Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Combat Evolved Anniversary


Citerar Sparda:
http://www.youtube.com/watch?v=D9A_XRkXzKQ&feature=player_
embedded


MUSIKEN! <3

Tillagt 2011-08-04 15:29:
Vet någon när Bungies långa vidoc släpps idag?
  • 0
Dom har inte sagt något officiellt men det ryktas om någon gång framåt kvällen, deras kväll så typ natten här i Sverige, hoppas inte det stämmer.
  • 0
Tänkte checka efter den imorgon tror jag, för att vara säker
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Lite op men skrev precis upp mig på Bungies beta testnings lista, tyckte många frågor hade någonting med MMO:s att göra.
  • 0
Bungie's nästa kan mycket troligt vara MMO.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Jag vet, detta stärkte ju bara påståendet.
  • 0
Det hade varit helt awesome om Bungie gjorde ett MMOFPS, de om några har jag tro på att kan klara det.

ViDoc:en ska dyka upp under dagen i alla fall. De brukar väl inte vara snabbast i världen på att lägga upp saker.

Tillagt 2011-08-04 19:23:
ViDoc:en är här nu 55 minuter lång http://www.bungie.net/
Wort, wort, wort!
  • 0
Sett den nu, helt super mysig och lite sorglig. Får verkligen hoppas att Activision inte sabbar deras kommande spel.
  • 0
Citerar Baxter:
Sett den nu, helt super mysig och lite sorglig. Får verkligen hoppas att Activision inte sabbar deras kommande spel.


Håller med, super-megamys-grym ViDoc. Jag tror att Bungie vet vad de vill och de har nog höga krav på sina spel, de har ju också varit rätt så självständiga verkar det som under Microsoft-åren så jag tror att de inte låter sig påverkas till det negativa av Activision.
I'll see you on the dark side of the moon.
  • 0
Skulle se den om jag inte satt på mitt mobila internet! Fan också!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Och så har man sett den! Helt underbart av Bungie - de är en fantastisk studio och jag önskar dem stor lycka med sitt nästa spel.

(***Som jag tror blir en form av FPS-MMO kallat Destiny***)
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
När var det release igen?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar Sparda:
Ny video som vissar skillnaden på den nya vapen ljud motorn och den gammla
http://halo.xbox.com/en-us/intel/featured/video/then-now-weapon-
sounds/51d169e5-dbda-43ec-bddd-d9db27c4f764


Låter ju riktigt bra det där. Fast å andra sidan hade man väl inte förväntat sig något annat.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Spelade Halo:CE hos en polare igår och drabbades av akut nostalgi-chock och blev genast dubbelt så mycket mer taggad på det här spelet. Kommer bli så sjukt episkt att gå tillbaka där allt började, med uppdaterad grafik och ljud till på köpet.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Har spelat CE HOS en kompis för något år sedan. Men minnet behöver befriskas.
  • 0
Video om multiplayer http://www.gametrailers.com/video/pax-2011-halo-anniversary/71
9836


Maps som visas:
Competative
Timberland
Beaver Creek
Prisoner
Damnation

Firefight
Installation 04

De meddelar också att de blir möjligt att köra med pistol som fungerar som Halo:CE-pistolen i multiplayer.
Wort, wort, wort!
  • 0
De nya bilderna ser verkligen lovande ut, speciellt Guilty Spark såg riktigt stämningsfull ut.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Fan vad långt kvar tills november. Jag är säker på att de är färdiga med spelet och nu bara sitter och väntar eller rättare sagt, spelar sönder färdiga versionen as we speak.
  • 0
Varför tog dom inte med Sidewinder? Bästa multiplayerbanan på CE iaf.
Polestar
  • 0
Citerar Mr_ChriL:
Varför tog dom inte med Sidewinder? Bästa multiplayerbanan på CE iaf.


Haha, fan vad enorm den är. Brukade köra Warthog på is och krocka med brorsan, fan vad man flög.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Fy fan va jag längtar efter det här spelet. Det kommer att vara ljuvligt att spela detta igen. Jag kommer verkligen att finkamma varenda millimeter.
The fuzz is here!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!