Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 4 - Officiell tråd


Dom nya banorna är så värdelösa att jag inte kommer spela mer på dom. Spelade bara en gång på vardera. Skitkasst också att dom har blandat ihop alla spelsätt så man inte kan välja vad man vill spela.
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Dom nya banorna är så värdelösa att jag inte kommer spela mer på dom. Spelade bara en gång på vardera. Skitkasst också att dom har blandat ihop alla spelsätt så man inte kan välja vad man vill spela.


Fast med gratis buggen så tackar man och tar emot för nya banor och att det var just gratis.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Funkar inte för mig, kanske har hunnit fixa.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Funkar inte för mig, kanske har hunnit fixa.


Vissa lyckas fortfarande ladda ner det.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Fast med gratis buggen så tackar man och tar emot för nya banor och att det var just gratis.

Varför vill du tacka för en halv gig med dynga?
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Citerar Sparda:Fast med gratis buggen så tackar man och tar emot för nya banor och att det var just gratis.
Varför vill du tacka för en halv gig med dynga?


Haha. Eller hur. Tankar dom också gratis nu iaf, fick starta om boxen. Tror aldrig jag kommer orka testa dom dock.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar Tramblin:
Citerar Sparda:
Fast med gratis buggen så tackar man och tar emot för nya banor och att det var just gratis.

Varför vill du tacka för en halv gig med dynga?


Även om inte banorna är bra så är ju Gratis alltid bra.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Citerar Tramblin:Citerar Sparda:
Fast med gratis buggen så tackar man och tar emot för nya banor och att det var just gratis.

Varför vill du tacka för en halv gig med dynga?

Även om inte banorna är bra så är ju Gratis alltid bra.


kan ju alltid vara bra att ha ifall de skulle få för sig att dlc-låsa playlistor i framtiden.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Lol vad löjligt stora banorna är, funkar inte ens för 6v6 och det jävla bländande ljuset på Shatter är ju sjukt störande. Mer störande än på dem andra banorna då det nu är en sol mitt i pannan som bländar en.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Har inte spelat på dom än. Flög/sprang igenom dom lite i Forge bara. Men pretty much this ^
4 hoggar på den minsta banan. Wtf. Om jag fortfarande hade haft min 20gb-xbox hade jag raderat dom direkt för att spara plats.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Blev precis 4v4 slayer på den minsta banan(inga fler joina på hela matchen) funkar ju inte för 5 öre och den banan kommer finnas i Infinity Slayer med fordon.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
What's up med klagandet på stora banor? Det är ju det enda Halo har varit kul i.

Förresten, fick crimson map pack gratis. Hurvarvarför
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Är den fortfarande gratis?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Är den fortfarande gratis?


Har du spelet så testa, det bör stå price 0 när du klickar på in-game marketplace och när du klickar på marketplace så blir det direkt confirm download menyn som kommer fram om det fortfarande går.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Har du spelet så testa, det bör stå price 0 när du klickar på in-game marketplace och när du klickar på marketplace så blir det direkt confirm download menyn som kommer fram om det fortfarande går.


Funkar inte för mig, jag kanske bara har otur.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar Sparda:Har du spelet så testa, det bör stå price 0 när du klickar på in-game marketplace och när du klickar på marketplace så blir det direkt confirm download menyn som kommer fram om det fortfarande går.

Funkar inte för mig, jag kanske bara har otur.


prova starta om boxen. gick för mig, men kan ju vara fixat nu.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar properskillz:
prova starta om boxen. gick för mig, men kan ju vara fixat nu.


Funkar fortfarande inte, har nog bara otur. Försökte igår kväll också.
  • 0
Tror tyvärr de har patchat det, funkar inte för mig heller.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Lol på Microsoft/343 deras dåliga cover up om varför Crimson banorna var gratis, många som uppnådde kravet för att få tillgång till banorna kunde ändå inte ladda ner banorna gratis ju.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Surt att man inte hann sno åt sig ett paket, är det värt 800 points ändå?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Surt att man inte hann sno åt sig ett paket, är det värt 800 points ändå?


Nej verkligen inte värt 800, men eftersom det är en trial så borde man ju kunna ladda ner det gratis fortfarande. Enligt den uppdaterade infon ang spela innan den 20 november så bara man spelat online innan 20 November så ska man ha tillgång till trial version, dock gällde allt det inte för EU spelarna så ytterligare 1 finger till oss. Dock kunde en del av oss från EU ändå lada ner denna så kallade trial versionen. Men som sagt trial ursäkten är bara en dålig cover up från dem.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
är det värt 800 points ändå?

Inte värt att betala för oavsett pris.
Yeah!
  • 0
Jag har ingen riktig koll på vad MS har för kund regler men denna så kallade trial ursäkt bryter garanterat mot deras egna regler?
Många betala för banorna långt innan med t ex Season Pass och inget så kallat trial erbjudande erbjöds för dem. Gillar dem inte banorna så hade dem sparat pengar från att inte köpa Season Pass varpå dem bara hade behövt lägga ut 1600 ms points för dem 2 andra packeten.

Varför inte bara säga som det var från början, tyvär blev det en glitch i systemet och ni som lyckades ladda ner banorna under denna gratis perioden får inte behålla banorna.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Jag får ärligt talat ont i hjärtat av att höra att nya mapsen suger Ett riktigt bra map-pack hade verkligen behövts för att rädda mitt intresse i Halo 4.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!