Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Combat Evolved Anniversary


Undrar vilken?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Undrar vilken?


Battle Creek och Blood Gulch är redan bekräftade, så de är uteslutna. proper borde nog kunna säga vilken bana som var populärast under H2-eran, och därmed mest trolig att komma med i spelet.
  • 0
Hoppas dock inte på typ Zanzibar eller Warlock då de återgjordes i Halo 3. För mig får det gärna vara typ Relic, Terminal eller Gemini eller något, kommer inte riktigt ihåg vad som finns i H2 för tillfället.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Har inte spelat med skulls så mycket tidigare så vet väl inte riktigt Kändes som en lite lam grej för en förhandsbokning.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Ser så awesome ut, längtar!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Länken funkar inte, men är det så att de filmar på en skärm och man hör Guilty Spark prata? Och i slutet säger han Spoiler:"Are you ready Reclaimer?" och berättar om sitt liv?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Länken funkar för mig, men ja det är det du sa.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
EDIT: Den funkar för mig med nu, och gör mig definitivt mer taggad på spelet!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Hoppas pistolen är lika OP som den var när Halo: CE kom...annars...nej...
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
Den ska vara det har de sagt. De använder samma motor som i CE, men med ny grafik enbart. (Och terminals såklart!)
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar KoffeinKista:
Hoppas pistolen är lika OP som den var när Halo: CE kom...annars...nej...


I kampanjen kommer den vara lika OP, ja. MP kommer dock baseras på Reach, tyvärr.
  • 0
längtar
  • 0
Jag med
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Visade sig att man inte får med Reach DLC, man spelar inte ens på CE disken! Måste snabbt köpa Noble och Defiant medens ekonomin tillåter!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Jag fick en kraftig nerdgasm när de visade spelet på E3. ser såklart fram emot att ta mig an kampanjen igen men gillar också att det kommer lite gamla fina multiplayermaps till Reach. Är det någon som har koll på om mer än Beaver Creek, Hang em High och Damnation har bekräftats?

Och glöm inte att Bungie släpper videodokumentär om sin Halo-era på Bungie.net imorgon (4 augusti).

Tillagt 2011-08-03 12:28:
Citerar Saigon:
Citerar The LOL object:
Undrar vilken?


Battle Creek och Blood Gulch är redan bekräftade, så de är uteslutna. proper borde nog kunna säga vilken bana som var populärast under H2-eran, och därmed mest trolig att komma med i spelet.


Det är synd att de inte bara gör Halo 2s multiplayer med ny grafik istället. Det hade så många bra banor att jag omöjligen kan tänka mig vilken som kommer med i Anniversary. Men en av de sju banorna är väl en Firefight-bana?

Jag hoppas på Headlong, Waterworks eller Turf som Halo 2-bana eller Distric från Halo 2 PC, den såg trevlig ut. Som en större bättre Turf.
Wort, wort, wort!
  • 0
Borde kunna bli Headlong då den har varit ett het ämne för Forgers som gör remakes. Känns så.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Ja Headlong va fan så bra att man knappt kan beskriva det. Den va bra i Halo 2 i alla fall, det betyder tyvärr inte att den är bra i Halo: Reach :/ Inget är lika bra i Reach som i Halo 2 tyvärr.
Wort, wort, wort!
  • 0
Nej, det är ju lite skillnader mellan spelen som gör att den inte har samma flyt kanske.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Fast får 343i till en pefekt classic playlist så kand det nog funka.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Tror de kommer försöka med en sådan, förutom den med Forge banor.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Tror de kommer försöka med en sådan, förutom den med Forge banor.


Exakt och uppdatering som kommer så bör ju lite av innehållet vara så man kan få till dem där perfekta inställningarna till classic spellistan och dem 6 nya banorna.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!