Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

MLG


Citerar -Thunderbird-:
Att jämföra Totz med EW och Heinz går inte, grov tabbe där. Dom betyder så mycket mer för sina lag och är mer värdefulla spelare


Jag menade på att han har ungefär samma spelstil som dom INTE att han är lika bra som dom. Läs mer noggrant nästa gång bara...
KjejsarN
  • 0
ngt svenskt lag som planerar att åka till ecl??
  • 0
Jag kommer åka till ECL, så långt kvar att det är svårt att säga med vilket lag men vi kommer satsa mot 1st place
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Jag kommer åka till ECL, så långt kvar att det är svårt att säga med vilket lag men vi kommer satsa mot 1st place


Bra att du siktar mot stjärnorna pickan ;), men jag tror du kraschar innan du ens har lämnat jorden
Mattisson
  • 0
Citerar Joniie:
Bra att du siktar mot stjärnorna pickan ;), men jag tror du kraschar innan du ens har lämnat jorden

Hoppas på att nå trätopparna minst!
Ingen krasch här inte
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Hoppas på att nå trätopparna minst!
Ingen krasch här inte


Mattisson har rätt. Du kommer krasha i en sjö och sjunka till en nivå lägre en tidigare
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar maxenP:
Citerar -Thunderbird-:Att jämföra Totz med EW och Heinz går inte, grov tabbe där. Dom betyder så mycket mer för sina lag och är mer värdefulla spelare

Jag menade på att han har ungefär samma spelstil som dom INTE att han är lika bra som dom. Läs mer noggrant nästa gång bara...


Tänkte skill-wise, my bad =)
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Citerar maxenP:Citerar -Thunderbird-:Att jämföra Totz med EW och Heinz går inte, grov tabbe där. Dom betyder så mycket mer för sina lag och är mer värdefulla spelare

Jag menade på att han har ungefär samma spelstil som dom INTE att han är lika bra som dom. Läs mer noggrant nästa gång bara...

Tänkte skill-wise, my bad =)


No Problems, håller med om att dom är bättre =)
KjejsarN
  • 0
Citerar Geten:
Mattisson har rätt. Du kommer krasha i en sjö och sjunka till en nivå lägre en tidigare

FnaticMSI HrcN någon?
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Citerar Geten:Mattisson har rätt. Du kommer krasha i en sjö och sjunka till en nivå lägre en tidigare
FnaticMSI HrcN någon?


Haha pickan, säg till när du vaknar.
Mattisson
  • 0
Citerar Joniie:
Haha pickan, säg till när du vaknar.

BelieveInHrcN?
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Är dte någon som vet vem iProVeeX är?

Vi vinner mot han och hans BK lag en match sen matchen efter får dom host och håller på att förlora, då börjar han standbya. Moget med p12 som måste cheata jävla äckel.
  • 0
ingen aninge o.O

FAN va kul de är med halo2, men synd att det typ inte är nån som söker i team hardcore... -.-
KjejsarN
  • 0
Citerar maxenP:
ingen aninge o.O

FAN va kul de är med halo2, men synd att det typ inte är nån som söker i team hardcore... -.-
snart tar dom bort livestödet för de helt
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Vi vinner mot han och hans BK lag en match sen matchen efter får dom host och håller på att förlora, då börjar han standbya. Moget med p12 som måste cheata jävla äckel.


oh no
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Jag hörde att Procis och att hans lag var väldigt bra. Är dem det och isf hur bra. Jämnför med någon.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=15465
58551&player=Sn3aky%20Dimbo


Fick möta min klanmedlem maxenP i matchmaking idag
Hans GT här är Sn3akY Laxen.
Free Agent
  • 0
Oj Pickan bra att du drömmer lite

Tillagt 2010-02-07 15:54:
Citerar JOHN-117:
Jag hörde att Procis och att hans lag var väldigt bra. Är dem det och isf hur bra. Jämnför med någon.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=15465
58551&player=Sn3aky%20Dimbo

Fick möta min klanmedlem maxenP i matchmaking idag
Hans GT här är Sn3akY Laxen.


jag skulle säga att finnarna är någon stans mellan LLL och Fnatic
Affenjung Inc
  • 0
Citerar Geten:
Citerar -Thunderbird-:Vi vinner mot han och hans BK lag en match sen matchen efter får dom host och håller på att förlora, då börjar han standbya. Moget med p12 som måste cheata jävla äckel.

oh no


Ja, vadå oh no hur patetiskt är det att börja lagga sönder spelet när han märker att dom håller på att förlora igen, sorgliga unge
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Citerar Geten:Citerar -Thunderbird-:Vi vinner mot han och hans BK lag en match sen matchen efter får dom host och håller på att förlora, då börjar han standbya. Moget med p12 som måste cheata jävla äckel.

oh no

Ja, vadå oh no hur patetiskt är det att börja lagga sönder spelet när han märker att dom håller på att förlora igen, sorgliga unge


Själv hade jag inte brytt mig. Länge sen jag blev berörd längre än 1 min om någon fuskade mig eller vann pågrund av lagg.

Men det är såklart fult av honom om han gjorde det. Låter inte som honom dock. Han brukar vara en ganska hyvens kille. Säker på att det inte bara var hans internet som spelade ett spratt till hans fördel. Sa han att han gjorde det medvetet?
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar Geten:
Själv hade jag inte brytt mig. Länge sen jag blev berörd längre än 1 min om någon fuskade mig eller vann pågrund av lagg.

Men det är såklart fult av honom om han gjorde det. Låter inte som honom dock. Han brukar vara en ganska hyvens kille. Säker på att det inte bara var hans internet som spelade ett spratt till hans fördel. Sa han att han gjorde det medvetet?


Jag tycker det är ganska konstigt att hans internet spelar honom ett spratt just när dom ligger under och sen slutar det typ när dom vinner om två kills. Sen sitter hans kompis och skrattar i post game lobby. Känns bara som klockrent fusk.

Jag brukar inte heller bry mig efter alla matcher mot cheaters men det är värre när det är svenskar och speciellt eftersom vi gick mot en vinst.
  • 0
Bungie.net länk?
  • 0
Spelet vi förlorade när vi först ledde på deras host:

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=15456
87148&player=dr%20hazem



Första spelet som vi vann på vår host:

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=15456
71561&player=dr%20hazem



Förstår inte vad detta ska bevisa men kan filma spelet med lagget för det var löjligt.
  • 0
Thunderbird, han cheata inte. Det blev lika dålig connection för mig som för er. Han sa aldrig varför det blev redbar/yellowbar men han har aldrig cheatat dem 10 matcher jag kört med honom.

Och det där med att en satt och skrattade efter gamet tyckte jag också va väldigt dålig stil efter att ha vunnit pga yellowbar.
  • 0
Ogre2 att vinna 2010 säsongen ensam
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar NinjaFredde:
Oj Pickan bra att du drömmer lite

Tillagt 2010-02-07 15:54:
Citerar JOHN-117:Jag hörde att Procis och att hans lag var väldigt bra. Är dem det och isf hur bra. Jämnför med någon.

http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=15465
58551&player=Sn3aky%20Dimbo

Fick möta min klanmedlem maxenP i matchmaking idag
Hans GT här är Sn3akY Laxen.

jag skulle säga att finnarna är någon stans mellan LLL och Fnatic


Mitt team var ju kanon(Y) och så är Dimbo immun mot min sniper ;D

hehe trodde inte dom var "PROs" när vi mötte dom men dom var ju inte dåliga

Tillagt 2010-02-07 21:45:
Citerar -Thunderbird-:
Är dte någon som vet vem iProVeeX är?

Vi vinner mot han och hans BK lag en match sen matchen efter får dom host och håller på att förlora, då börjar han standbya. Moget med p12 som måste cheata jävla äckel.


Att man ens orka klaga på att man man förlorat en match i mm pga. lagg på XBL -.-
KjejsarN
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!