Xbox-360:
Ska Bungie göra ett licens-spel?

Det var ett skämt.

Tror inte att filmen har kommit till Sverige än, menn Wall-E är Pixars nya som handlar om en liten städrobot som ser liknande ut.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Fick btw min första perfection på en ghost när jag körde rankat Team Slayer på Snowbound HELA matchen


Hehe. Själv har jag aldrig fått en Perfection (jo, faktiskt en, men den räknar jag inte för alla som jag körde med var AFK.)

Var dock nära en gång, hade 18 kills i slutet utav en match och jag hade inte dött en enda gång... trodde jag (Var och gjorde något annat i början utav den matchen, och då hade jag tydligen blivit dödad en gång.)
  • 0
Så vilka är med? Kan ni klämma in mig och två till eller inte?
  • 0
Citerar Penn:
Tror inte att filmen har kommit till Sverige än, menn Wall-E är Pixars nya som handlar om en liten städrobot som ser liknande ut.


Wall-E-spelet har redan släppts vad jag vet.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Cold Storage var inte alls bra.. särkilt inte med 7 spelare i FFA.
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Jag fick 24 slots och 250MB utrymme helt gratis! När jag gick in på file share tror jag det var. En del av Bungie day?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
Kunde jag vara med?
  • 0
Citerar Reqo:
Om du inte tagit bort mig ska jag fortfarande vara där...




Jag brukar rensa rätt hejvilt så ta inte illa upp. Har inte ens alla klanmedlemmar på listan eftersom de skulle ta upp mer än 80% av listan.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Jedi:
Jag fick 24 slots och 250MB utrymme helt gratis! När jag gick in på file share tror jag det var. En del av Bungie day?


Alla har det till i september. Tror det var i början av året man fick det

Tillagt 2008-07-07 19:30:
Citerar Tirion:
Citerar Reqo m du inte tagit bort mig ska jag fortfarande vara där...



Jag brukar rensa rätt hejvilt så ta inte illa upp. Har inte ens alla klanmedlemmar på listan eftersom de skulle ta upp mer än 80% av listan.


Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!