Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Officiella tråden


Citerar Fuinur:
http://hardware.teamxbox.com/reviews/xbox-360/40/Xbox-360-VG
A-HD-AV-Cable/p1/

Står där upplösningarna.


Den där är skriven första december. Då klarade inte Xbox 360 1080p. Nu gör den det så sladdarna gör nog det med ska du se.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar Ribcage:
Den där är skriven första december. Då klarade inte Xbox 360 1080p. Nu gör den det så sladdarna gör nog det med ska du se.


Men är VGA bättre än komponent?
  • 0
Citerar Fuinur:
Men är VGA bättre än komponent?


Nja, det där beror på vilken TV du har. Fungerar ju olika bra på olika tv-apparater. Överlag dock så brukar komponent vara bättre vad jag har hört. Om jag inte blandar ihop de två.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Har en fråga. Hur ser man K/D spread över alla matcher man har spelat? Hittar inte det på sidan.


Nvm, hittade nu
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Någon som vet hur man aktiverar skulls eller hur man gör så att de går att ta dem i singleplayer?
  • 0
vad måste man göra, förutom att klara kampanjen, för att låsa upp alla rustningar?
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Citerar Luddinator:
vad måste man göra, förutom att klara kampanjen, för att låsa upp alla rustningar?


Hitta alla skulls, hacka alla terminaler och klara vissa grejer online.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar BlackFighter:
Någon som vet hur man aktiverar skulls eller hur man gör så att de går att ta dem i singleplayer?

när du är på kampanj menyn tryck på X
Practice makes perfekt
  • 0
Citerar Ribcage:
Citerar Luddinator:
vad måste man göra, förutom att klara kampanjen, för att låsa upp alla rustningar?


Hitta alla skulls, hacka alla terminaler och klara vissa grejer online.


Okej. Låter bra.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
OK, tack
  • 0
När man ska hitta alla terminals till achievementen, vad ska man göra för att det ska räknas som en 'located'? Räcker det om man bara håller i RB och tittar lite snabbt eller måste man läsa all text?
Antennas to Heaven
  • 0
Citerar BlackFighter:
OK, tack

inga problem
Practice makes perfekt
  • 0
  • Jra
  • Jra
Någon som har lust att köra Co-op Heroic?
Bra, men inte perfekt.
  • 0
föresten vad är dom här meta-gamen för någonting ??
Practice makes perfekt
  • 0
Citerar Behzad93:
Räcker det om man bara håller i RB och tittar lite snabbt eller måste man läsa all text?


Vänta tills errorn kommer, då kan du gå vidare.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
neeej det hände som inte fick hända!! Mina sparfiler försvann från halo3 neeej satan det som gick så bra
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Om någon vill spela Halo 3 campaign, adda "Nordinov" till friend!
Drar från datan till xboxet nu.. så adda på!
You used to light up the dark..
  • 0
Är det någon som kan hjälpa mig med IWHBYD SKULL... Om ni vet hur man gör skicka ett PM

För jag har alla andra
The source to all evil is fear...
  • 0
Citerar Jelmen:
Är det någon som kan hjälpa mig med IWHBYD SKULL... Om ni vet hur man gör skicka ett PM

För jag har alla andra


http://youtube.com/watch?v=lFYp6p6L5Qs

Sjukt...
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Skummade igenom Forcens blogg där han beskrev sitt problem; Hans legendary-skiva kan inte läsas. Är detta ett problem som ni som har legendary också har stött på? Fasicken, jag vill ha Legendary.


Fasicken, den kostar jättemycket.
Ze magic... I has it.
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Jag har råd med WoW också.


Du kanske är rik nu, men tänk: WoW 115, eller vad det är, Live 69 :- och Legendary 900, gissar jag på. Gör som jag, köp på Elgiganten.
Ze magic... I has it.
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Jag har råd med WoW också.


MAJOR F*CKING OFF-TOPIC

Frågan är ju bara hur du har tid? Funderar på att köpa Warhammer: Age of Reckoning nästa år, men hur ska jag ha tid att spela Halo 3 samt CoD 4 också? Alltså, tidsbrist är bajs.
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!