Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 4 - Officiell tråd


Nu är den äntligen utannonserad! Riktig Halo feber här. Först en remake på Combat Evolved och sen del fyra. Kan det bli bättre liksom.

Edit: Jag hoppas att dem kommer uppgradera grafiken rejält så att den kommer till Cryteks höjder eller Gears of War serien. Jag ser faktiskt fram emot mer och bättre fordon än nyare vapen.

Kommer bli spännande och se om 343 lyckas med del fyra. Själv tror jag att det kommer bli det maffigaste upplevelsen när man spelar online. Blir bara bättre och bättre för varje del
  • 0
Lite mer fylligt startinlägg, tack.

Och ja, det kommer råäga!
Lika diskret som en vitklädd ninja inne på en UV-lampsförsedd nattklubb©
  • 0
Undra vad man möter för fiender?
Är inte alla farbriker som Willy Wonkas?
  • 0
  • Felx
  • Felx
Sjukt läcker trailer, jag är så galet hypad.

Trevligt att det blir en trilogi till också, och inte bara ett till spel!
  • 0
Ska inte detta ligga på Halo-forumet?
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Kaiser:
Kommer bli spännande och se om Bungie lyckas med del fyra. Själv tror jag att det kommer bli det maffigaste upplevelsen när man spelar online. Blir bara bättre och bättre för varje del


Vadå om Bungie lyckas? De har ingenting med Halo 4 att göra ens.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar AlucardD:
Undra vad man möter för fiender?


Garanterat The Forerunners eller The Precursors.

Citerar Alexis:
Ska inte detta ligga på Halo-forumet?


Den kommer bli flyttad senare.
Citerar Kaiser:
Kommer bli spännande och se om Bungie lyckas med del fyra.


  • 0
Någon snel hest som kan länka till trailern?
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Hoppas 343 inte ändrar för mycket bara....
1/10
  • 0
Citerar MrFUBAR:
Någon snel hest som kan länka till trailern?


Nja man kan inte direkt kalla det för en trailer Lebowsky. Hellre teaser.

http://www.youtube.com/watch?v=_ykKGoC0Jik

Spola till 0:52
  • 0
Jag hoppas att hela spelsystemet och allt därtill görs om från grunden. Halo behöver en nystart.
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Citerar Samba:
Jag hoppas att hela spelsystemet och allt därtill görs om från grunden. Halo behöver en nystart.


Om hela spelsystemet görs om från grunden så är det ju inte Halo längre.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Vi får se om det blir bra nu när det är 343 istället för Bungie som utvecklar.
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
  • X
  • X
Citerar Felx:
Garanterat The Forerunners eller The Precursors.


Varför skulle Forerunners vara fiender? Går ju inte alls ihop.
Kött är till för att ätas.
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar X:
Varför skulle Forerunners vara fiender? Går ju inte alls ihop.


I know, tänkte lite fel där. Menade att jag tror att de kommer vara med i spelen.
  • 0
Stora frågan är: VILKA SLÅSS VI MOT?
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Ciriux:
Stora frågan är: VILKA SLÅSS VI MOT?


The Flood har säkert överlevt..
  • 0
Tror kontrollen från Rainbow six vegas serien skulle funka skit bra i Halo, Skulle ge ett mer strategiskt djup om man junde ta skydd samt att ha kontroll över en mindre grupp marines eller dylikt. De hade för mig varit en dröm.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Ciriux:
Stora frågan är: VILKA SLÅSS VI MOT?


Kan ju säga såhär, Inte flood, inte covenanter. Det är mycket troligt en helt ny fiende för oss som bara spelat spelen ( kanske har nämnts någon i böckerna )

Citerar Spel_nörd:
Tror kontrollen från Rainbow six vegas serien skulle funka skit bra i Halo, Skulle ge ett mer strategiskt djup om man junde ta skydd samt att ha kontroll över en mindre grupp marines eller dylikt. De hade för mig varit en dröm.


Förutsatt att man inte blir polare med några Ailiens så är man ensam med cortana.

Undrar vad det är för vapen med i spelet såg ni "Spärng pistolen" som han använde? Sen är frågan om han har Ammo på skeppet eller om det är helt nya vapen?
Är inte alla farbriker som Willy Wonkas?
  • 0
I en intervju med Frank O'conner från 343i så sa han att vi som sett hur Halo 3 sluta på Legendary, bör ha en aning om var Halo 4 kommer utspela sig på. Jag minns dock ej hur Halo 3 sluta på Legendary.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Arbiter kanske dyker upp? Covenant har ju mycket bättre teknologi än människorna =D
"There will be anoher time"
  • 0
Felx: Whatsup med: till mig?

Enda anledningen till att denna tråden ligger här var för jag bad en mod flytta den.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
"Undrar vad det är för vapen med i spelet såg ni "Spärng pistolen" som han använde? Sen är frågan om han har Ammo på skeppet eller om det är helt nya vapen?"

troligtvis så fanns det vapen ombord. Det är trots allt en frigate.
"There will be anoher time"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!